חתונה קלאסית או מיוחדת? היתרונות והחסרונות שבכל קונספט

למרות הקורונה, ההגבלות וההנחיות המשתנות ללא הרף, תחום החתונות הוא כאן להישאר, ואולי עכשיו עוד יותר מתמיד, כאשר העונה של "חתונה ממבט ראשון" בשיאה, וגורמת לנו שוב ושוב להתאהב באירוע הרומנטי הזה, שאפילו כשהוא חצי מבוים, הוא מצליח לרגש.

זוגות שהתארסו בחודשים האחרונים ומתחילים לתכנן את חתונתם, נתקלים בלא מעט דילמות בתחילת הדרך, כאשר העיקרית שבהן, ישר לאחר בחירת התאריך וגיבוש ההחלטה – כמה מוזמנים יהיו בחתונה, היא באיזה קונספט לבחור עבור האירוע – האם לערוך חתונה קלאסית או ללכת על קונספט ייחודי ושונה?

ללכת על בטוח – היתרונות שבחתונה קלאסית

חתונה מעצם קיומה, היא אירוע מסורתי שמתקיים באופן כזה או אחר לאורך מאות שנים ברחבי העולם. אינספור זוגות כבר קיימו אירוע שמטרתו להצהיר על אהבתם ועל מחויבותם זה לזו (או זו לזו, או זה לזה…), והמעמד הזה הוא תמיד מרגש ומיוחד. 
כשמדברים על קלאסיקה, מדברים על אלמנט שהוא על-זמני, תמיד רלוונטי ותמיד עובד. "קלאסי" תמיד נאמר במובן חיובי, ועל אף שמדובר גם בהיבט שמרני למדי, זה אף פעם לא נתפס כמשהו שלילי. כשמדובר באופנה, למשל, יש פריטים שהם קלאסיים, וכמעט כל אחד מחזיק אותם בארון, בידיעה שהם תמיד יעשו את העבודה. זה יכול להיות ג'ינס איכותי, טי שירט לבנה וכו'. אפשר גם ללכת על דוגמאות יותר יוקרתיות כמו תכשיט זהב מעודן, תיק מעצבים איכותי בקווים נקיים ועוד. במילים אחרות, קלאסיקה זה משהו שתמיד אפשר לסמוך עליו שישרת אותנו בדרך הטובה, ולאורך שנים.

חתונה גם ככה כרוכה בסטרס – קונספט בטוח הוא קונספט מרגיע

גם כשמדובר בקונספט של אירועים, יש סיבות רבות ללכת על קלאסיקה. קודם כל, אירועים ככלל, ואירועי חתונה בפרט, כרוכים בהמון המון סטרס. תשאלו כל זוג שכבר התחתן ותגלו שבשבועות שלפני האירוע הגדול, הם בקושי עצמו עין, והלחץ רק הלך והתגבר ככל שהאירוע התקרב. לכן, אם בוחרים בקונספט מנצח וקלאסי, יש לכם דאגה אחת פחות, כאשר אתם יכולים לסמוך על כך שהאלמנטים שבחרתם בטוח יעבדו היטב – שכן, הם הוכיחו את עצמם כבר אינספור פעמים. הניסיון לחדש ולגוון כמעט תמיד כרוך בנטילת סיכון כלשהו, ויש לכם את האפשרות להוריד את זה מהשולחן. 

קלאסיקה יכולה לרגש מאוד

עוד יתרון בחתונה קלאסית, הוא שיש משהו בקונספט המוכר ואולי אפילו ה"תבניתי", שאוטומטית מפעיל אצלנו משהו בראש וברגש, וברגע שאנחנו נמצאים בתוכו, אנחנו חווים איזושהי התניה פסיכולוגית, ומיד מתמלאים בתחושת חגיגיות, רומנטיקה והתרגשות גדולה. כל אלו מאוד רצויים באירוע כמו חתונה. 

קונספט מובנה שחוסך הרבה התלבטויות

במידה ומחליטים ללכת על קונספט של חתונה קלאסית, הדרך לאירוע מושלם כבר די סלולה עבורכם, והרבה החלטות קשות ובחירות נחסכות מכם. עיצוב המקום, שמלת הכלה, חליפת החתן, המוזיקה, ואפילו הקייטרינג, אם תבחרו בדברים המוכרים שתמיד עובדים, תחסכו הרבה זמן, כאב ראש, ולעתים גם כסף. 

מהצד השני – חתונות מיוחדות

עם כל הכבוד לקלאסיקה, בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מעוניינים להביא משהו חדש, מקורי ומרענן לאירוע החתונה שלהם, ועושים הכל כדי "לא להיות כמו כולם".

גם לחתונות מיוחדות יש לא מעט יתרונות, אם כי קחו בחשבון שהכיוון הזה יצריך מכם יותר משאבים. 

מפתיעות ומרגשות – ולכן גם זוכרים אותן לאורך זמן

חתונות קונספט, שמביאות משהו שונה לאירוע, בדרך כלל כרוכות בחוויה יוצאת דופן של האורחים. מבחינתכם, החתן והכלה, מובן שהחתונה שלכם תהיה בלתי נשכחת ומיוחדת עד מאוד, אבל מבחינת האורחים שלכם.. איך לומר? הם כבר היו בחתונה או שתיים בחייהם, ובאיזשהו שלב כבר די קשה לזכור אותן ממש ובעיקר להבחין ביניהן. אם תבחרו בקונספט ייחודי כמו למשל חתונה לבנה, חתונת תחפושות, חתונה במקום לא שגרתי או עם מנות שעושות וואוו אחד גדול, ככל הנראה – האורחים שלכם לא ישכחו אותה. 

הזדמנות לבטא את מי שאתם באמת

בחתונה מיוחדת, תוכלו לא רק להנות ממבחר גדול יותר של אלמנטים כמו חברות קייטרינג, די.ג'יי, ובעיקר אולם האירועים, אלא גם שתוכלו לבחור את אלו שהכי משקפים את מי שאתם והכי עולים בקנה אחד עם הסגנון הייחודי שלכם. לדוגמא, אם אתם אוהבים לטייל בעולם ונמשכים במיוחד למדינות אקזוטיות ולחופשת בטן גב, תוכלו להפיק חתונה בסגנון טרופי, ולעצב את המקום בסגנון הוואי, וגם להגיש מנות אקזוטיות וקוקטיילים שישלבו אננס וקוקוס. או לחילופין, תוכלו להפיק חתונה בסגנון מסיבת פול מון בתאילנד, להגיש "באקטס" של קוקטיילים אלכוהוליים, ולהקים עמדת צביעת גוף עם צבעים זוהרים בחושך. אינספור אפשרויות יעמדו לרשותכם, אם רק תחשבו קצת מחוץ לקופסא, ותתעמקו במה שאתם באמת אוהבים ובמי שאתם.

אם מחליטים לחרוג מהקונספט הגנרי של חתונות, תוכלו לקחת את האירוע הזה לאיזה כיוון שתרצו – אפילו למשל, אם אתם לא באמת אוהבים לרקוד, תוכלו לוותר על עניין הריקודים, ועם הכסף שתחסכו על הדי.ג'יי, לפנק את האורחים עם מתנות שוות או לשדרג את הקייטרינג וכו'. 

לסיכום, גם קונספט של חתונה קלאסית וגם לקונספט של חתונות מיוחדות יש שלל יתרונות, אל מול חסרונות מסוימים. בשורה התחתונה, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך עם הפקת החתונה, הכי חשוב להיות אותנטיים ולבדוק לא רק אילו משאבים עומדים לרשותכם ואילו מגבלות, אלא לבחון היטב מה הכי מתאים לכם כזוג. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES