כיצד לבחור ספקים לחתונה בהתאם לקונספט של האירוע?

בשנים האחרונות, כולם חושבים איך להפיק חתונה מיוחדת, שונה ומפתיעה, שתחרוג מהבנאליות ומהגנריות של האירועים הרגילים והצפויים. כך נולדו הרבה אירועי קונספט, שלמעשה הולכים על קו אחד, נושא אחד מרכזי, כאשר כל המרכיבים של החתונה צריכים "לדבר באותה השפה", ולהתאים באופן הרמוני זה לזה. 

הדברים האלו כמובן יבואו לידי ביטוי בעיצוב החתונה, לרבות השולחנות, הפרחים, פריטי הדקורציה השונים וכו', אך גם במוזיקה שתתנגן באירוע, בלבוש של החתן והכלה, ואפילו במנות ובקוקטיילים שיוגשו בה.
אם כן, רגע אחרי שגיבשתם את הקונספט לאירוע, כעת כדאי להתחיל באיתור ספקים לחתונה, בהתאם לנושא הנבחר. 

בחתונה שהדגש בה הוא על מסיבת הריקודים – הדי.ג'יי והבר חייבים לספק את הסחורה

בעבר היה זה סטנדרט שאירוע חתונה חייב לכלול מסיבת ריקודים סוערת, לתוך השעות הקטנות של הלילה. נכון שמרבית החתונות עדיין הולכות לכיוון הזה, אם כי ישנן היום גם חתונות קטנות יותר, חתונות בוקר או צהריים, או חתונות של פרק ב', כאשר בני הזוג הנישאים בגיל מבוגר יותר – ובהן לא פעם מוותרים על עניין הריקודים, ומסתפקים בתוכנית אומנותית, אוכל טוב ויין. אם אתם שייכים לסטטיסטיקה של החתונות שכן כוללות ריקודים, והחגיגה הסוערת מדברת אליכם, שני סוגי ספקים שאתם חייבים לבחור בקפידה הם קודם כל הדי.ג'יי -האיש הזה (או האישה) נושא על כל כתפיו את עול הצלחת החתונה שלכם. כדאי להיפגש איתו ולדון לעומק בסגנונות שהוא מנגן, וכן לראיין זוגות אחרים שהוא ניגן בחתונתם. בנוסף, בדקו את האופציה לקפוץ לבקר בחתונה בה הוא מנגן, ולהתרשם כיצד הוא מתפקד בזמן אמת. אלמנט נוסף שחייב להיות מוצלח על מנת לוודא שהאווירה תהיה בשמיים, הוא כמובן בר האלכוהול. לא מספיק שהבר יכיל את המשקאות האיכותיים ביותר, ובמבחר רחב, מה גם שצוות הברמנים צריך לתפקד בזריזות וביעילות, על מנת שאף שאף אחד לא יישאר צמא באירוע שלכם. כדאי לשקול להוסיף גם קוקטיילים מיוחדים או שייקים אלכוהוליים שיוגשו באופן חופשי על הבר.

חתונה בטבע – האוכל והמוזיקה חייבים להתאים במדויק

חתונה בטבע היא קונספט בפני עצמה – הלוקיישן הוא הנושא, כאשר הנוף והתפאורה הטבעית מגלמים תפקיד מרכזי באירוע שלכם. באירוע המתקיים באווירה כפרית, חופשיה ומשוחררת, כדאי שהמנות שיוגשו בו, וגם המוזיקה שתישמע ברקע, יתאימו לרקע הפסטורלי. מבחינת האוכל, מומלץ לשלב הרבה מנות של ירקות, פירות ולחמים, ואם אתם רוצים לתת לאורחים שלכם הרגשה שהם בטוסקנה או בפרובאנס, כדאי מאוד להציע להם גם יינות טובים, בהתאמה מדויקת ומקצועית למנות שיוגשו. קונספט זה מתאים במיוחד לחתונות באור יום. כמו כן, כדאי שהמוזיקה שתתנגן ברקע, תהיה רומנטית ונעימה, ופחות צעקנית ומכנית. כדאי לדון עם הדי.ג'יי לעומק בעניין הזה, ולוודא שאם יש טרנסים בתכנון, הם יתחילו רק בשעות החשיכה.

חתונת קיץ בריברסייד

חתונת חוף – דגש על הפסיליטיס, העיצוב והדרינקים

חתונה המתקיימת על חוף הים, כרוכה בלא מעט אתגרים הפקתיים, שכן היא מצריכה הכנה מדוקדקת של המקום, כך שהוא יהיה נוח ונגיש עבור האורחים. למעשה מדובר בחתונה בתוך הטבע, אך באתר מסוג מסוים מאוד, הכרוך בחול, רוח חזקה ולחות. אם כן, כדאי לשים דגש על הפסיליטיס ועל העיצוב של המקום, ולוודא שאלו סודרו באופן מקצועי ומיומן, ושהאורחים שלכם לא יצטרכו לשלם מחיר ולהתנהל באי נוחות באירוע שלכם, רק כי חלמתם להינשא על רקע הגלים. כמו כן, בחתונת חוף מומלץ להתאים את הדרינקים, במיוחד כדאי לחשוב על קוקטיילים בסגנון טרופי, שיקחו את המשתתפים לאיזו חופשה אקזוטית מעבר לים.

חתונה אורבנית – הכל צריך להיות עדכני, מודרני ו"פיין"

אם החלטתם לערוך חתונה בסגנון אורבני ועדכני, כדאי שכל האלמנטים באירוע יתוכננו באותו הסטייל, ויישרו קו עם הלוקיישן והוייב. המנות, לדוגמא, צריכות להיות הכי טרנדיות שיש, לדוגמא קונספט של מנות "ראשונות" הוא מאוד רלוונטי בימים אלה. הקוקטיילים צריכים להיות זהים לאלו שמציעים בברים בעיר, והעיצוב חייב להיות הכי "פיין" שיש.

חתונה הפוכה – הקייטרינג הוא הכוכב

לא מעט זוגות בוחרים בשנים האחרונות בקונספט של חתונה הפוכה, ויש לכך הצדקות רבות. אם בחרתם לערוך אירוע בו הארוחה העיקרית תהיה הדבר הראשון בתוכנית, חשוב מאוד שהיא תהיה מדויקת, איכותית, מגוונת, ויותר מהכל – טעימה. במקרה כזה, חשוב שלא להקל ראש בבחירת הקייטרינג, ולא להסתפק בהמלצות מפה לאוזן, אלא ממש לחקור את העניין. להשקיע תשומת לב בשלב הטעימות, לבדוק בדיוק כיצד צוות החברה מתנהל בפועל – לנסות לברר עם זוגות שכבר שכרו את שירותי החברה וכו'. פשלות שעלולות להתרחש בפס ההגשה, יכולות להרוס את חוויית האורחים לחלוטין, ולכן כדאי לבדוק לא רק אם האוכל טעים, אלא גם לקבל חוות דעת על מערך ההגשה.

המלצות זה לא מספיק – יש ספקים שחייבים איתם כימיה טובה

טיפ חשוב לגבי ספקים שהולכים לבוא איתכם במגע באופן אישי, במסגרת האירוע – במיוחד צוות ההפקה של האירוע, אבל גם הצלמים, המאפרות וכו': ספקים אלו כדאי לבחור לא רק בהסתמך על ביקורות טובות והמלצות שקיבלתם, אלא שכאן נכנס לתמונה אלמנט חמקמק נוסף – הכימיה. כדאי לערוך לפחות מפגש אחד עם כל ספק מסוג זה, ולנסות להפעיל את האינטואיציות לגבי העניין הזה. במהלך האירוע, תזדקקו לתמיכה של הדמויות הללו, בזמן שתהיו נרגשים ולחוצים, וכדאי לוודא מבעוד מועד, שהן מתאימות לתפקיד הזה באופן מדויק.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES