חתונה מקורית בריברסייד

כל זוג בו פגשנו תמיד העלה את השאיפה לחתונה מקורית. אנו בריברסייד מאמינים שכל חתונה היא מקורית מכיוון שכל זוג הוא מקורי ומיוחד ומביא איתן לחתונה את האופי שלו ואת האורחים שלו הצובעים את החתונה בצבעים המיוחדים והמקוריים שלה. אך למרות זאת ישנם אנשים המחפשים רעיונות לחתונה מקורית אשר ייקחו את החתונה המקורית ויהפכו אותו למשהו שקצת שונה מהחתונות הרגילות והסטנדרטיות. אז להלן כמה רעיונות לחתונה מקורית שאפשר לעשות בריברסייד.

חתונה ביום שישי בצהריים – תשכחו כל מה שחשבתם על חתונות ביום שישי בצהריים מכיוון שהריברסייד הוא המקום המושלם לחתונות מסוג זה. בעוד ברוב המקומות זה לא מקובל, הריברסייד מאפשר לכם לקיים מסיבה ביום שישי בצהריים הגולשת אל תוך השבת. בעוד רוב החתונות מתקיימות בלילות של ימי חול, חתונה ביום שישי בצהריים היא בהחלט רעיון מקורי; היא מאפשרת לאורחים שלכם להגיע רגועים ונינוחים לחתונה עם האווירה המיוחדת הזאת שיורדת על העיר רגע לפני כניסת השבת.

OhadAttia-Event-ItaiAviran-(Small)-008-(3)

חתונה הפוכה – עוד דרך להכניס שינוי במבנה החתונה הקלאסי הוא באמצעות חתונה הפוכה אשר למען האמת נראית הגיונית יותר בהרבה מהמקרים. חתונה הפוכה משוחררת מהמתכונת הקבועה והמשעממת שבה מתקיימות החתונות – קבלת פנים, חופה, הגשת אוכל וריקודים. החתונה אמנם כן מקיימת את האירועים הללו אך אינה רואה את סדר האירועים כדבר קדוש. בדרך כלל חתונה הפוכה מקדימה את הגשת האוכל לתחילת האירוע. כאשר חושבים על האורחים אשר הגיעו עייפים לאחר יום עבודה, מבינים שיש בזה הרבה מאוד היגיון.

חתונת קונספט – אם בא לכם לצבוע את כל החתונה בצבעים וקצב אחר תוכלו לתכנן חתונת קונספט. למשל חתונה בסגנון רטרו של שנות השבעים בה נשמיע את להיטי שנות השבעים ונעצב את המתחם בסגנון שנות השבעים. כמובן שזוהי רק דוגמה אחת מיני רבות, אך חתונת קונספט היא בהחלט פתרון כאשר מחפשים פתרונות לחתונה מקורית.

חתונה מקורית בריברסייד

אם חתונה מקורית היא הכיוון שלכם, אנו מזמינים אתכם לערוך אותה בריברסייד. אנו בריברסייד נשמח לעזור ולסייע עם כל רעיון שיש לכם, או לעזור ולייעץ כאשר אין לכם רעיונות ואתם רוצים לשמוע עוד על חתונות מקוריות. בכל אירוע שתרצו לקיים, אנו תמיד נעמוד לרשותכם. חייגו עכשיו 03-699-6404 ונקבע פגישה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES