איך מארגנים חתונה מקורית?

נוף עוצר נשימה, שקיעה או שעת צהריים מוארת, מוזיקה טובה, אווירה קסומה והרבה שמחה ואהבה באוויר – אלו הם חלק מן המרכיבים של חתונה מיוחדת.
חתונה היא אירוע של פעם בחיים. חוגגים? לכו על זה בגדול! חתונה מיוחדת במיקום בלתי נשכח, קונספט חביב או אטרקציה מקורית וכל דבר שיעיד על טביעת האצבע הייחודית שלכם כזוג, ויהווה סיפתח מוצלח ומושקע לחיים משותפים כבני זוג נשואים. אז איך יוצרים חתונה מקורית ובלתי נשכחת?

מתחילים במיקום…

חלק גדול מהקסם של חתונות מיוחדות נובע מהמיקום שלהן – חלקת טבע קסומה וירוקה לצד הנחל, מדשאות, בקרבה לים או תחת פיסת שמיים כחולים… למיקום החתונה יש השפעה גדולה על האופי והאווירה של האירוע. מקום יפהפה, הרמוני, שלו וקסום משרה רוגע ושמחה על האורחים ובני המשפחה, ומהווה תפאורה נפלאה לחתונה ונקודת התחלה טובה לחיי הנישואין.

…עוברים לעיצוב, לאטרקציות ולתוכן החתונה:

עולם החתונות מגוון ועשיר בהצעות, אטרקציות וגימיקים. ליצירת חתונה מקורית ניתן להיעזר בבעלי מקצוע, שמומחים בתכנון ובהפקה של חתונות מיוחדות, ויוכלו לסייע לכם לתפור חתונה לטעמכם – מאיתור מקום מתאים ועד עיצוב ורעיונות מקוריים. התוכן והקונספט של החתונה יכולים להפוך אותה מ"עוד חתונה" לחתונה ייחודית ולא שבלונית, שמתאימה במיוחד עבורכם. הקונספט יכול להיות "חתונה כפרית", חתונה ארצישראלית, וינטג', חתונה באווירה טרופית או כל רעיון אחר שאתם חולמים עליו. חתונה מיוחדת יכולה להתאפיין בקו עיצובי מיוחד ומובחן – למשל זרי פרחים רבים, מריצות עמוסות ירק וחבילות קש בחתונה כפרית. כאטרקציה לאורחים, ניתן להציב דוכני פרי וירק, עמדת שייקים לבחירה מתוך מבחר הפירות במקום ודוכן של שזירת פרחים, כך שכל אחד מהמוזמנים יוכל לצאת מן החתונה עם זר פרחים רענן שנשזר במיוחד עבורו. בחתונה טרופית או ים תיכונית ניתן לשים דגש על מוזיקה מתאימה, עיצוב בצבעים עזים ומתאימים, אוכל ואפילו קוד לבוש מסוגנן לאורחים ותוספת צבעונית של שרשרת פרחים לתלייה על הצוואר או כפכפי חוף לרחבת הריקודים.

כשהראש פתוח והלב חפץ – אין סוף לאפשרויות ולחלומות שניתן לממש בחתונה. ההמלצה שלנו היא – ללכת אחרי הלב, בדיוק כמו באהבה. ואחרי חתונה ייחודית שכזאת… נהנים מפתיחה מופלאה לחיים של זוגיות ואהבה.
מזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES