לוקיישן מפתיע ומנות יוצאות דופן: חתונות מיוחדות – קווים לדמותן

אפשר לומר שכחברה, עלינו שלב כבר מזמן, הסטנדרטים עלו וכמעט כל הזוגות המתכננים חתונה, מחפשים להביא משהו שונה, חדש, מקורי ויוצא דופן באירוע שלהם, ובעיקר לבלוט בשטח החתונות. במיוחד אם אתם מתכננים להינשא בקיץ, עונת החתונות הרשמית, יש לידכם לא מעט מתחרים, והאורחים שלכם כבר למודי קרבות, כלומר למודי אירועים, והאתגר הכרוך בלהפתיע ולרגש אותם – רק מתגבר. 

חתונה היא כבר מזמן לא רק הקטע הזה של להצהיר על אהבתכם ועל המחויבות אחד כלפי השנייה, קבל עם ועדה, אלא שמדובר במסיבה לכל דבר. אירוע. חוויה לכל החושים – הן מבחינת העיצוב, הן מבחינת האוכל, המוזיקה, ותתפלאו – אפילו הריח, שאומרים שהוא חוש קצת לא מוערך, ומשפיע מאוד על החוויה שלנו.

אז מה מבדיל בין חתונות "רגילות" לחתונות מיוחדות?

אז מה הוא הטריק, הקסם, או התכסיס שהופך חתונה גנרית ורגילה לחתונה מיוחדת? ובכן, תשמחו לשמוע שלעתים, לא צריך לשבור את הראש עד כדי כך, ומספיק בשינוי של אלמנט אחד מתוך סך המרכיבים של האירוע,  כמו התזמון, הלוקיישן, הקייטרינג או אפילו הקונספט – כדי לעשות וואוו אחד גדול לאורחים שלכם, ולערוך חתונה שלא רק שכולם ידברו עליה עוד רבות, אלא גם באמת יחוו בה חוויה יוצאת דופן. כזו שהם יזכרו עוד שנים. בשורה התחתונה, בחתונות מיוחדות מביאים לאורחים משהו שהם לא מצפים לו – זה יכול להיות מיקום מפתיע, זה יכול להיות מנות מעניינות או אפילו רק קינוחים או קוקטיילים לא שגרתיים, ועוד כמה כיוונים שנדון בהם מיד. 

כמה הצעות שיהפכו את החתונה שלכם לשונה ומיוחדת

חתונה קטנה – איכות על פני כמות

נסו להיזכר ברוב החתונות שהוזמנתם אליהן. סביר להניח שרובן היו אירועים לא קטנים, הרי שבמדינת ישראל שלפני הקורונה, חגיגה של פחות מ-300 משתתפים לא נחשבה לחגיגה. אם חשבתם על האופציה של חתונה קטנה, הרי שהדרך לאירוע יוצא דופן כבר סלולה עבורכם. לא רק שיש אינספור יתרונות לאירוע קטן, מדויק, איכותי, אינטימי ואותנטי, בו כל המשתתפים מכירים זה את זה ומתרגשים על-אמת, מה גם שחתונות קטנות הן (עדיין) נכנסות באופן אוטומטי לקטגוריה של "מיוחדות". אז הנה עוד סיבה, אחת מני רבות, לתכנן אירוע בהיקף מצומם, וליהנות מחתונה ברמה אחרת ובאווירה יוצאת דופן.

לוותר על אולמות אירועים גנריים

מעוניינים באירוע שונה ומיוחד? ההמלצה שלנו, מראש, לוותר על אולמות אירועים במתחמים גנרים ושגרתיים, שקשה מאוד להבדיל ביניהם. בחירה בלוקיישן חריג עבור האירוע, כבר מבטיחה לכם את הייחודיות שלו, ואתם והאורחים שלכם תרגישו את זה בכל שלב במהלך החתונה. צפירת הרגעה – זה לא חייב להיות על צלע הר, שהאורחים שלכם יתברברו בדרך ויגיעו כשהנעליים החגיגיות שלהם מלאות בבוץ, זה אפילו לא חייב להיות על שפת הים. אפשר לבחור במקום אורבני, נוח ומסודר, במיקום מרכזי ונגיש, ועדיין כזה שיציע משהו שונה. לדוגמא, מתחם האירועים ריברסייד הממוקם בקצה הצפוני של פארק הירקון בתל אביב, הוא הכל חוץ משגרתי וצפוי. מצד אחד הוא ממוקם בעיר המרכזית והחיה ביותר בארץ, מהצד השני, הוא יושב בתוך פארק טובע בירק, שלאורכו נחל זורם. קשה לחשוב על עוד מקום כזה שנהוג לערוך בו אירועי חתונות, המשלב בין כמה אלמנטים סותרים ויוצר מראה, תחושות, סגנון ואווירה שאין שניים להם. לא סתם, בהפקת "חתונה ממבט ראשון" רצו להפתיע ולרגש, ובחרו בריברסייד עבור חלק מהחתונות בתוכנית. לסיכום, לוקיישן מפתיע לא חייב להיות מאתגר, קשה להגעה או לא נוח. ניתן למצוא אולמות אירועים מיוחדים גם בתוך ערים, צריך רק לדעת לחפש אותם.

מקום לחתונה בטבע

הדבר הזה שתמיד זוכרים לטובה או לרעה – האוכל בחתונה

בינינו, אחרי הלוקיישן, הדבר הבא ברשימת סדר העדיפויות שלכם במסגרת ארגון החתונה, הוא כמובן האוכל. האוכל הוא בדרך כלל הדבר הכי זכיר מהחוויה הכללית שבחתונה, לטוב ולרע, ולכן כדאי מאוד להשקיע בו.

ההמלצה שלנו היא בשום אופן לא להתפשר על הקייטרינג, גם אם המשמעות של זה היא ויתור על או פשרה על מרכיבים אחרים בחתונה. אנחנו לא מציעים לכם להגזים, כן? אבל בחירת המנות שיוגשו בחתונה שלכם היא א'-ב' בכל מצב, ועוד יותר אם חשוב לכם שהחתונה שלכם תהיה מיוחדת ובלתי נשכחת.

כדאי לדעת שהיום יש אינספור אפשרויות בכל הנוגע למנות בחתונה, ולא רק למנות עצמן, אלא גם לאופן ההגשה שלהן. לדוגמא, בחתונות סטנדרטיות, הארוחה לרוב מוגשת בקונספט של בופה, שהאורחים ניגשים לקחת להם אוכל ואז מתיישבים בשולחן עם בני המשפחה או החברים, על פי הסידור שניתן להם. אבל מה עם תחליטו שבחתונה שלכם בכלל לא תוגש ארוחה אחת מסודרת, אלא יוגשו מנות קטנות ומושקעות לאורך כל האירוע, סטייל מסיבת קוקטייל? הגישה לפיה יש להגיש למוזמנים ארוחה כבדה, חמה ובשרית בחתונות, היא קצת "אולד פאשן", ואולי זה הזמן קצת לפקפק בקונספט הזה. הרי חתונה היא אירוע שברוב המקרים מתקיים בשעות הערב המאוחרות, תזמון לא אידיאלי לאכול ארוחה כבדה, בטח ובטח כשיש בקנה תוכנית להסתער על רחבת הריקודים מיד לאחר מכן.

זה היה רק רעיון אחד לכיוון שובר שגרה בנוגע לאוכל בחתונה. כשחושבים מחוץ לקופסא, אפשר לעלות עוד רעיונות רבים ומקוריים, גם לגבי המנות וגם לגבי כל אלמנט אחר שירכיב את האירוע שלכם, והעיקר והעיקר, לא לפחד כלל – משינויים. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES