גם וגם: איך להפיק חתונה בטבע, כשאתם בכלל טיפוסים של עיר?

הרבה אנשים, כשהם מדמיינים את החתונה שלהם, הם אוטומטית חושבים על טבע, צמחייה מלבלבת, נוף מרהיב ופסטורליה כללית. השאלה היא מה עושים אם אתם בכלל טיפוסים אורבניים, שחיים את העיר ומכורים לקצב החיים המודרני, אבל בכל זאת חולמים על חתונה בטבע?

אם גם אתם תמיד מעדיפים לישון במיטה בבית מלון מאשר על מזרון על האדמה בקמפינג, ואוהבים שנוח, נקי ונעים לכם, ועדיין רוצים להכניס אווירה ונוף פסטורלי לאירוע החתונה שלכם, הכנו עבורכם כמה הכוונות שיסייעו לכם להגיע לתמהיל המושלם שבין טבע לעיר

לדאוג שיהיו פסיליטיס

מכירים את אופנת ה"גלאמפינג", שנכנסה חזק בשנים האחרונות? הכוונה היא לחוויית קמפינג משודרגת, אולי אפילו למפונקים, שמציעה פסיליטיס נוחים כמו מיטה, מקלחת, שירותים ואפילו מזגן, רק בחיק הטבע. במקום שבו קמפרים אמיתיים גם יוצאים לקמפינג, רק שהם ישנים באוהל פשוט. לא סתם נולד הקונספט הזה של גלאמפינג, אלא שהוא נבע מהצורך של אוכלוסייה גדולה של אנשים שמעוניינים לחוות את הטבע במלוא הדרו, אבל לא מוכנים להתפשר על הנוחות, הניקיון וההיגיינה האישית שלהם. זו לא בושה, כך בדיוק אפשר להנות מכל העולמות. באותו אופן, אם אתם נמנים עם הסוג האחרון שתיארנו, אבל רוצים להינשא במקום בו מרגישים את הטבע, כדאי לבחור באחד שמציע גם פסיליטיס ברמה גבוהה כמו חדרי שירותים מטופחים, שבילים מוגדרים וקרקע נוחה להליכה ולריקודים – גם על עקבים גבוהים ועוד. מקום שרואים שהושקעה בו מחשבה רבה על נוחות האורחים. תתפלאו לגלות שיש לא מעט כאלה.

לוודא שיש גם אולם מקורה, שדרכו עדיין ניתן להנות מהטבע

בהמשך לסעיף הקודם, כדאי להכיר את האופציה של מקום סגור ומקורה, המציע את כל הנוחות והפסיליטיס כמו כל אולם אירועים, רק שהוא נמצא בתוך הטבע, או משקיף על נוף מרהיב. זה יכול להיות אולם אירועים בלב יער או על צלע הר, זה יכול להיות מקום ממש ליד חוף הים, או באמצע פארק ירוק. מה שחשוב לשים לב אליו במהלך הבדיקה האם זהו האחד שלכם, זה האם המקום מתוכנן כך שאכן ניתן לחוש ולראות דרכו את הטבע שמחוצה לו. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בחלונות גדולים המשקיפים אל החוץ, הוא יכול להיות בבניין מוגבה או בקומה גבוהה, כך שניתן להשיג תצפית טובה על נוף מיוחד, ואלו יכולים להיות גם דק עץ גדול בחוץ, חצר, מרפסת או גינה גדולה ומטופחת, בהם ניתן לשבת ולהנות מהסביבה. 

למצוא לוקיישן של טבע בתוך עיר

לא מעט ערים מרכזיות וגדולות ברחבי העולם, כמו ניו יורק ותל אביב, סובלות מדימוי קר של "ג'ונגל בטון" מודרני, והכי רחוק שיכול להיות מהטבע. אבל מי שמכיר את הערים הללו מקרוב, יודע שלא כך הדבר, וגם בלב העיר ניתן למצוא לא מעט פיסות טבע מהממות. למשל בניו יורק יש את הסנטרל פארק המפורסם, שהוא ריאה ירוקה אינסופית באמצע העיר, אליה ניתן לברוח בכל עת שרוצים להרגיש קצת טבע ומרחב. בתל אביב יש את חוף הים ואת הפארקים שנבנו לצד רצועת החוף כמו גן העצמאות, פארק צ'רלס קלור ועוד, וכמובן יש את פארק הירקון המהמם, שמושך אליו מבקרים רבים בכל סוף שבוע. במילים אחרות, גם בתוך הערים הכי "מטרופוליניות" ניתן למצוא פיסות טבע מרהיבות, שיאפשרו לכם לחגוג על כל החתונות. תרתי משמע. 

מקום לחתונה בטבע

האורחים לא צריכים לסבול בגלל הפנטזיות שלכם – בחרו לוקיישן מרכזי

אם אתם חולמים על חתונה בתוך טבע פראי, עצרו שנייה, רדו לקרקע וחישבו היטב על החוויה של האורחים שלכם. הכוונה במיוחד בכל הנוגע למיקום של האירוע על המפה. ההמלצה הגורפת היא, גם אם מדובר בלוקיישן טבעי ומיוחד, לבחור במיקום מרכזי ונוח להגעה, שלא יצריך נסיעה ממושכת והתברברות בדרכים.  נסיבות כאלו עלולות להתיש את האורחים ולעכב את הגעתם.

יש עוד דרכים להפוך את החתונה שלכם למיוחדת

נכון שמקום מיוחד, כמו כזה המשלב טבע ועיר, הוא התחלה מצוינת להפקת אירוע חתונה לא שגרתי, אבל חתונות מיוחדות נמדדות גם בפרמטרים נוספים, שיחד יוצרים אירוע מקורי, מעניין וחורג מגדר הרגיל והבנאלי.

קודם כל, חתונה עם אוכל מושקע, שמוגשות בה מנות טרנדיות, מסוגננות והכי חשוב טעימות, היא כבר אחת שתסב לאורחים שלכם הנאה יוצאת דופן וגם תיזכר לאורך זמן.

כמו כן, ניתן לחשוב על קונספט מיוחד לאירוע, כמו חתונת תחפושות, חתונה כפרית, חתונה שהיא מסיבת דיסקו ועוד. במקרים כאלו, המקום חייב להיות מעוצב בהתאם, והמוזיקה שתתנגן ברקע צריכה להשלים את הקונספט.

עוד אלמנט שעשוי לייחד חתונה, הוא התזמון בו היא מתקיימת. למשל, חתונות צהריים הן מראש מיוחדות יותר מאשר חתונות המתקיימות בערב, ואגב, בחתונות לאור יום ניתן להנות הרבה יותר מהטבע ומהנוף המקיף את המקום. למתקדמים, אפשר להיפתח לרעיון של חתונת בראנץ' בשישי בבוקר המאוחר, כלומר התחלה בסביבות השעה 10:00 או 11:00 בבוקר. בחתונה כזו יש הרבה יתרונות, מעבר לכך שהיא שונה ובולטת מעצם התזמון. בחתונה כזו, האורחים מגיעים רעננים יותר, לאחר שישנו במשך הלילה, יש משמעותית פחות פקקים, מאשר למשל בחמישי בערב, ואפשר להגיש מנות מגוונות מאוד, המשלבות בין אלמנטים של ארוחת בוקר וארוחת צהריים. אם החלטתם ללכת על זה, דאגו לקפה משובח בחתונה. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES