אירוע בלתי נשכח: רעיונות לחתונה לא שגרתית

אין זוג שלא רוצה להפתיע ולהביא משהו שונה בחתונה שלו. אפילו הטיפוסים הכי סולידיים, מחפשים אחר האלמנטים שוברי השגרה, ההפתעות, הפונוקים והפרטים הלא צפויים, המאפיינים חתונות מיוחדות ובלתי נשכחות. אז איך מוצאים רעיונות לדברים ייחודיים, שאחרים לא חשבו עליהם כבר, או לכל הפחות – הופכים אותם להיות "שלנו"? הכנו עבורכם כמה כללי אצבע וקווי מחשבה, שיוכלו לסייע במציאת האלמנטים החמקמקים, שיהפכו את החתונה שלכם לקצת אחרת…

בשלב הראשון: חפשו את ההשראה שלכם

בתור התחלה, קחו לעצמכם קצת זמן כדי לחשוב – אילו דברים מייצגים אתכם, בתור זוג? עיצוב החתונה, למשל, יכול לשאוב המון השראה מהסיפור שלכם, ולשמש ליצירת אלמנטים מקוריים, אישיים ומובחנים. כיצד הכרתם זה את זו, כיצד נערכה הצעת הנישואין, איפה אתם אוהבים לבלות ביחד ומהם התחביבים המשותפים שלכם.  תחומי עניין משותפים, טיולים שעשיתם ביחד, ואפילו ההיסטוריה המשפחתית של כל אחד מכם, יכולים לשמש כמקור השראה נפלא. כמובן שהמחשבה צריכה להתחיל מהמקום האישי שלכם בני הזוג, אך אין זה אומר שלא צריך להתחשב גם בסגנון של האורחים שלכם, ולהתאים את האלמנטים השונים גם אליהם.

עם כל הכבוד למקוריות – חייבים לחשוב גם פרקטי

השמים הם באמת הגבול, כשמדובר בכיווני מחשבה מקוריים לחתונה, אך זכרו שהרעיונות שאתם מעלים חייבים להיות ריאליים, הן עבורכם, והן עבור מפיקי האירוע שלכם. ישנם רעיונות שעשויים להיראות מגניבים, אך יהיה קשה עד בלתי אפשרי להוציא אותם לפועל במונחים של אירוע גדול. לדוגמא, הפרחת נרות באוויר, לא תתאפשר אם החתונה שלכם מתקיימת במקום סגור, ונרות באופן כללי – עלולים להוות סכנה בטיחותית כשמדובר באולמות אירועים סגורים. 

כיווני מחשבה וכמה טיפים לאירוע מקורי

הנה כמה רעיונות לחתונה, שיכולים לבוא לידי ביטוי אפילו בפרטים הקטנים, אבל להעניק טאץ' ייחודי לאירוע שלכם, ולהפוך אותו לבלתי נשכח.

חתונות מיחודות בריברסייד

סידורי הושבה לא שגרתיים

אחד הדברים הכי צפויים וגנריים בחתונות, הם סידורי הישיבה, סביב שולחנות עגולים או ארוכים, ועל כיסאות כמובן. למה שלא תתפראו ותחליטו שבמקום ספסלים או כסאות, בחתונה שלכם יהיו פתרונות ישיבה ייחודיים, המשקפים את סגנון האירוע שלכם, כמו למשל כריות רצפה, פופים או הדומים נוחים, הצבועים בהדפס בסגנון אתני? במקרה שהחלטתם ללכת על כיוון נועז שכזה, שימו לב שמעבר לאסתטיקה, לסטייל והיופי, הישיבה תהיה גם נוחה ופרקטית. סגנון זה מתאים במיוחד לחתונות בסטייל בוהו כפרי, או כאלו המתקיימות בשטח פתוח.

רעיונות לטקס חתונה מפתיע, מרהיב ומרענן

טקס החופה, כמו גם התוכנית האומנותית שתיערך באירוע, צריכים לשקף אתכם בני הזוג, את סיפור האהבה שלכם, וגם את הכישורים והכישרונות שלכם, במידה ויש לכם כאלו שהם יוצאים מן הכלל. לדוגמא, אם אתם יודעים לרקוד, לשיר, לכתוב יפה, או פשוט לעמוד מול קהל בצורה זורמת ונינוחה, תוכלו להשתמש בכל אחד מאלו ליצירת התוכנית. לא מעט אנשים שהם ספורטאים, רקדנים ואפילו אקרובטים, ממנפים את היכולות הללו למופע עוצר נשימה באירוע החתונה שלהם, ומשאירים את האורחים שלהם פעורי פה ונלהבים בטירוף.

אגב, זה לא חייב להיות אחד מבני הזוג המתחתנים, אלא גם מישהו מבני המשפחה או החברים הקרובים, שניתן לרתום את כישרונו לסיפור. לדוגמא, מחבר שיודע לערוך סרטים באופן מקצועי, יכול ליצור עבורכם את סרט החתונה שיוקרן באירוע, חברה עם יכולות קומיות יכולה "לחתן" אתכם במקום הרב, בסגנון סטנד-אפ משעשע שכמובן יעסוק כולו בכם, החתן והכלה, תוך עקיצות ובדיחות פנימיות. 

עיצוב לא שגרתי של מתחם האירוע

כמובן שלעיצוב האולם או המתחם בו אתם מתחתנים, יש תרומה גדולה לנראות ולאווירה, ואפשר למנף את ההיבט הזה, ולקחת אותו עוד יותר רחוק – לכדי עיצוב בנושא מסוים או בסגנון מפתיע. גם כאן, כדאי להתחבר קודם כל לעצמכם, ולחשוב מה אתם אוהבים, ואם יש משהו מיוחד שמאפיין אתכם. לדוגמא, זוג החובב סרטים וספרי פנטזיה (כן, אנחנו יודעים, זה עולם של חננות), יכול לבחור לעצב את המקום בסגנון של יער פיות, שדונים ומפלצות. דוגמא אחרת, היא שימוש לא שגרתי באמצעי תאורה, כמו הצפת המתחם בהמון ספוטים קטנים, כתובות ניאון מעניינות או נורות לד שיוצרות אפקט מרהיב. כמובן שאם החתונה היא חתונת קונספט, בנושא מסוים, אז העיצוב חייב להיות מתוכנן בהתאם, ולהגביר את התחושה של מימד אחר, עם הכניסה לאירוע. 

דוכנים מעניינים שמשתפים את האורחים בפעילות

עמוק בפנים, כולנו ילדים, וכשאנחנו מגיעים לאירוע שמח כמו חתונה, ואולי גם שותים קצת ומשתחררים, נשמח גם לשתף פעולה עם פעילויות משעשעות. זה יכול להיות דוכן תחפושות עם עמדת צילום מגניבה, שעושה חשק להעלות את התמונות מיד לסטורי, זה יכול להיות עמדת שזירת פרחים בשיער, או תסרוקות מגניבות, עמדת קעקועים זמניים, אבל מהסוג האיכותי והעמיד, ועוד שלל רעיונות, שלפני הכל – צריכים להתאים לכם ולשקף את הסגנון שלכם, החתן והכלה.

לסיכום, יש אינספור דרכים להפתיע, לחדש, לבדר, להצחיק, לעניין ולרגש באירוע החתונה המיוחד שלכם. עם זאת, במהלך תכנון החתונה, ובמיוחד כשחושבים על רעיונות מחוץ לקופסא, חשוב לשמור על כמה קווים כלליים, כאשר העיקרי בהם הוא להקפיד על רעיונות שלא פוגעים בנוחות של האורחים שלכם ובפרקטיקה של האירוע, וגם, אם אפשר, שיהיו אותנטיים ובאמת מתאימים לכם ולסגנון שלכם. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES