חתונה בתל אביב: קווים לדמותו של אירוע באווירה אורבנית

 

בעוד זוגות רבים יעדיפו את השקט ואת שלוות הכפר עבור החתונה שלהם, יש שיעדיפו דווקא את הוייב של המטרופולין החי והתוסס, ואת העיר ללא הפסקה. אם אתם מהסוג השני, הכתבה הזו היא בדיוק בשבילכם.

כשמדובר באירועים חגיגיים, ובמיוחד בחתונות, הנוף העירוני הוא ההזדמנות לשאוב השראה ולהפוך את הרגיל והיומיומי, למשהו אקסטרווגנטי ועוצר נשימה. בעבר, הסגנון הזה היה מזוהה עם עכברי העיר המכורים למטרופולין, ואולי גם להיפסטרים חובבי השיק האורבני. אך המצב הזה השתנה לא מכבר, כאשר הסגנון המדובר הפך ליותר ויותר פופולרי.

מדובר בסגנון מודרני ונונשלנטי, לא מתאמץ, שממנף לגבהים חדשים אלמנטים עירוניים שגרתיים כמו בטון, לבנים ומתכות. מבחינת פלטת הצבעים המזוהה עם השיק האורבני, בדרך כלל מדובר במונוכרומטיות רגועה ושקטה, המתמקדת בגוונים אפורים, גווני רוזה חיוורים וכחולים, בשילוב הגוון שהפך פופולרי כבר לפני כמה שנים, הלא הוא ה-רוז גולד.

חלונות גדולים משקיפים על העיר: בחרו אולם אירועים שמקדש את המיקום הייחודי 

 

אם החלטתם ללכת על הסגנון האורבני, ולהפיק למשל חתונה בתל אביב, חשוב שדרך אולם האירועים שבחרתם, ירגישו ויראו היטב את הסביבה ואת הנוף העירוני שבחוץ.

מומלץ שהעיצוב ישלב בין אלמנטים של טבע לבין אלמנטים תעשייתיים, למשל עציצים מול טפט עם דוגמא של לבנים, אביזרים מתכתיים, שולחנות מעץ מלא או כיסאות אלומיניום, הם רק כמה דוגמאות בהן ניתן לעשות שימוש בכדי לשלב את התחושה התעשייתית הייחודית במקום.

כמובן, מקומות שכבר יש בהם אווירה תעשייתית או מטרופולינית, הופכים לבחירה המושלמת עבור חתונות מסוג זה. אחד הדברים שהם מאסט באולם אירועים אורבני, הם חלונות גדולים המאפשרים לראות את הנוף המרהיב של העיר.

אם מדובר בחתונה קטנה, כדאי לשקול את האופציה של פטיו על הגג, חתונה בלופט או אפילו במחסן תעשייתי שעבר הסבה לכדי אולם אירועים.

אלכסנדרה ודניאל מתחת לחופה בריברסייד

איך מעצבים חתונה בסגנון אורבני?

 

כאמור, כל העניין בחתונות עם שיק אורבני, הוא לקחת את האלמנטים התעשייתיים והגולמיים, כמו בטון, מתכת ולבני בניין, ולמנף אותם לכדי תפאורה מרהיבה, אותנטית ויוצאת דופן עבור האירוע שלכם. עם זאת, חשוב לזכור שחתונה היא אירוע רומנטי, שבמהותו חוגג את האהבה שלכם, ולכן יש לשלב בין האלמנטים הגסים האורבניים, ולבין קלאסיקה וטאצ' של רכות. מה שכן, כשמדובר בלוקיישן אורבני ואדג'י, אין לכם מה לדאוג מכך שיווצר מראה קיטשי או בנאלי. 

אלמנטים שניתן לעשות בהם שימוש, הם למשל גופי תאורה מטאליים, אך עם אורות צהובים ורכים בתוכם. כמו כן, ניתן לשלב חומרים ממוחזרים, מתכות, חביות עץ גדולות ועוד, בכדי לקדם את הסטייל הגולמי והאותנטי. למתקדמים, אפשר לתת דרור למצבים כמו צבע מתקלף על הקירות וכו', להגברת התחושה האורבנית.

עם זאת, כדי כן להוסיף רכות ורומנטיקה, כדאי לעשות שימוש בצמחים ובעציצים, אם כי כדאי להעדיף גבעולים עתירי עלים ירוקים, קקטוסים (שמאוד באופנה כרגע) ועציצים גדולים במראה קוצני פראי, על פני פרחים קיטשיים וצבעוניים. 

פלטת הצבעים צריכה להיות מוגבלת במיוחד, ולהתבסס על שחור ולבן, עם נגיעות של הגוונים שציינו, לרבות ורוד עתיק או כחול.

למה הסגנון האורבני מתאים במיוחד לחתונות חורף?

 

הסתיו כבר כאן, ולא מעט זוגות מתכננים את חתונת החורף שלהם, והם לגמרי צודקים. יש משהו קסום במיוחד בחתונות חורף, שלא לומר חתונות חורף באווירה אורבנית. קודם כל, התאורה הכי רומנטית ופוטוגנית בעולם בעונה בה השמש לא יוקדת ללא רחמים. שנית, האירוע שלכם לא "נבלע" בין כל אירועי הקיץ, במיוחד כשמדובר בחתונות, ואנחנו כבר לא יודעים מי נגד מי בשיא העונה… ומעבר לזה, מדובר בתזמון מושלם לחתונה אורבנית, מאחר וחתונות מסוג זה כמעט תמיד נערכות בתוך מקום סגור, וכך אין מה לדאוג ממה יביא איתו מזג האוויר, באחד הימים החשובים בחייכם. כמו כן, בניגוד לדעה הרווחת, באמצעות העיצוב הנכון והתאורה המתאימה, סגנון אורבני יכול להיות חמים ומזמין מאוד, ולכן יכול לשבת בול על העונה הקרירה. 

חתונות קטנות פשוט נועדו להתקיים בעיר

 

זה התחיל בעקבות הקורונה, והגבלת כמות המשתתפים באירועים, והמשיך בגלל שזה פשוט קונספט מנצח, הכרוך בהמון יתרונות. יותר ויותר זוגות החלו לתכנן חתונה קטנה, ולוותר על האלטרנטיבה המסורתית של אירוע רב משתתפים. כשמארגנים חתונה בהיקף מצומצם, יש לכם הרבה יותר שליטה והשפעה על כל הפרטים, החל מהאוכל ועד לעיצוב האולם. אחד היתרונות הבולטים באירוע קטן, הוא שתוכלו לבחור מקום יותר ייחודי ומעניין עבור החתונה, ובמיוחד מקומות בסטייל אורבני, הממוקמים בתוך עיר, יתאימו לכמות מוגבלת של משתתפים, ויהפכו לחמימים יותר כאשר ימלאו אותם האורחים שבחרתם בקפידה.

לסיכום, לא סתם הפכו חתונות אורבניות לבחירה פופולרית וטרנדית בתחום. יש בהן קסם יוצא דופן, הנובע מהשילוב של הגס עם הרומנטי, התעשייתי עם הפסטורלי, והקר עם החמים. ה"שבירה" הזו של הקיטשיות שלעתים קצת קשה לחמוק ממנה באירועי חתונה, מתקבלת מאוד יפה, ומעניקה המון שיק לחתונות. כמו כן, יש הרבה זוגות שהסטייל שלהם וסגנון החיים שלהם הוא אורבני, והם רוצים שאירוע החתונה שלהם "ידבר באותה השפה", ויעוצב באותו אופן. אם אתם טיפוסים אורבניים והתחלתם לחשוב כיצד אתם רוצים שהחתונה שלכם תיראה, אירוע קטן בתוך עיר הוא כנראה התשובה הנכונה עבורכם. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES