אולם לבת מצווה בתל אביב

אין הרבה אירועים בחיים שההתרגשות בהם עצומה, אירועים בהם אנו שמחים ומאושרים שהגענו לרגע הזה. אחד מהם הוא בת המצווה של הילדה, זו שגידלנו בעמל רב 12 שנה ועכשיו היא כבר לא ילדה אלא הופכת אט אט לנערה, נערה שהגיעה לגיל המשמעותי הזה. ביהדות, בת מצווה היא מעבר מילדות לבגרות בשל קבלת עול המצוות, ובכל משפחה יהודייה חילונית או דתייה, מציינים את הגיל הזה כגיל מיוחד.

חלק לא מבוטל מההורים מארגנים ממש אירוע לרגל ההגעה לגיל הזה. הם שוכרים אולם ודואגים לכל מה שמסביב, מזמינים אורחים והופכים את הערב הזה לערב בלתי נשכח. היום, מעבר לאוכל טוב ולמוזיקה טובה יש עוד אטרקציות שונות שאפשר להזמין, אך לפני הכול, צריך לבחור אולם לבת המצווה. אז איך בוחרים אולם לבת מצווה בתל אביב? על מה חשוב לתת דגש ועל מה פחות? הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

בחירת המנות מהתפריט

לא רק הצבא צועד על קיבתו אלא כולנו, ואחד הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת אולם לבת מצווה בתל אביב כמו גם בכל מקום אחר הוא האוכל שיוגש בו. הוא צריך להיות מגוון וצריך להיות טעים וכמובן מוגש יפה, והיום כשיש מודעות רבה כל כך לקולינריה, אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מסטנדרטים גבוהים.

חשוב שתבדקו מהן האפשרויות העומדות בפניכם ושיהיה לכם מענה לקשת רחבה כמה שיותר של מוזמנים. אתם הרי רוצים שהם ייהנו ואין סיבה שמישהו ייצא רעב מהאירוע הזה. כך לדוגמא מנות טבעוניות הן כבר לא המלצה אלא מאסט באירוע, מכיוון שיש היום המון צמחוניים וטבעוניים ואתם חייבים לתת להם מענה. כך גם עם כשרות, אתם חייבים לוודא שיהיו גם מנות עם כשרות 'מהדרין', מכיוון שתמיד יש מוזמנים עם דרישות כשרות גבוהות יותר, ואתם רוצים שגם הם ייהנו.

מעבר לסוג האוכל, אתם צריכים גם לבחון את צורת ההגשה ומה מתאים לכם, האם זו תהיה הגשה לשולחנות על ידי מלצרים או בבופה.

מוזיקה

בבואכם לבחון אולם לבת מצווה בתל אביב ובכלל, אתם צריכים לבחון את האקוסטיקה שבו ועד כמה הוא ידידותי לחוגגים. המוזיקה היא מרכיב חשוב באירוע ואם היא לא תהיה נעימה וכיפית וכזו שנשמעת טוב בכל חלקי האולם האירוע ייפגע. מעבר לדיג'יי שינגן את המוזיקה שאתם רוצים שהוא ינגן, חשוב גם שתהיה שמיעה טובה.

בכל מה שנוגע למוזיקה, הנה טיפ. מסיבה שמחה ורועשת יכולה להיות נחמדה וגם כיף גדול עבור אלו ששרים ורוקדים, אבל מצד שני, היא יכולה גם להיות מציקה עבור לא מעט אנשים, בעיקר כשהקהל הוא מעורב מבחינת גילאים. אז מה הפתרון? הפתרון הוא מסיבת אוזניות! כן, ממש כמו שזה נשמע מסיבה שבה כל רוקדים יהיו עם אוזניות עליהם והמוזיקה לא תישמע לאחרים. יתרון נוסף של מסיבת אוזניות הוא שאפשר לפצל את המוזיקה, מה שאומר שיהיו שני סוגים של מוזיקה שיתחלקו בין הרוקדים. מה זה דורש מכם? זה דורש מכם השכרת אוזניות ייעודיות כמו גם מציאת מישהו שמנגן בקונספט הזה. מסיבת אוזניות היא טרנד שהולך ותופס תאוצה ואתם חייבים לשקול את האופציה הזו, בעיקר כשמדובר על בת מצווה.

חנייה

זה טיפ שרלוונטי לכל מקום ולעיר בפרט אך בעיקר לתל אביב. מי שאי פעם היה בסיטואציה בה הוא היה בדרך לאירוע כלשהוא בתל אביב ומצא את עצמו משוטט דקות ארוכות ולפעמים גם שעות בחיפוש אחר חנייה, יודע עד כמה זה מוציא את החשק מהאירוע. מי שהיה בסיטואציה כזו, הצטער שהוא בכלל יצא מהבית וחבל שאנשים יגיעו לאירוע שלכם כשהם כבר עצבניים וחסרי סבלנות. אם האירוע בתל אביב, אתם חייבים לוודא שהאולם בו הוא יתקיים הוא אולם שיש בו חנייה מסודרת. אם אין חנייה מסודרת, אתם צריכים לוודא שיש איזה שהוא הסדר עם חניון קרוב. אין שום סיבה שהמוזמנים שלכם ישלמו על חנייה ואין שום סיבה שהם יגיעו מותשים, בטח אחרי שהם משתרכים בפקקים כמו שרק בתל אביב יש.

גודל האולם לעומת כמות המוזמנים

יש אירועים שנחשבים לגדולים מראש כמו חתונה. אבל יש אירועים כמו בת מצווה, שיכולים להסתכם גם ב-100-200 אנשים. בבואכם למצוא אולם לבת המצווה של הבת שלכם, אתם צריכים לוודא שהאולם מתאים לכמות המוזמנים. שמצד אחד הוא לא יהיה קטן מידי ואז הוא יהיה צפוף ולא נוח בישיבה, בעמידה או בזמן הריקודים, אבל מצד שני שהוא גם לא יהיה גדול מידי, כך שהאולם ייראה ריק מה שעלול להיות סיטואציה לא נעימה.

חשוב להחליט קודם על כמות המוזמנים ואז לבחור את האולם הנכון ולא להיפך. זה נשמע אולי טיפ מובן מאליו אבל הוא לא עבור לא מעט אנשים.

תקציב

בסופו של דבר הכול מתחיל ונגמר בכיס שלנו, בכמה אנחנו יכולים להוציא וכמה אנחנו רוצים להוציא. אולם, גם אם המחיר שמוצע לכם בו כולל את האוכל, זה עדיין לא ההוצאה האחרונה. תחשבו כמה התקציב שלכם באופן כללי לאירוע הזה וכמה אתם רוצים להוציא. תחשבו האם אתם רוצים להוסיף אטרקציות מעבר למה שכבר יש או שאתם מחפשים אירוע בנאלי. אין שום סיבה שתיכנסו לחובות בגלל אירוע כזה ואף פעם אל תסמכו על הצ'קים, כי אתם לא באמת יודעים כמה תקבלו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES