אולם לחתונה קטנה במרכז

בשעה טובה אתם עומדים להתחתן. שנים שאתם מחכים לרגע הזה, הרגע בו תישבעו האחד לשני לנאמנות ואהבה לכל החיים. חתונה היא אחד האירועים הכי מרגשים בחיים אם לא האירוע המרגש ביותר, אירוע שהוא ערב חד פעמי אבל כזה שמשקיעים בו לא מעט אנרגיות כמו גם כסף כמובן. ככזה, הוא צריך להיות מושלם מכל הבחינות. הוא צריך להיות ערב בלתי נשכח עבור המוזמנים לאירוע אבל יותר מכך, עבור בני הזוג.

חתונה נתפסת כאירוע גדול, המוני. ואכן, רוב החתונות הן כאלו, חתונות של 400 – 500 אנשים וגם יותר מזה. לכל צד יש את המוזמנים שלו, חברי הילדות, החברים לעבודה וכמובן המשפחה, וההורים של שני הצדדים, גם הם מתרגשים ורוצים להזמין אנשים שחשובים להם.

אבל יש זוגות שרוצים שהחתונה שלהן תהיה אינטימית יותר. הם רוצים שרק אלו שהם באמת קרובים ומחוברים אליהם ישתתפו באירוע המרגש בחייהם. הם לא רוצים המוניות ולא רוצים כמות גדולה של מוזמנים שאת חלקם הם לא מכירים בכלל. הם רוצים חתונה קטנה של 100-200 אנשים, ורוצים שהערב הזה יהיה בלתי נשכח גם בפורום הזה. המשימה הראשונה שלהם היא כמובן למצוא אולם, ואם זה במרכז, הם צריכים למצוא אולם לחתונה קטנה במרכז.

לפני הכול – התאמה בגודל

אם אתם מהזוגות האלו שרוצים חתונה קטנה, אינטימית ומשפחתית – חברית באמת, אתם צריכים למצוא קודם כל אולם מתאים. גם אם רק מספר מצומצם של אנשים יהיו באירוע, חשוב שהמקום יהיה לא פחות ממושלם. אולם לחתונה קטנה במרכז צריך להיות אולם שיכול להכיל את כמות האנשים ולא קטן מידי, ובטח כזה שיש בו אפשרות גם להוסיף עוד כמה מקומות או עשרות מקומות למוזמנים. תמיד יכול להיות שברגע האחרון תרצו להגדיל קצת, והאולם צריך להיות כזה שיכול לתת מענה.

מצד שני, האולם צריך להיות גם לא גדול מידי. אתם לא רוצים שהמוזמנים שלכם "ילכו בו לאיבוד", לא רוצים שהם ירגישו שלא הגיעו מספיק אנשים ולכן הוא צריך להיות מותאם בגודל ולא גדול מידי.

תשקיעו יותר בספקים חיצוניים

אם נעזוב רגע בצד את האולם שהוא הדבר החשוב ביותר באירוע, הנה טיפ קטן אבל חשוב מאוד. אם אתם מארגנים חתונה קטנה, רוב הסיכויים שהיא תהיה גם בתקציב נמוך יחסית. זה אולי הזמן לשקול להשקיע יותר בספקים החיצוניים, צלמים, מוזיקה, עיצוב וכל מה שמסביב. חתונה היא אירוע של פעם בחיים ואם אתם הולכים על חתונה קטנה, תדאגו שהטובים ביותר יתנו לכם שירות.

תזכרו – יהיו פחות צ'קים…

אם אתם מתכננים אירוע קטן, חתונה אינטימית עם כמות קטנה יחסית של אנשים, אתם צריכים לזכור דבר חשוב. שלא כמו בחתונה קטנה, יהיה לכם הרבה פחות תמרון עם כיסוי האירוע. בחתונות גדולות מגיעים הרבה אנשים שחלק מהם נותנים צ'קים לא מבוטלים. בחתונה קטנה אתם לא יכולים להסתמך על המתנות, כך שאתם צריכים לחשב עוד יותר טוב את צעדיכם.

בחירת מקום עם אזורים שונים

אולמות אירועים גדולים מתאפיינים בין השאר בכמה אזורים. בדרך כלל יש אזור קבלת פנים, אזור אליו מגיעים המוזמנים ל"טעימות", עומדים ומדברים האחד עם השני ולאחר מכן עוברים לאזור החופה ובסופו של דבר מתיישבים לאכול כשרחבת הריקודים היא בדרך כלל סמוכה. המעברים בין האזורים מורגשים באולמות גדולים, וחשוב שזה יהיה ככה גם אם זה אולם קטן. כדאי לוודא שגם הוא מחולק לכמה אזורים, כדאי לראות שיש איפה לנוע באולם, ושהתחושה לא תהיה של משהו חנוק וקטן, גם אם מספר המוזמנים קטן יחסית.


חנייה

אולם לחתונה קטנה במרכז חייב לתת מענה בין השאר לבעיית החנייה. המרכז ידוע במצוקת החנייה שלו כשהאולם הוא בתוך עיר, ובעיקר אם העיר הזו היא תל אביב. כל אדם בעל רכב שנסע למרכז טעם את טעמו של התסכול משיטוט אין סופי למציאת חנייה. כל אדם שהסתובב בלי סוף יודע עד כמה זה יכול להיות מתיש ואם זה בדרך לאירוע, זה עלול להוציא ממנו את החשק.

אז גם אם אתם מחפשים אולם לחתונה קטנה במרכז, אתם חייבים לוודא שהאולם נותן מענה למוזמנים שלו. אתם צריכים לוודא שיש בסמוך אליו חנייה ואם לא, אז ששיש חניון קרוב שיש לו הסדר איתו.

האוכל

בסופו של דבר, אנשים נשארים עם חוויות ואוכל הוא חוויה בפני עצמה. בעיקר בחתונה קטנה, אתם צריכים לוודא שיש מענה לכל המוזמנים. אתם צריכים לוודא שיש מבחר מספיק מכובד ושהמגוון מתאים לאנשים שונים, בעיקר אם הם מעדות שונות ובגילאים שונים.

אתם צריכים גם לזכור עוד שני דברים בעניין האוכל. הראשון הוא זה שיש אנשים שהכשרות הרגילה לא מספיקה להם. הם רוצים כשרות מהדרין ואתם צריכים לדאוג לזה. לרוב האולמות יש הסדר עם איזו שהיא חברת קייטרינג שמספקת להם מנות מהדרין. אתם צריכים כמובן לוודא את זה. בנוסף, היום יש המון צמחוניים וטבעונים. אתם חייבים לספק גם להם מנות שמתאימות להם והיום אין אולם שמכבד את עצמו שלא מציע מנות כאלו.

הצוות

חתונה קטנה היא כזו שכל פרט בה מקבל אור זרקורים. אחד הדברים החשובים בבואכם למצוא אולם כזה, הוא להגיע ולבחון אותו באירוע ולראות עד כמה המלצרים נחמדים ואדיבים. כן, מעבר לשירות, לאוכל ולנותני השירות, חשוב שתהיה אוירה טוב  ולצוות במקום יש את היכולת ליצור אוירה כזו, או להיפך, אוירה לא נוחה, לחוצה ולא נעימה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES