מקום לאירועי חברה

הוצאה חשובה

לא מעט חברות מחפשות סיבה להרים אירוע, ולא כי הן ששות להוציא כספים מיותרים, אלא פשוט בשל ההבנה שאירוע חברה מעניק חמישה כלים חשובים בפרק זמן קצר. אירועי חברה מעניקים: מיתוג, תחושת שייכות, חיזוק חיובי, הצהרה בפני המתחרים וקפיצת מדרגה. שנרחיב? להלן פירוט אודות כל נדבך ונדבך.

כל הסיבות להשקיע באירוע חברה:

  1. מיתוג

כאשר עסק מרים אירוע הוא זוכה למתג את עצמו בכמה אופנים. ראשית הוא מצהיר בפני העובדים שביכולתו להשקיע תקציב בפרטים שלא בהכרח הכרחיים, וכשהוא בוחר באולם יוקרתי הוא מיישר קו אל מול הסטטוס הגבוה של המקום. בנוסף, אם על הדרך הוא גם תולה מחוץ למתחם שלטים ממותגים, הרי שהוא מרוויח פעמיים.

  1. תחושת שייכות

מאוד חשוב שהעובדים יחושו שהם חלק מהחברה, בין אם הם עובדים בכירים או זוטרים, ועל כן כאשר מקום העבודה מזמין את כל העובדים למתחם אירועים מרהיב, איכותי ושמשדר יוקרה וסטייל, הם ישר מרגישים מוערכים וחלק מהותי ממרקם החברה, ועל כן בהמשך הם ייתנו מעצמם הרבה יותר. מכאן כשעומדים לבחור מקום, חשוב שהוא יהיה על רמה גבוהה – מפנק ואיכותי.

  1. חיזוק חיובי

תמיד כיף לצאת למתחם אירועים מפנק בו הכול נראה מושלם – העיצוב, הנוף המידי, הפרמטרים המשלימים, התאורה וכדומה, כאשר אם בנוסף לכל גם יש מוסיקה טובה ואוכל ברמה גבוהה, הרי שבכלל מדובר בכיף גדול – העובדים מרגישים שקיבלו מתנה! מהי המסקנה? בין היתר אירוע חברה חייב להציע כיבוד מושקע.

  1. הצהרה בפני המתחרים

בעולם העסקים קשה להשאיר דברים מחוץ לרדאר, וזאת כי בין אם התחרות סמויה או גלויה היא ללא ספק קיימת ועל כן כאשר חברות מתחרות שומעות אודות האירוע, הן ישר מבינות שמשהו טוב קורה "בדשא של השכן" ואת ההבנה הזו מהר מאוד יגלו גם הלקוחות של אותן חברות מתחרות, כך שללא ספק מדובר בטיזר חיובי.

  1. קפיצת מדרגה

הרבה פעמים אירוע חברה עוזר לסגור פינות, להוציא לפועל תוכניות, להודיע באופן חגיגי אודות הצעד הבא ואף ליצור קשרים חשובים. מכאן שמדובר באירוע קצר שמסייע לקחת את החברה כמה צעדים גדולים קדימה.

תפקידו של מתחם האירועים

לאחר שהבנו עד כמה חשוב להרים מדי תקופה אירוע חברה, גם ניתן להתחיל להבין עד כמה חשוב לבחור מקום לאירועי חברה איכותי, כזה שמיישר קו עם הערכים שהחברה מבקשת להעביר. אי לכך גם מיקום האירוע משפיע רבות אודות התדמית ועל כן הוא אינו יכול להיות פשוט, סטנדרטי, או כזה שמצוי באזור שאינו אטרקטיבי, וזאת כי עבור אותן כמה שעות שבהן מתרחש האירוע, המיקום מהווה את הפנים של החברה. מכאן שחשוב לקבל החלטה מושכלת, וגם אם נדרשים לשלם מעט יותר, זה ללא ספק שווה, כי בפני חברה שעומדת להרים אירוע עומדות אך ורק שתי אפשרויות: לבחור במיקום יוקרתי ואיכותי או פשוט לוותר – שום אופציה אמצעית אינה הגיונית.

דרישות ממקום לאירועי חברה

לאחר שהבנו עד כמה חשוב לבחור במתחם אירועים איכותי, נעבור לציין מה הוא צריך לדעת להציע – להלן דגשים חשובים:

  • עיצוב אלגנטי – עיצוב שמודע לטרנדים החדשים, עיצוב מתוחכם, עיצוב שמעניק תחושה שלמה, עיצוב שמתייחס לסביבה המידית, עיצוב שאינו מתאמץ אך שכן מייצר אפקט משמעותי.
  • אוכל ברמה גבוהה – חשוב להבין שכאשר עובדים מגיעים לאירוע חברה הם משקיעים מזמנם הפנוי ועל כן ראוי שהם יהיו מתוגמלים, ופה אין כמו ארוחה טובה בכדי לגרום לעובדים לשמוח שהם אכן פינו זמן והגיעו.
  • גודל המתחם – חשוב ביותר להתאים בין הגודל של המתחם לכמות המוזמנים, וזאת כי אולם גדול מדי ייצר תחושת מסכנות ואילו אולם קטן מדי ייצר רושם שהחברה ביקשה לחסוך. מכאן שמראש רצוי לדעת כמה האולם יודע להכיל, ופה ראוי להבדיל בין שני מצבים, בין אירוע קוקטייל בו האורחים בעיקר עומדים, לבין אירוע הושבה סביב שולחנות. מדוע? ההבדל מבחינת כמות המוזמנים מאוד משמעותי.
  • מיקום – למיקום של מתחם האירועים ישנה חשיבות רבה, כי חברה מצליחה אינה יכולה להרשות לעצמה להזמין למקום מרוחק, לאזור מוזנח וכדומה, וזאת כי עוד לפני שהאורחים יכנסו בשערי המתחם הם יחושו מובסים. מכאן שהמתחם צריך להיות ממוקם במקום שנעים להסתובב בו וכמובן כמה שיותר קרוב לסך המוזמנים, פשוט כי אף אחד אינו שש לבלות זמן ממושך ברכב.
  • תאורה והגברה באיכות גבוהה – אירוע מוצלח מורכב ממגוון פרמטרים משלימים ועל כן חשוב ביותר שגם התאורה והסאונד יהיו איכותיים, וזאת כי מספיק שאנשים לא ישמעו היטב את המצגת, או ינסו לנהל שיחה ולא יצליחו (כיוון שהסאונד שמגיע מהרחבה מעיק), בכדי שהם יתמרמרו על סך התנאים.
  • שירות – עובדים שמגיעים לאירוע חברה מבקשים להחליף סטטוס מעובדים לאנשים שמשרתים אותם, ועל כן בין היתר חשוב שהשירות יעניק אווירה טובה – יהיה אדיב וקשוב.

עתה יותר קל לקיים השוואה

לבסוף נציין שאכן חשוב להשקיע במתחם שמיועד להכיל את אירוע החברה ועל מנת לעשות זאת נכונה יש לבחון מהן האופציות ולהתחיל להבין איזה עיצוב מיישר קו עם מהות החברה. בנוסף, רצוי להשוות מחירים (ולזכור שלעיתים תוספת קטנה מהווה תמורה גדולה) וכמובן שמוטב לבחון תאריכים, כאשר פה נציין שימי חמישי, שישי וראשון פחות מומלצים, אלא אירועי חברה נהוג לקיים באמצע השבוע – בהצלחה!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES