אולם אירועים בסטייל בתל אביב

הזדמנות לצאת מהשגרה

איזה כיף שיש סיבה למסיבה! שיש סיבה לשמוח, לצאת מהשגרה, להתלבש יפה, לאכול טוב, לפגוש אנשים שאוהבים, ליהנות ממוסיקה טובה ומעוד שלל פינוקים, ועל כן כאשר מגיע הזמן שבו אתם אמורים להיות המארחים, רצוי להבין שתולים בכם לא מעט תקוות ועל כן בכדי לעמוד בהן רצוי להתחיל במציאת המתחם האידאלי ופה העיר ת"א ללא ספק מקבלת תשומת לב מרכזית, ולו כי היא מוקד העניינים.

ממש במרכז העניינים

העיר ת"א נוחה להגעה עבור סך האנשים ועל כן מהווה פשרה ראויה כאשר מתלבטים האם לבחור באזור הדרום או הצפון. כמו כן, העיר ת"א זכתה לרזומה של עיר תזזיתית בה כל הזמן מתרחשים דברים. מדובר בעיר שתמיד ערה לטרנדים האחרונים, עיר שמחה ואנרגטית, עיר מפתיעה ונעימה ועיר שהיא אורבנית ובו זמנית פסטורלית, וזאת כי היא מכילה ערבוב של גורדי שחקים, נחל מרשים, חופים שנושקים לחופים נעימים, אינספור חנויות, מוקדי תרבות ועוד. אי לכך כשאורח מקבל הזמנה לאולם שמצוי בעיר, התגובה הראשונית שלו מאוד חיובית, ולו כי מדובר בעיר שמהווה הבטחה.

בחירה ממוקדת

האם מספיק להזמין את האורחים למתחם אירועים בעיר? כמובן שלא, זהו רק חלק מהמשוואה. מהם שאר החלקים הנוספים? ובכן האולם צריך להיות מעוצב בסטייל, בגודל המתאים, באזור שנעים להגיע אליו ואם בנוסף לכל האולם גם מציע שירותי קייטרינג איכותיים ונוף מידי עוצר נשימה, הרי שהתמונה מתחילה להתבהר ולהציע חבילה אטרקטיבית ומפתה.

על טעם על ריח ועל סגנון עיצובי

יש אחד שאוהב מלוח ואחד שאוהב מתוק, יש אחד שאוהב צהוב ואחד שאוהב כחול, יש אחד שאוהב סגנון וינטג' ואחד שאוהב סגנון מודרני. מהי הנקודה? שקשה לקלוע לטעם של כולם כאשר עוסקים בעיצוב, ועל כן מוטב להבין מה בכול זאת ראוי לחפש, ופה נתמקד – נסביר שבין אם מדובר בעיצוב כזה או אחר הוא צריך להיות מוקפד, הוא צריך להיות שלם, הוא צריך להעביר תחושה נעימה, הוא צריך לרגש, הוא צריך לגרום לאורחים לחוש כאילו הם נכנסו לעולם מקביל, הוא צריך להכין מינונים נכונים – הוא צריך להיות שלם. כמו כן, טוב לדעת שכיום הסגנון האורבני שמשלב נגיעות כפריות עובד נהדר ומעניק טעימה מכל העולמות, ועל כן אם מבקשים ללכת על בטוח ותוך כדי לא להתפשר, מומלץ לחפש אחר עיצוב בעל אמירה כביכול פשוטה אך מאוד אלגנטית וברורה.

מעבר לבחירה

מעבר לבחירה של אולם מתאים שממוקם באזור מנצח ושמציע נוף מרהיב, גם יש פרמטרים נוספים שחשוב להוסיף למשוואה ופה כמובן אנחנו מכוונים לבחירת הקונספט של האירוע. לא פעם המארחים מבקשים לעצב את האירוע בקונספט פורימי, בקונספט ארצישראלי, בקונספט נטו עסקי, בקונספט כפרי, בקונספט צבעוני וכדומה, ועל כן חשוב שהמתחם הרצוי יצליח ליישר קו אל מול החזון האישי, ועל כן ברור שגם לאמירה של המתחם יש חלק במשוואה. שנדגים? עברו על שני המקרים הבאים:

  • עסק מבקש להרים אירוע חברה ועל כן בוחר בקונספט אלגנטי מעונב. במקרה זה העסק צריך לבחור במתחם אירועים שנחשב יוקרתי ומוקפד.
  • זוג חולם להתחתן באווירה טבעית, ועל כן הוא צריך לחפש אחר מתחם אירועים שיודע להכניס את הטבע פנימה.

פה ראוי להעלות את השאלה הבאה: האם עבור שני המקרים צריך לחפש מתחמים שונים? ובכן התשובה היא שכלל לא, וזאת כי יש אולמות אירועים שיודעים להתאים את עצמם בהתאם לבקשות הלקוח, כך שבאמצעות משחק עם עיצוב ומגוון אלמנטים משלימים בכול פעם משדרים תחושה מעט שונה. הכול שאלה של מקצועיות, אווירה ונתונים בסיסיים.


ללא בחירה – השילוב המושלם

הרבה פעמים אנשים שמתכננים להרים אירוע מגיעים לאולם ומרגישים שיש לו פוטנציאל מעולה, אך הוא אינו ממומש, וזאת אנו מציינים כיוון שחשוב להבין שאין זה מספיק שהאולם יהיה בגודל הרצוי, במיקום הרצוי ואף בסגנון הרצוי, אם סך התוצאה אינה מרגישה שלמה. אולם אירועים בסטייל בתל אביב צריך לשים דגש על עיצוב, אך גם להציע יותר. סטייל נמדד בהתאם לאופי שהוא מעביר, ועל כן הרבה פעמים עדיף למצוא מתחם אירועים שיש לו סטייל מובהק (שאתם מתחברים אליו) מאשר מתחם אירועים שהוא פשוט יפה, אך חסר כל סטייל אישי. פה נשאלת השאלה האם חייב לבחור בין השניים, כאשר התשובה כמובן שלילית – האידאל הוא למצוא אולם אירועים שיודע לשלב בין שני הנדבכים. משימה קשה? לא בהכרח.

בחינת פרמטרים נוספים

אז מצאתם את האולם בעל הסטייל שחיפשתם, מה עתה? נותר לבחון פרמטרים נוספים, קרי רזומה, איכות השירות, איכות הקייטרינג, עלות, תאריכים פנויים, התאמה לכמות המוזמנים הרצויה, אלו שירותים כלולים ואלו צריך להשלים באופן אישי, האם קיימים סך האישורים הנחוצים וכמובן שיש לבחון האם ניתן לשלב את הסגנון העיצובי הרצוי ולבצע באולם מגוון התאמות אישיות, כך שהאירוע שלכם אכן יהיה שלכם – מא' ועד ת'.

ממש כמו סיפור אהבה

הכול טוב ויפה, אך כיצד מוצאים בדיוק את האולם שעונה על סך היעדים? ובכן המשימה אינה כזו קשה, פשוט צריך לשאול חברים ובני משפחה, לחפש מעט ברשת ולברר מול ספקים שאתם מעריכים, כך שאט אט בונים רשימה של מתחמי אירועים מומלצים ופשוט קובעים פגישה. כיצד תקבלו החלטה? כאשר תגיעו למקום הנכון אתם כבר תחושו בכך – ממש כמו בסיפור אהבה!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES