אולם אירועים איכותי בתל אביב

המעמד מחייב

רבים מהמארחים מבקשים להבטיח מראש שביעות רצון מלאה, וזאת כי רק המחשבה שהם יהוו נושא שיחה שלילי גורמת להרים את הרף ובאופן כללי כולנו מבינים עד כמה קשה למצוא בייביסיטר, לצאת מהבית בשעות הערב וכמובן להפקיד סכום של כמה מאות שקלים במעטפה, ועל כן זה רק מתבקש לפנק את האורחים שטרחו להגיע, ופה נעלה מספר פרמטרים שמצריכים התייחסות יתרה, כאשר איכות המיקום מהווה פרמטר ראשי.

פרמטרים להתייחסות:

רבים מייחלים למצוא אולם אירועים איכותי, אך חשוב לעצור ולהגדיר מה מאפיין אולם ברמה גבוהה. להלן פרמטרים שעשויים להעניק מענה מקיף:

  • אוכל – קיימים שני דברים שאנשים ממהרים לחשוב עליהם כאשר הם מקבלים הזמנה לאירוע. הראשון מתמקד בהוצאה הכספית והשני מתמקד בפינוק הקולינארי שעתידיים לחוות, ועל כן כה חשוב לעמוד בציפיות. אי לכך נחדד שאין הכרח להוציא סכומים מטורפים על קייטרינג, אך כן חשוב לבחון רזומה, ניסיון, איכות של חומרי הגלם, תפריט, כיצד מונעים מצב של חוסר וכדומה.
  • עיצוב – ממש כמו שפס קול משלים באופן משמעותי סרט, כך עיצוב משלים באופן משמעותי את התנאים הקיימים שהאולם מציע. עיצוב חכם מצליח לרגש, להעביר סיפור מסגרת, להרים את הרף, לעורר ציפייה, לתפור את סך הפרטים וכדומה, ועל כן מאוד חשוב שהאולם הנבחר יחזיק צוות מעצבים מוכשרים שיודעים הן "לתפור" נכונה את הקונספט העיצובי של המקום, והן לקחת את העיצוב לכיוון הייחודי של המארחים. כיצד אם כן בוחנים את איכות העיצוב? כבר בכניסה לחנייה העיצוב צריך להיות נוכח, ולו בפרטים הקטנים.
  • שירות – מספיק שלאורח יהיה חסר כיסא ועם הפנייה הראשונה הוא יקבל מענה מהיר, בכדי שהוא יחוש שהגיע לאולם מקצועי שחוויית האירוח מאוד חשובה מבחינתו. אי לכך ראוי לבחון מראש את טיב השירות ואף לברר אודות צוות המלצרים, כלומר יש מקום לבחון אלו דגשים הם מקבלים ועד כמה הם קבועים.
  • ניקיון – גם אם האולם מעוצב באופן מרהיב, זה לא ישנה דבר אם האורח יבחין שהכוס מלוכלכת, שעל המזלג דבוקים שאריות מזון, שהכיסא דביק למגע, שהשירותים אינם מאורגנים וכדומה. אי לכך מומלץ להגיע כאורחים לאירוע אקראי שמתקיים באולם ולבחון מקרוב את נושא הניקיון.
  • מיקום – עדיף להרים אירוע במקום שקרוב לרוב המוזמנים. משמע גם אם אתם גרים ברמת הגולן אך רוב החברים ובני המשפחה גרים באזור המרכז, הרי שרצוי ליישר קו, במיוחד אם מבקשים שכמה שיותר אורחים יאשרו הגעה. כמו כן, כל עוד המיקום מהלך קסמים בפני עצמו, קרי אולם בעיר תל אביב, הרי שבכלל מדובר ביתרון מובהק.
  • גודל – גם האולם המרהיב ביותר יראה מסכן אם הוא יהיה גדול ביחס לכמות המוזמנים ואף ההיפך, אם הוא יראה קטן ביחס לכמות המוזמנים. אי לכך טרם מתחילים לחפש אחר אולם אירועים איכותי בתל אביב, יש לעצור ולהבין בכמה מוזמנים מדובר ובהתאם למקד את הבחירה, כאשר חשוב לקחת בחשבון שקיים הבדל בין אירוע קוקטייל לאירוע הושבה.

טיפ חשוב

לא פעם מגיעים לפגישה באולם אירועים ומתרשמים לטובה, אך בעת האירוע עצמו מגלים שקיים פער בין מה שהובטח לבין מה שקורה בפועל. כיצד אם כן עוקפים את הבעיה? הפתרון הטוב ביותר הוא פשוט להגיע לאירוע של אנשים אחרים ולבחון בלייב את איכות השירותים השנים. עם זאת, מראש נבהיר שקיימים דברים שיש להימנע מלשפוט, פשוט כי הם תוצאה ישירה של בחירות אישיות. שנרחיב? אין לשפוט את הבחירה המוזיקלית (אך כן את איכות ההגברה), אין לשפוט את הקונספט העיצובי (אך כן את ההקפדה על הפרטים הקטנים), אין לשפוט את כמות המנות (אך כן את הטעם ואת איכות הצילחות), אין לשפוט את כמות המוזמנים (אך כן את הנוחות שמציעות פינות הישיבה) וכדומה. מסקנה? רצוי להבין על אלו פרמטרים אחראי האולם עצמו, ולחלופין אלו פרמטרים הינם תולדה של טעם אישי. בכול אופן אין לדלג על שלב הבדיקה המקדימה.

כמה עולה איכות ברמה גבוהה?

אין ספק שכולם מבקשים לבחור באולם אירועים איכותי ואין ספק שהעיר ת"א מהווה מיקום מנצח, אך מצד שני על התענוג יש לשלם, משמע ברור לכל שאולם ברמה גבוהה ובמיקום מבוקש ידרשו תשלום יותר גבוה. כיצד אם כן עוקפים את הבעיה? ובכן יש כמה דרכים, אך ראשית נחדד שלמרות הביקוש הגדול והנטייה הטבעית לבחור באולם איכותי בלב ת"א, גם צריך לזכור שקיימים בעיר לא מעט אולמות ייעודיים לאירועים, עובדה שבין היתר מעמידה תחרות חשובה, כזו שמשחקת לטובת הלקוח – מוזילה מחירים. בנוסף, תמיד מומלץ לבחון האם קיימים תאריכים קרובים שפנויים (כך שבחירה בהם תוביל להנחה משמעותית), לבחור בדיג'יי יותר זול, להימנע מהשכרה פרטנית של שירותי תאורה (כמובן אם אין בהם הכרח), להסתפק באלכוהול תוצרת הארץ, לא להשתולל עם העיצוב וכדומה, משמע אם רק מתנהלים נכון ניתן להרים אירוע ברמה מאוד גבוהה ועדיין לא להיגרר להוצאות מיותרות.

עניין של גישה – יוצאים לדרך

לבסוף נציין שתמיד צריך לשאוף להרים אירוע איכותי – אירוע שיפנק את האורחים ושיעניק הרגשה טובה. מהנקודה הזו יש לצאת לדרך ולהתחיל לקבל החלטות. מהר מאוד תגלו שהעיר ת"א מהווה הבטחה, שהתחרות בתחום משחקת לטובתכם, שהעיצוב והמיקום מהווים פרמטרים משמעותיים ושכל עוד פונים לאולם הנכון זוכים ליהנות מכל החבילה. בהצלחה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES