סידור שולחנות לחתונה

חתונה בריברסייד היא רעיון מעולה; זהו בדיוק המקום שבו תוכלו לפנק את האורחים שלכם בכל המובנים. הריברסייד הוא מתחם אירועים עם הרבה מאוד ערך מוסף; ערך הנובע מהסביבה המעניינת, העיצוב המיוחד של המקום, הצוות החם וכמובן שירותי הקייטרינג. אך בשביל שהכול יזרום בהרמוניה וכולם ייהנו צריך לתכנן את סידור שולחנות לחתונה בצורה הנכונה. סידור שולחנות לחתונה הוא דבר חשוב ובעל השפעה מכיוון שהוא משפיע על התחושה האישית של הפרט כתוצאה מהאנשים שיושבים על ידו וכתוצאה מהמקום בו השולחן שלו ממוקם. בוודאי שלא תושיבו את אחותכם עם השולחן של החברה מהעבודה, הרי אין בזה שום היגיון.

אז איך מתכננים סידור שולחנות לחתונה בצורה הנכונה? להלן כמה טיפים על סמך הניסיון שלנו בריברסייד.

טיפ ראשון – סידור לפי קבוצות

אמנם חתונה היא גם הזדמנות להכיר אנשים חדשים, אך בכל זאת האנשים אוהבים לשבת ליד המכרים, אלו שיש להם איתם שפה משותפת. בחתונה יהיו מספיק הזדמנויות לעשות מינגלינג עם אנשים חדשים אך אין צורך לכפות על אף אחד לשבת על יד אנשים שהוא לא מכיר. חישבו על התאים המשפחתיים, על טווחי הגילאים וכך תוכלו לסדר את קבוצות הגיוניות של אנשים בעלי מחנה משותף.

טיפ שני – האנשים שבספק

אחת הבעיות בסידור שולחנות לחתונה הוא האנשים שהשתתפותם בחתונה אינה ודאית. נכון שזה קצת לא נוח אבל בסופו של דבר הכל מתאזן ומסתדר. סדרו את השולחנות כך שבכל שולחן ישנם 80 אחוז משתתפים וודאיים.

טיפ שלישי – מפת השולחנות

השאלה שעומדת על הפרק בסידור שולחנות לחתונה היא לא רק מי יושב בשולחן, אלא גם היכן נמצא השולחן. מיקום השולחנות באירוע משחק תפקיד חשוב, לא כל שולחן הוא אותו הדבר. בדרך כלל השולחנות הקדמיים אלו הם הקרובים יותר לזירת ההתרחשות, לרחבת הריקודים ולרמקולים הרועשים – כלומר סביבה אידאלית לצעירים שבחתונה. ואילו הדודות והסבתות המבוגרות בדרך כלל יעדיפו הרחק מהרמקולים. על מנת לעשות את התכנית הזו עליכם לבקש מאולם האירועים מפה המציינת את מיקומי השולחנות והפרטים החשובים של האולם כמו עמדת התקליטן, הכניסות, הבופה (במידה ויש) ועוד.

הצוות החם של הריברסייד עומד לרשותכם בכל שאלה ומעניק לכם את כל הסיוע הדרוש בארגון השולחנות. התקשרו אלינו עכשיו 03-699-6404 ונשמח לעזור.

OhadAttia-Event-ItaiAviran-(Small)-007-(3)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES