קייטרינג טבעוני, צמחוני או בשרי: טיפים לבחירת סוג המנות שיוגשו בחתונה

בואו נשים את זה על השולחן, בחירת ספקים לחתונה היא עסק לא פשוט, שלא לומר כאב ראש, שלא לומר סטרס נוראי, הנובע מתוך המחשבה הטורדנית – האם קיבלנו את ההחלטה הטובה ביותר? לא מעט אנשים נוטים לחשוב על חתונה כאירוע של פעם בחיים, ולכן, חשוב להם מאוד שהכל יהיה מושלם, ולגמרי אפשר להבין זאת.

אתם מעוניינים להפיק אירוע שלא רק שיהיה מהנה ונעים מכל הבחינות, אלא שגם יהיה מעוצב בסטייל, שהמוזיקה תהיה הכי כייפית ומרימה שיש, שהאוכל יהיה הכי פיין, ולא פחות חשוב – שכל האלמנטים הללו יחד, יבטאו את מי שאתם, החתן והכלה:  את הסטייל שלכם, את ההעדפות שלכם ואת סגנון החיים שלכם.

לחבר את כל אלו יחד לכדי חוויה אחת הרמונית זה לא משימה פשוטה, והמתח שכל ההרכבה וההפקה של האירוע הזה יוצרים הוא מובן מאליו. 

האוכל – לב ליבו של אירוע החתונה שלכם

בין כל הבחירות שאתם נדרשים לערוך וההחלטות שתצטרכו לקבל, ניצבת אחת הדילמות הקשות והקריטיות ביותר שאתם עומדים בפניה – בחירת חברת הקייטרינג לחתונה, ובחירת המנות הספציפיות שיוגשו באירוע.

אנחנו לא מגזימים כשאנחנו מכנים את ההחלטה הזו כ"קריטית", מאחר והאוכל בחתונה, הוא ללא ספק אחד המרכיבים החשובים, הזכירים והמשפיעים ביותר באירוע הזה, עד כדי כך שהוא יכול להכריע – האם האירוע מוצלח או פחות.

המנות שיוגשו בחתונה שלכם הן הן החוויה החושית הכי משמעותית באירוע, ולכן יש להעניק לבחירתן וגם לבחירת חברת הקייטרינג כמובן, את מירב תשומת הלב.

כמה טיפים והכוונות שיסייעו לכם לבחור קייטרינג לחתונה

 

להתעדכן בטרנדים הכי חמים

אופנה, כידוע, היא עניין שמשתנה ומתחלף כל הזמן, ובאירוע שלכם, אתם רוצים להיות הכי עדכניים וטרנדיים מכל הבחינות. בין שמדובר בעיצוב האולם, הדי.ג'יי שינגן את הלהיטים הכי חמים, שמלת הכלה בגזרה הכי עדכנית (או לחילופין, בגזרה קלאסית), וכמובן – האוכל. גם בקולינריה, אופנה לוקחת חלק משמעותי מאוד, ואין ספק שהמנות שיוגשו בחתונה שלכם צריכות להיעשות בהתאם לצו השעה. לדוגמא, בעולם הקולינריה כיום יש נטייה הולכת וגוברת לכיוון הצמחונות והטבעונות, כך שמנות המבוססות על ירקות, דגנים וקטניות, מופיעות ביותר ויותר תפריטי מסעדות נחשבות. טרנד נוסף שהולך ותופס מקום בתחום המסעדות הוא מנות המבוססות על דגים נאים, שמתאימות במיוחד כמנות ראשונות. עוד מגמה בקולינריה, היא הסגנון הים-תיכוני, המבוסס על ירקות, דגים, שמן זית ועוד.

בדיוק מסיבות אלו, יש זוגות רבים כיום שבוחרים כיום בקייטרינג טבעוני או צמחוני עבור החתונה שלהם. בעבר, חתונה שלא הוגש בה בשר נחשבה לאירוע ש"חסכו על האורחים" בו, ובמגזרים מסוימים היה נחשב זה לעלבון של ממש. בחברה המודרנית המערבית, כיום הגישה כבר מתחילה להשתנות, ויש לא מעט חברות קייטרינג שמציעות אוכל מרהיב, מרגש ומספק – על טהרת הצומח. 

להביא משהו מקורי ומפתיע

נכון שהדבר שהכי חשוב להקפיד עליו בבחירת המנות, הוא שקודם כל – הן יהיו טעימות כמובן. עם זאת, אם אתם רוצים להגיש לאורחים שלכם מנות שהם גם יזכרו אותן לאחר האירוע, ואולי אפילו ידברו עליהן, כדאי לחשוב גם על כיוונים מפתיעים, ולנסות שיהיו גם מנות, או אופן הגשה פחות צפויים. אלו יכולים להיות שילובים מפתיעים בין מתוק למלוח ועוד הצעות שתוכלו לקבל מחברת הקייטרינג, אבל זה גם יכול להיות פורמט הגשה פחות גנרי וצפוי. כלומר, הבופה שכבר כולנו שבענו ממנו, תרתי משמע, יכול להתחלף למשל בכמה דוכני אוכל שיפעלו במהלך כל האירוע ויגישו המון מנות קטנות ומעניינות, שעושות קליל בבטן, טעים בפה, וטוב על הלב. זוהי רק דוגמא אחת מני רבות. בקיצור, מומלץ להתייעץ עם חברת הקייטרינג ולשאול כיצד אתם יכולים לחדש ולרגש את האורחים. 

לבחור בסגנון שאתם אוהבים

לכל זוג יש את המסעדות שהוא אוהב, את התבשילים והמאפים שהוא אוהב להכין בבית ואפילו את המנות הכי אהובות שאמא, אבא או סבתא מכינים אצלם במשפחה. אז נכון שאתם צריכים להיות הכי טרנדיים, הכי "פיין" והכי מקוריים מבחינת האוכל שיוגש בחתונה, אבל כן חשוב שיהיה בו גם לפחות חלק מהסגנון הקולינרי המועדף עליכם באופן אישי. אחרי הכל, אתם האירוע והחתונה הזו היא שלכם.

לוודא שיהיה מגוון רחב ככל האפשר – עבור שלל ההעדפות של המוזמנים

דיברנו על טרנדים ובחירות קולינריות שהולכות בק אחד, כמו קייטרינג צמחוני או אפילו טבעוני. בין שהחלטתם ללכת על סגנון מאוד מסוים ומצומצם ובין שבחרתם משהו אחר, חשוב מאוד שיהיה מגוון מספיק רחב של אופציות, על מנת שכל אחד מהאורחים יוכל למצוא את שהוא אוהב. כמו כן, כמה שהחתונה יותר גדולה וכמות האורחים בה עולה, מובן מאליו שתצטרכו לגוון יותר. כיוונים שמומלץ לחשוב עליהם הם מנות צמחוניות, מנות ללא גלוטן ומנות ללא חלב. אלו הן ההגבלות השכיחות יותר שיש לאנשים שונים.

להתחשב באופי ובתזמון האירוע

כאמור, אירוע החתונה צריך להיות מכלול אחד הרמוני וזורם, כאשר כל האלמנטים שבו צריכים להשתלב זה עם זה באופן חלק. האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהעניין, ולכן חשוב שהסגנון שלו יתאים לסגנון של האירוע כולו. לדוגמא, בחתונה על חוף הים, מומלץ לשלב מנות דגים וקוקטיילים צבעוניים, בחתונה חורפית קטנה, כדאי לשלב מנות מנחמות כמו מרקים ותבשילי קדרה, קפה טוב וכו'. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES