מקום לאירועים קטנים במרכז

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

לא כל מקום בתל אביב יכול להבטיח לכם מיזוג של יוקרה ואלגנטיות אורבנית יחד עם אווירת כפר אנינה ומתוחכמת שנועדה למבינים. היתרונות של צפון תל אביב במיקום הזה במדויק הם נגישות מכל מקום בארץ בנתיבים נוחים, מקום מפגש של טבע עם תרבות עירונית תל אביבית מובהקת, כולל היסטוריה ואמנות. זה מתחיל במבנה המיוחד בצורתו שנמצא ממש על המים, מוקף ירק ונוף פתוח עד בנייני העיר, וזה עובר למרפסת הייחודית שמקיפה אותו ומאפשרת כל כך הרבה גיוונים בעריכת אירועים שמתאימים לקהל ישראלי. אנחנו אוהבים לצאת החוצה, לטבע, מבלי לוותר על הנוחות והלוקסוס, והמיזוג הזה הוא בדיוק מה שאנחנו מקבלים בריברסייד על הנחל. קל להגיע לשם בכבישים הראשיים כמו נתיבי איילון, ולכן הנגישות לאתר זה חיונית להבטיח שאף אחד לא ייתקע בדרכו לאירוע שלכם בפקקי גוש דן.

אולם בדיוק בגודל הנכון

לא תמיד אירועים קטנים ובינוניים מתקשים למצוא את האולם והמקום המתאימים להם ביותר בשטח ובגודל עצמו, כך שיתאים במדויק להיקף המוזמנים, מבלי להצטופף יותר מדי ומבלי ללכת לאיבוד. צריך לדעת להתאים את אולם האירועים לקהל שנכון לו לא רק מבחינת אווירה ועיצוב, אלא גם גודל ופרופורציות. כשמתפזרים על פני חלל גדול מדי הקשר בין האנשים אובד והדינמיקה לא עובדת. אין אווירה של חברותא ואין ממש התחברות בין אנשים.

גם כשיש יותר מדי אנשים על שטח קטן מדי הצפיפות הגדולה מעיקה ואינה מקרבת אלא מקשה לחגוג, לאכול בנחת, לשמוע אחד את השני, ולדבר ולהתיידד. מקום כמו ריברסייד שמאפשר לכולם את המרחב הנכון וגם את הפינות הפרטיות נוסף על החלל המרכזי, הוא מקום שלוקח בחשבון אירועים בדיוק בגודל שמתאים להם ליהנות מהמידות הנכונות. המקום בנוי מחלל בקומה הראשונה שאליו מצורפת מרפסת, וחלל קטן יותר בקומה השנייה. מקום של 400 איש ומקום נוסף של 250 איש נותנים לכם את כל המגוון הגדול של אפשרויות לקהל קטן ובינוני.

אלגנטיות בעיצוב

אלגנטיות היא תכונה שקל לזהות אותה כשנתקלים בה, כי היא לא כבדה מדי ולא תזזיתית מדי. היא בדיוק בדרגה הנכונה שגורמת לכם להאט את הקצב כדי ליהנות מיוקרה נינוחה, מבלי להרגיש לא נעים שהגעתם למקום מנוכר מדי. המקום שלנו על הנחל מאפשר לכם להרגיש שייכים לכל עיצוב שתזמינו לאירוע שלכם, שיהיה גם אסתטי ונעים לעין וגם ייחודי ומרשים. המקום עצמו הרי כבר עושה חצי מהעבודה וכל מה שנותר הוא להוסיף את הטעם האישי שלכם, מבלי לפגום בכל המאפיינים שמוציאים לריברסייד את המוניטין שלו כמקום שגורם לכם לומר "ואו!".

העיצוב של המקום כולל את הריהוט הנכון כדי להרגיש עכשווי ובסטייל, וכל אחד ירגיש מיד בבית כשהוא מוזמן לאירוע כל כך מסוגנן. כשמוקפים מכל העברים בנוף התל אביבי הירוק ובנחל שבו פעילות מים שוקקת, התפאורה עצמה נותנת לכם את כל האפקטים המרשימים בטבעיות. דק העץ הוא ללא ספק האלמנט העיצובי המרשים ביותר שמשלים את המראה היוקרתי של אולם מוקף במים, בדיוק כפי שאנחנו רגילים לראות במקומות אחרים אבל בעולם הגדול, לא בארץ. זה מה שנותן לריברסייד את הנופך הבינלאומי שלו שמתאים אותו גם לאירועים מכובדים לאורחים מחו"ל.

קייטרינג עשיר ואנין

היום אנחנו עדים לקשת של טרנדים שמגוונת לנו את התפריטים, מצמחוני וטבעוני ועד מטבח בינלאומי ומטבח ישראלי עדתי. לכל זה נוספים תפריטי הגורמה והכל ביחד דורש שליטה מוחלטת בכל רזי הבישול וההרכבה של מנות ותפריטים מעניינים, משביעים, אסתטיים וטעימים. יש לא מעט מוסכמות בקייטרינג ומזון שמוגש באירועים שאפשר כבר להניח בצד בזכות מגמות שפרצו דרך להגשה אחרת, כמו מגשי אירוח לאירועים קטנים כמו הרמת כוסית, או דוכני מזון או בופה, כאשר מה שאתם מעדיפים באמת הוא שהאורחים יסתובבו ביניהם ויהיו חופשיים לאכול ולשתות, אבל גם לדבר ולהתיידד, להפוך את האירוע לשמח ודינמי.

עוד קצת על חשיבות התפריט

אין דבר שמטריד יותר את עורכי האירוע מאשר הקייטרינג שיוגש באירוע שלהם. זה נכון בכל העולם ובמיוחד אצל הישראלים, שאוהבים לאכול טוב. היום גם ברור שיש לחך הישראלי התנסויות רבות במטבח הבינלאומי ועם חומרים טובים, ולכן אסור בשום פנים ואופן לזלזל בכך. התפריטים של ריברסייד כולם נעשים ביד אמן מחומרי גלם מעולים, כאשר ההתמחות שעליה גאוותנו היא כל מה שקשור בתפריט טבעוני. זה חשוב משום שלמרות שבתל אביב עורכים אירועים לא רק לתל אביבים מודעים ואופנתיים, הרי שמגמות קולינריות שונות כבר נפוצות בכל מקום ולכן אנחנו משתדלים לספק מענה אנין ומתוחכם לכולם. אנחנו מגישים הכל לפי דרישת עורכי האירוע, וגם ערוכים להפתיע אתכם בתפריט שיכול לענות על הטעם של כל האורחים שלכם. זה פותר לכם את בעיית ההתאמה לכל מי שיש לו העדפות קולינריות משלו וגם מאפשר לכם קשת רחבה של טעמים לכל אירוע.באירוע שלכם לא תצטרכו להתפשר לא על התפריט ולא על איכותו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES