מקום יפה לאירוע בתל אביב

 העיר תל אביב מציעה אינספור מקומות ואפשרויות לחגוג.יש אולמות אירועים לרוב, גני אירועים מרהיבים וגם מסעדות או בתי קפה אשר בהם אפשר לשבת ולחגוג אירוע מרשים ושמח.

אך כאן חשוב מאוד לשים לב ולא לבחור באגביות את האולם בו ייערך האירוע. כי למקום אשר בו ייערך האירוע יש הרבה מאוד מה לומר על אופי האירוע איך הוא יהיה וייראה בפועל כמו גם מה תהיה האווירה וכמובן שהדבר ישפיע גם על העלויות ועל המחיר אותו יצטרכו בעלי השמחה לשלם בסופו של דבר.

אז איך תבחרו מקום מתאים לאירוע שלכם?

מקום יפה לאירוע

הרבה אנשים מחפשים לאירוע שלהם מקום שיהיה יפה, מרשים, מושך ואפילו מפואר. למרות שזה לא הדבר העיקרי באירוע, בכל זאת אי אפשר להתכחש לחשיבות הרבה שיש ליופי ולפאר של האולם ולהשפעה של התפאורה על כל האירוע.

אז אם גם לכם חשובה התפאורה, שימו לב כי אתם אכן פונים אל המקום שייתן לכם את המענה מבחינת המראה והתפאורה של האולם.

כאן, עולה שאלה, איך אתם באמת יכולים לדעת איך נראה המקום? אז כאן בדרך כלל אנשים מסתמכים על תמונות הנמצאות באתר של אותו אולם או גן אירועים. על פי רוב יהיו תמונות מרשימות של המקום שייתנו את התמונה – תרתי משמע – ללקוח הפוטנציאלי.

האם באמת אפשר להסתמך על תמונות?

אז פה, חשוב לשים לב כי אכן המציאות משתקפת בתמונה. כלומר, מדובר בתמונות עדכניות וכאלה שמעבירות ללקוח את מה שבאמת קורה בשטח.

יותר מידי פעמים קורה והלקוח מגיע אל המקום שבאתר היה נראה מפואר במיוחד, אך להוותו הוא מגלה כי התמונה כלל לא שיקפה בצורה מהימנה את מה שמתחולל בשטח. כלומר, התמונה כבר אינה עדכנית. המקום השתנה, התיישן, נפגם או כל דבר אחר שקורה בכל מבנה או גינה עם הזמן שחולף.

על כן, הטוב ביותר שלא להסתמך אך ורק על התמונות שנראות אולי גרנדיוזיות. אלא ללכת לבקר במקום בו רוצים לערוך את האירוע ופשוט לבדוק האם הוא אכן עונה על הציפיות.

מה אתם רוצים שיהיה באירוע שלכם?

מעבר למראה של המקום, המראה של האולם או של גן האירועים, חשוב כמובן לשים לב לעוד כמה נתונים על מנת שהאירוע אכן יהיה מוצלח.

המיקום של האולם

יש לתת את הדעת למיקום של האולם מבחינה גאוגרפית. האולם אמור להיות מוקם באזור נגיש הן עבור בני הזוג והן עבור האורחים שעתידים להגיע למקום. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו שעות ארוכות מידי בדרכים עד שכל הטעם מהאירוע כבר ייצא, התסרוקת תתפרק, האיפור ייהרס ובכלל כל מצב הרוח כבר לא יהיה כפי שהיה. בעלי השמחה רוצים אורחים שמגיעים לאירוע שמחים ומרוצים ולא יגעים וסחוטים מהדרך. על כן יש לתת את הדעת על המיקום של האולם בהתחשב במוזמנים ומקום המגורים שלהם.

האוכל של האולם

בכל אולם אירועים יש על פי רוב את הקייטרינג ואת האוכל אותו הם מגישים במקום. אמנם יש את המבחר ואת המגוון אשר מתוכו אמורים לבחור את התפריט. אך מתוך התפריט יש את הקו המוביל של הסגנון ושל אופי המנות באותו מקום.

חשוב להכיר את הסגנון ואת הטעמים שמציעים שם על מנת לבדוק האם אכן הם מתאימים לאירוע פרטי שלכם. כדאי מאוד לבוא לטעימות במקום ופשוט לבדוק מקרוב ולטעום האם האוכל מוצא חן בעיניכם.

בכל מקרה אף פעם לא כדאי להסתמך על ההבטחות של בעל האולם המבטיח לכם כי האוכל יהיה משובח, הוא יהיה טעים, הוא מזון גורמה ובטוח שהוא יהיה טעים. כאן בדיוק תקף הכלל של – 'אין הנחתום מעיד על עיסתו'.

הסאונד באולם

זה אולי נשמע פרט זניח, אך הסאונד באולם הוא ממש משמעותי מבחינת ההצלחה של האירוע. חשוב לבדוק ולברר כי המקום מאורגן ומסודר מהבחינה הזאת. כך תוכלו להיות בטוחים כי האירוע אכן יהיה מוצלח ושמח ולא יהפוך להיות מטרד מעיק ומציק עבור המשתתפים בו.

כדי לוודא את הדבר, הטוב ביותר הוא להגיע אל האולם בשעה שמתקיים בו אירוע ולבחון האם אכן נעים לשהות שם בעת האירוע והמוסיקה נשמעת היטב ובצורה מאוזנת.

העיצוב של האולם

אולמות אירועים רבים הינם גמישים מאוד מבחינת העיצוב. אפשר ליצור בהם באמצעות התפאורה, אווירה בהתאם לרצונם של בעלי השמחה כאשר הכלים, הפרחים, הווילונות וכל השאר הם אלו שיוצרים את האווירה הרצויה.

אך ברור כי לשם כך יש לפנות אל חברת הפקה שאכן תהיה אחראית להפקת האירוע בצורה הנדרשת.

אולם מושלם לאירוע מושלם

חשוב לזכור כי הבחירה באולם היא המשמעותית ביותר למען הצלחת האירוע. על כן, חשוב ביותר לבחור ולברור בצורה יסודית את האולם וכפי שהזכרנו כבר בסעיפים הקודמים, אף פעם לא כדאי לוותר על ביקור פיזי באולם. הביקור ייתן לכם המון מבחינת היכולת להכריע ולהחליט האם אכן המקום מתאים לכם מכל הבחינות.

אם יש לכם בעיה או קושי להגיע למקום, אל תסתמכו על ההבטחות של מנהל המקום. נסו לברר אצל אנשים שכבר היו באולם והשתתפו באירועים שם או הם עצמם חגגו את האירוע שלהם במקום. זו תהיה האינדיקציה הטובה ביותר עבורכם וכך תיטיבו לבחור את הבחירה הכי מוצלחת עבורכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES