להתאים לעונה ולסגנון האירוע: מתנות לאורחים בחתונה

ארגון חתונה, כרוך בהרבה מחשבה, אנרגיות, משאבים וכמובן כסף, ואתם, הזוג העומד להינשא, רוצים לדעת שעשיתם את הכי טוב שלכם, ושכל אורח מבין המוזמנים שלכם, ירגיש שהוא חווה חוויה מהנה וייחודית בחתונה שלכם. אתם בוחרים בקפידה את חברת הקייטרינג והמנות שיוגשו באירוע, אתם נפגשים עם כמה די.ג'יי עד שאתם מרגישים שמצאתם את האחד שלכם, וכמובן – סוגרים תאריך עם אולם האירועים שהכי הכי עשה לכם את זה, והתחברתם לסגנון ולאווירה שהוא מציע. אז אחרי המטלות ה"כבדות" והרות הגורל האלו, הגיע הזמן להתפנות לפרטים שהם לכאורה קטנים, אבל יש להם אימפקט גדול על איך שהחתונה שלכם תיצרב בזיכרון האורחים שהגיעו לשמוח בשמחתכם.

"זה מה שנשאר"… – המתנות שהאורחים שלכם יקחו איתם הביתה

בסוף, אחרי כל הטרחה וההשקעה הזו, מדובר באירוע בן כמה שעות, שעובר מהר, ממש כמו חלום טוב שהתעוררתם ממנו עם חיוך. כמובן שמירב האנרגיות שלכם, הזוג המאורס, צריכות להיות מכוונות לאולם האירועים על צוות ההפקה שלו, לאוכל שיוגש בחתונה ולדי.ג'יי המוצלח, אך ישנם כמה פרטים קטנים שעשויים לחולל התרגשות גדולה, ולהשאיר את האורחים שלכם עם מזכרת שתלך איתם לעוד ימים רבים, ותזכיר להם את האירוע המיוחד הזה. מתנות לאורחים בחתונה עלולות להיראות כפרטים שוליים בתוך הדבר הגדול והמורכב הזה, אבל אם תעצרו רגע ותשקיעו בהן קצת מחשבה, המוזמנים שלכם לא ישכחו לכם את זה. 

כללי אצבע לבחירת מתנות לאורחים

מתנה בהתאם לטרנדים העכשוויים

בכל בחירה הנוגעת לאירוע שלכם, אתם רוצים להיות עדכניים ולהעניק לאורחים שלכם חוויה שהיא בסטייל ושיק. בין שמדובר בעיצוב אולם האירועים ובין שמדובר במנות שיוגשו לאורחים – כדאי להתעדכן בטרנדים השולטים כעת ולהתאים את האלמנטים אליהם. גם כשמדובר במתנות, כדאי לשוטט קצת ברשתות חברתיות כמו פינטרסט ואינסטגרם, ולהבין מהו הלך הרוח הנוכחי, במיוחד בתחומים כמו אופנה ועיצוב פנים. לדוגמא, טרנד הבוהו-שיק כרגע מאוד חזק, הן בעיצוב פנים וחוץ, והן באופנה הנלבשת. תוכלו להתאים את המתנות לטרנד זה למשל אם תעניקו לאורחים שלכם זרי פמפס בתוך צנצנת נאה, שיוכלו לקשט את הבית איתם. עוד פריטים שיכולים להתאים לסגנון הזה הם כובעי קש, קישוטי מקרמה ועוד. טרנד נוסף שהולך וגובר, במיוחד אחרי שנת הקורונה בה כולם היו סגורים בבתים, הוא טרנד ה-DIY – "עשה זאת בעצמך". תוכלו לתת לאורחים ערכות של הכנת קישוט לבית, בצירוף הוראות כמובן, או אפילו עציץ עם אדמה ושקית זרעים שהם ישתלו בעצמם ויהנו מעמל כפיהם.

מתנה שתתאים לעונה ולמזג האוויר שבחוץ

חשוב וכדאי להתחשב בעונה בה בחרתם להינשא, ולהתאים אליה את המתנה. למשל, אם מדובר בקיץ, אפשר להעניק לאורחים מתנה שתשרת אותם כבר בחתונה, אך גם תמשיך איתם אחר כך, לדוגמא משקפי שמש (אם התקציב אינו מוגבל, מוטב לבחור באיכותיות), כובעי מצחיה קולים או כובעי קש בסגנון בוהו, כפכפים, מגבות ים עם הדפס או כיתוב רלוונטיים ועוד ועוד… הכל תלוי תקציב. אם החתונה נערכת בחורף, תוכלו להעניק לאורחים שלכם ספלים עם כיתוב משעשע, רומנטי או מרגש, כרבוליות מפנקות, או לגומא – ערכה להכנת תה צמחים.

מתנה עם ערך חברתי

זוגות רבים בוחרים למנף את האירוע המיוחד שלהם לצורך תרומה או מעשה טוב אחר. בהנחה שבין כה וכה הקצבתם סכום כלשהו עבור המתנות, תוכלו לבחור לרכוש אותם מעמותה או חברה שתעביר את ההכנסה הזו למקומות בהם יש צורך אמיתי. לדוגמא, ישנן חברות רבות המעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות או צרכים מיוחדים, כמו מאפיות או בתי מלאכה. אם תחליטו לרכוש את המוצרים שלהן כמתנה עבור האורחים שלכם, המצווה תהיה כפולה. 

ישר ללב – מתנה שהכנתם בעצמכם

בהמשך לטרנד ה-DIY, תוכלו לאמץ אותו גם מהכיוון ההפוך, ולהעניק לאורחים שלכם מתנה תוצרת בית. זה לא חייב להיות הבית שלכם והידיים שלכם, אלא גם אם מדובר בקרוב משפחה אחר שיכין את המתנות זה תופס. לדוגמא, אם החתונה נערכת בשישי בצהריים, תוכלו לשלוח את האורחים הביתה עם חלות לשבת, או דוגמא אחרת, אם מישהו מבני המשפחה עוסק בתחום חקלאות כלשהו, כמו כוורנות דבש, גידול ירקות, פירות, מחלבת גבינות ועוד – תוכלו לארוז באופן אסתטי את המוצר ולהעניק לאורחים
שלכם מתנה כייפית במיוחד.

מתנה בסימן המשכיות – עציץ קטן

בחתונות רבות מעניקים לאורחים עציץ קטן לקחת הביתה בתום האירוע. לא פעם בוחרים עציצים עם עשבי תבלין כמו בזיליקום ונענע או צמחים המתאימים לתה כמו לואיזה ומרווה. זוהי מתנה שהיא גם שימושית, גם נאה, וגם יש בה משמעות של צמיחה והמשכיות.

מתנה שתתאים לסגנון האירוע

השאיפה היא שכל האלמנטים באירוע שלכם, ידברו באותה השפה ויהיו בסגנון דומה. עיצוב האולם, המבנה האדריכלי, המנות שיוגשו בו ועוד. באותו אופן, יש להתייחס גם למתנות. לדוגמא, לחתונה הנערכת בחיק הטבע, באווירה פסטורלית ומשוחררת, יתאימו מתנות כמו עציצים, ערכות DIY וכו'. דוגמא אחרת, לחתונה הנערכת במקום באווירה אוריינטלית, כמו למשל ביפו, יתאימו מתנות כמו ערכת תה/קפה שחור וכו'. מומלץ להיוועץ עם מפיקי האירוע לגבי רעיונות למתנות, וגם עם החברה שבחרתם לעיצוב האירוע. כך או כך, אל תזניחו את החלק הזה, שיחזיר הביתה את האורחים עם מזכרת קטנה ושמחה בלב. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES