מתנות לאורחים בחתונה

מחפשים מתנה ייחודית לאורחים באירוע שלכם? בצדק. מתנה מסמלת מחווה אישית שמודה לכל אחד ואחת שלקחו את הזמן ובאו לחגוג את אהבתם. יש לא מעט רעיונות למתנות בחתונה, אספנו את 4 הגרסאות הפופולאריות במיוחד עבורכם. מתנות קטנות מישהו שלח לי – גרסת החתונות

  1. הגרסה של הטבע – עציצים כמתנה לחתונה
    אחת המתנות הפופולאריות ביותר בחתונה הוא לא אחר מהעציץ. כמה ישראלי וציוני מאיתנו, בכל זאת, גדלנו על ערכי קק"ל וטו בשבט ומי כמונו יכול להעריך שתיל טוב עם אופציה לחיים שלמים בעתיד? בכל מקרה מדובר באמת באחת המתנות הכי כייפיות לקבל גם כי אפשר לבחור שתילים מגוונים, לעטוף אותם יפה או לשים כיתוב או מדבקה עם מיתוג האירוע. האפשרויות של העציצים כל כך רחבות: מבזיליקום ועד נענע, מזעתר ועד קקטוסים, ואפשר תמיד לבחור בגרסת הפרחים. מה עוד? יש בשוק לא מעט עסקים חברתיים שמתעסקים בנושא ומציעים את העבודה היומיומית שלהם כמתנה לאורחי החתונה ואירועים, אז אם מתנה איזה כיף שיש לה גם ערך חברתי.1 (1)
  2. הגרסה החברתית – מתנה לאורחים בחתונה שהיא תרומה
    עסקים חברתיים (המגזר הרביעי) משגשגים בישראל מאוד בשנים האחרונות. המטרה של עסק כזה, בניגוד לעמותות (מגזר שלישי) היא למעשה להרוויח, בכל זאת מדובר בעסק. אבל הערכים של העסקים והעשייה שלו היא חברתית, ככה כולם מרוויחים – העובדים שמגיעים משכבות שונות באוכלוסיה וסיפורים מגוונים, והעסק שרוצה להצליח ולשגשג. לא מעט מקומות מציעים את העבודה שלהם כמתנות לאורחים בחתונה. יש אפילו מיזם שנקרא "מתנות קטנות- בסימן חברתי" שמציע אריזות מתנות לאירועים פרטיים ועסקיים שנעשה בשיתוף בני נוער בסיכון. מה למשל? עציצים כמובן, אבל לא רק, אלא גם צנצנות ריבה או דבש, עוגיות ארוזות ועוד
    4
  3. גרסת הבתיה עוזיאל – מתנות בסגנון ה-DIY
    למי מכם שנשארו עוד כוחות עד לחתונה, למי מכם שלא התעייפו מפגישות עם הספקים, הנה הצעה: פשוט עשו זאת בעצמכם. הרי לכל אחד יש תחביב שהוא טוב בו, או קרוב משפחה שיש לו עיסוק מעניין. זה הזמן להתקשר לבן דוד השוקולטייר, לאחות שאופה נהדר או לדוד הדבוראי (מסתבר שלא משתמשים יותר במילה כוורן) ולבקש מהם להיענות לצו ליבכם ולתרום את חלקם וכישרונם. עכשיו ברצינות, יש כל כך הרבה רעיונות למתנות אישיות שיצאו לנו לפגוש וללמוד מהזוגות שהתחתנו אצלנו: בחתונה שישי צהריים אפשר לתת מתנה חלה קטנה ומתוקה, בחתונת חורף צנצנת ריבה או דבש מו ידכם ועוד ועוד ועוד10(1)
  4. הגרסה האומנותית – מתנות מעוצבות לקישוט הבית
    אחרון חביב שאנחנו אוהבים במיוחד הוא המתנות לאורחים שיש להם רוח שיקית ומסוגננת. מה למשל? מרכז התעסוקה של אלו"ט מציע מוצרי קרמיקה צבעונים ויפים ובפרט חמסות (מתאים גם למי שמתחתן בלורנס שביפו העתיקה). מה עוד? המותג PaPelo (שמתמחה גם בעיצוב אירועים) מציע לזוג המאושר לפנק את האורחים בחתונה במוצרי נייר מגניבים וגם בעיצוב אירועים וגם באקססוריז מושלמים וצבעוניים. פפלו מציעה קבלות פנים ייחודיות שבהן מחולקות לאורחים מתנות שנשארות, הגברים מקבלים סיכות לדש הנשים סיכות ראש והכל תכשיטי פרחי נייר עבודת יד מדויקת ועדינה. והצבעים – לבחירת הזוגאחרון חביב נכנס לכאן את האומן וינסנט ואן גוך, אבל בגרסת הוודקה. אחלה אופציה למתנת סיום היא הבקבוקים הקטנים של וודקה ואן גוך ההולנדית שמגיעה במגוון טעמים כמו אסאי, אספרסו ואננס. אחלה לקיץ, לחורף ואחלה בקבוק מעוצב של וודקה משובחת.
    8

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES