חתונת חורף או קיץ? היתרונות שבכל עונה

לאחר שנפתח הסכר של הפקת האירועים, שהיה סגור ונצור במשך למעלה משנה, בעקבות מגיפת הקורונה, כעת החתונות שוב על הפרק. יש זוגות שאוהבים לקחת את הזמן, ויתכן והתארסו כבר מזמן אך טרם התחילו לתכנן את החתונה הלכה למעשה, ויש זוגות שרוצים להתקדם במהרה ומתחתנים חודשים ספורים לאחר הצעת הנישואין והאירוסים. במדינות כמו ארה"ב, נהוג להיות מאורסים במשך כשנה לפני שמתחתנים, אך בישראל, כיאה למזג החם ולקוצר הסבלנות, בדרך כלל מסיימים עם העניין תוך כמה חודשים, לפני שמישהו יתחרט…
אם התארסתם לאחרונה, האופציות העומדות בפניכם הן או להתקדם ולהתחתן כבר בסתיו או בחורף הקרוב, או להמתין עם העניין ולקיים את האירוע בשיא עונת החתונות – הלוא שמדובר בחודשים יולי אוגוסט, כשלעתים גם ספטמבר כבר מצטרף לחגיגה.

על אף שהמתבקש הוא להניח שאירועים כמו חתונה אמורים להתקיים בקיץ, בעונת המסיבות, תתפלאו לגלות שלחתונה הנערכת בעונות הסתיו והחורף יש לא מעט יתרונות משלה.

אם אתם מאורסים, אך עדיין מתלבטים מתי לערוך את החתונה, הנה רשימת היתרונות שבכל עונה.

היתרונות שבחתונת בקיץ

אווירת מסיבה

אולי זו ההשפעה של השמש ושל מזג האוויר החמים, אבל יש משהו בקיץ שמעלה את מצב הרוח ומביא אותנו לסטייט אוף מיינד של מסיבה, וזו כנראה הסיבה שמרבית האירועים מתקיימים בעונה זו. עונת החתונות הרשמית, כאמור, היא בחודשי הקיץ החמים, כאשר ברקע, כולם מסתובבים ברחובות, בבריכות או בחופי הים, עם איזה קוקטייל או בירה צוננת ביד, בוייב של מסיבה. לכן, בחתונה הנערכת עם התפאורה הזאת, מצב הרוח המסיבתי הוא "בילט אין". באנו להרים.

מזג אוויר יותר יציב – אין סיכוי לגשם

יתרון נוסף בחתונת קיץ, הוא שהסיכוי לגשם או להפתעות אחרות של מזג האוויר פוחת משמעותית, על אף שגם שרב כבד יכול לפגוע בהנאה במידה מסוימת. בכל מקרה, כשאין ממטרים באופק, אתם יכולים להיות רגועים שכל האורחים יגיעו בשלום ובקלות לאירוע, האיפור והשיער יישארו יציבים (אולי הלחות קצת תחבל בהם, אבל לא ברמה של גשם), וכמעט בוודאות ניתן יהיה לקיים את החתונה בשטח פתוח, להצטלם בסבבה ולהיות קצת יותר רגועים, בתוך אירוע שגם ככה הוא עמוס בסטרס.

חופה מעוצבת

יותר אופציות של סוגי אולמות אירועים

אם כבר עסקינן בתנאי מזג אוויר בלתי צפויים, או בעצם כן צפויים במקרה של חתונה הנערכת בקיץ, העניין הזה מהווה יתרון נוסף – יותר אופציות של סוגי אולמות וגני אירועים יהיו פתוחות בפניכם, מאחר ותוכלו לבחור בין מקום סגור לבין גן אירועים פתוח, שמאפשר לחוש את הטבע יותר מקרוב. כך למשל, אם מדובר בחתונה קטנה, תוכלו לבחור מקום קטן, סגור ואינטימי, אך אם מדובר באירוע שמעל 400 איש, תהיה לכם יותר גמישות עם הפורמט של המקום. 

יותר גמישות עם היקף רשימת המוזמנים

כאמור, בקיץ יוכלו להיות פתוחות בפניכם יותר אופציות של אולמי אירועים, בפורמטים שונים. מאותה סיבה, תוכלו גם לשחק עם אורך רשימת המוזמנים, ולמצוא מקום שיוכל להכיל את כולם, מאחר ובקיץ תוכלו לערוך את האירוע גם במקום פתוח וגדול. כמובן היקף החתונה תלוי גם בגורמים נוספים כמו תקציבים, העדפות אישיות ונתונים של כמות החברים וגודל המשפחה, אך במידה ותרצו בכך, בקיץ יהיה קל יותר להפיק אירוע רב משתתפים.

היתרונות שבחתונת חורף

חתונת חורף היא לא הבחירה הפופולרית ביותר בקרב זוגות צעירים, אבל תופתעו לגלות שיש בה קסם רב, וגם יתרונות רבים, במיוחד אם התקציב שלכם מוגבל.

פחות ביקוש – יותר אולמות אירועים זמינים

כשאתם מתכננים חתונת קיץ, אתם למעשה נמצאים בתחרות קשה עם עוד עשרות אלפי זוגות שמתכננים להינשא באותו הזמן. המשמעות של זה היא שאולמות האירועים המבוקשים נחטפים מהר, ומשאירים אתכם עם אופציות דלילות למדי של מקומות, שלא בטוח שקולעים בדיוק לטעמכם ולהעדפותיכם, הן מבחינת סגנון והן מבחינת מיקום וכו'. בחתונת חורף, האפשרויות הן הרבה פחות מוגבלות ותוכלו לדייק את הבחירה. אם אתם טיפוסים של עיר שמעדיפים מקום בסגנון אורבני יותר או אם אתם חובבי טבע – תוכלו למצוא את האחד שלכם ובו לקיים את החתונה. כמו כן, לא רק שיותר אולמות אירועים יהיו זמינים עבורכם, אלא גם סביר שיותר תאריכים יהיו פנויים עבורכם, וכך תוכלו לבחור את המועד שהכי מתאים לכם.

צלם, מאפרת, די.ג'יי ושף: להשיג את הספקים הכי מבוקשים

בעונת החורף, כאמור, הביקוש יורד וכל הספקים שאתם זקוקים להם עבור האירוע זמינים יותר, מה שאומר שיש סיכוי גבוה יותר שתוכלו להשיג את הצלם, המאפרת, הדי.ג'יי ואפילו את חברת הקייטרינג של השף ההוא, שתמיד חלמתם עליהם. לדייק את הבחירות שיעשו את האירוע, כבר אמרנו?

המחירים של הכל נגישים יותר

לא רק שמגוון אולמות אירועים וספקים יהיו פנויים ונגישים עבורכם, מה גם שעקב הביקוש הפוחת בעונת החורף, גם המחירים בדרך כלל יורדים במידה כזו או אחרת, ואתם יכולים להנות מחיסכון שעשוי להסתכם בלא מעט כסף, אותו תוכלו למנף לחיסכון לעתיד, או אולי לצורך חופשה ביעד אקזוטי כמו תאילנד או מקסיקו, שם אפשר לרבוץ על החוף, בדיוק כשכאן הטמפרטורות צונחות.

הכל ירוק ויפה יותר בחורף

עונת החורף הקצרה בישראל, מטיבה מאוד עם הטבע, שנצבע בירוק מהפנט, והתאורה שבחוץ הופכת לרכה, רומנטית והכי חשוב – פוטוגנית מאוד. במילים אחרות, לתמונות שלכם ככלה וחתן – יש פוטנציאל להיות מהממות במיוחד.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES