חתונה קטנה בתל אביב –למי שמחפשת מקום מרהיב ביופיו

ניסיון ומסורת אירוח

ריברסייד הוא המקום שלא תיארת לעצמך שאפשר למצוא בתל אביב, ואת מוזמנת לראות כל מה שאנחנו מציעים לך לאירועים קטנים ובינוניים. נוסף על עוד מקומות ברשת שאנחנו מנהלים, המתחם הוקם ב-2011 ואירח אירועים רבים ברמה גבוהה ובסטנדרטים מוקפדים של איכות בלבד. מאז, הוא הצליח להפוך כל חתונה לחוויה מהפנטת של אסתטיקה וקסם של אווירה. על גדת הנחל, טובל בירק במלוא מובן המילה, מוקף מרפסת עץ שמאפשרת לך כל כך הרבה חופש ואפשרויות אירוח לא רק בפנים אלא גם בחוץ, תוכלי לארגן לך חתונה שתהיה באמת יוצאת דופן ולא שגרתית.

את יכולה לארגן חתונה אלגנטית מאוד וחתונה צעירה ובועטת, עם הרבה חבר'ה צעירים או משפחה מבוגרת, והמקום יתאים לכולם בתוספת הגימיקים והדברים שחשובים לכם. בסופו של דבר, המטרה שלנו ושלך היא שהמקום ייראה בדיוק כמו שרצית לחתונה. בליווי אישי שלנו נהפוך אותו לאולם החלומות שלך עם כל הנתונים המבטיחים והסטנדרטים הגבוהים שלנו באירוח.

חתונה זה עניין של אופי

אחרי שנים רבות שבהן חתונות נערכו בדרך כלל בשטאנץ ברור עם כל השטיקים הידועים, השתחררנו זה מכבר ואנחנו יודעים שחתונות יכולות להיות אחרת לגמרי. חתונות של ימינו הן חתונות אישיות יותר, שמביאות לידי ביטוי את הרצון האמיתי של החתן והכלה  ולא רק את מה שנהוג ומקובל לעשות ולא תמיד רק מה שההורים רוצים. כבר לא עושים דברים בגלל מה שיגידו אלא בגלל מה שורצים. למרבה המזל והשמחה, מה שרוצים הוא בדרך כלל חוויה חד פעמית מושקעת ונהדרת, מבלי להשתגע ומבלי לאבד את הפרופורציות. אנשים רוצים חתונה שתבטא את האופי והאישיות שלהם וגם תהיה חוויה שיוכלו ליהנות בה עם האורחים. לכן, את צודקת לגמרי כשאת מחפשת מקום שידבר אלייך ויאפשר לך לערוך חתונה שהיא לגמרי את, מבלי להתפשר על פחות.

למה דווקא ריברסייד?

ריברסייד הוא מקום שיש בו כל מה שרוצים לראות: עיצוב מרשים, מבנה נוח ונגיש, תכנון מרשים שפותח אפשרויות אירוח גם בפני וגם בחוץ כמו שישראלים אוהבים, הרבה אווירה נעימה ואלגנטית מבלי להיות כבדים מדי, קייטרינג קשוב ומשובח, אנשים שמבינים איך חתונה עכשווית צריכה להיראות ולהרגיש. זה כל מה שנחוץ כדי לתכנן את האירוע שלך ולהרגיש שקלעת בול ולא נשארת מאוכזבת.

כשמתקרבים למקום הזה ברור שהוא כבר מרשים מרחוק ובמיקום שלו ואנחנו יודעים זאת מצוין. בדיוק בגלל זה בחרנו בו וזה היתרון הגדול שלו שהוא כבר חצי מהדרך לחוויה השלמה. אבל אנחנו לא מסתפקים בזה. המקום והמיקום הם רק בונוס שצריך לעבוד אתו נכון, ולשם כך אנחנו מציעים לך הרבה יותר. אנחנו יודעים שלחתונה שבאמת רוצים ליהנות בה יש עוד דרך לעשות ולכן השירותים המשלימים כמו עיצוב וקייטרינג יש בדיוק אותה רמת מצוינות שאת מצפה לה במקום כזה. הכל מושלם ומשלים את התחושה שאת ואורחייך יקבלו כשהם מגיעים לשם. ממגרש החניה ועד המרפסת מעץ שבה יתרווחו עם משקה קוקטייל ועד החופה שתהיה בדיוק איפה שאת רוצה – בפנים או בחוץ, באור יום או מתחת לכוכבי השמים.


מתי להתחתן?

חתונה היא עניין של טעם אישי ואנחנו מוכנים לכל שעה ביום. ריברסייד מושלם בעיצובו גם לחתונות היום הפופולריות כל כך והוא לא משעמם אף לא לרגע אחד. ביום תוכלו ליהנות מחותרי היום בנחל ומתרבות הפנאי בפארק של תל אביבים שנהנים כמוכם מהטבע. הכל משרה אווירה של שלווה מיוחדת והרבה נינוחות ושמחה. זה מתאים לכל מי שרוצה חתונת יום ערנית והופעות מפתיעות של אמנים שהזמנתם, לדוגמה. הכל אפשרי בחתונה כזאת ואתם יכולים לארגן אפילו את האורחים להשתתף בפעילויות שתארגנו להם. המקום מתאים גם לחתונות ערב שייראו כמו מסיבת ריקודים סוערת ושמחה, והאורחים שלכם ישתלבו בהנאה באירוע מבלי להישאר אדישים על הכיסאות. העיצוב שלנו מאפשר גם למי שרוצה ליהנות משיחות נעימות בצד על המרפסת לנצל את המפגש השמח הזה לשבת ולהתעדכן אצל חברים. הכל נעשה בנחת, באהבה, במאור פנים ובהבנה גדולה בתרבות האירוח שאת מחפשת בתל אביב.

קייטרינג לכל טעם וטרנד

המרכיב החשוב ביותר בחתונה, אחרי הזוג המאושר, כמובן, הוא הקייטרינג. אנחנו מספקים קייטרינג תל אביב במלוא מובן המילה. זה אומר: אנינות וידענות אבל מבלי לאבד את הטעם ומבלי להתפשר על שום דבר. אתם יכולים להזמין אצלנו גם קייטרינג עדכני לטבעונים ולצמחונים ותופתעו לגלות שהוא ייעשה באותה רמת מצוינות שלא נסכים לוותר עליה. כל הטרנדים והבקשות מתקבלים באהבה ולכן בדבר הזה לפחות לא תצטרכו לדאוג לכך שיהיה מי שלא ייצא שבע או מרוצה. אנחנו מצליחים להציע מטבח מפתיע באיכותו ובטעמיו גם לאורחים הבררניים ביותר וליצור חוויה קולינרית ותפריט עשיר ומגוון. כל הגבלה מתקבלת בהבנה ונענית בפתרון משביע כל רצון וחך.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES