חתונה בפארק הירקון: ליהנות מטבע אורבני באווירה משפחתית

יש אנשים שהם אנשי עיר ויש אנשים שחייבים את השקט של הכפר. אם אתם מהסוג הראשון, שחייב את הקצב המהיר של המטרופולין כדי להרגיש שאתם בחיים, שאוהבים אפילו את הרעש של העיר ואת הדופק החי והתוסס של מרכזי הבילוי, בתי הקפה, הברים והמסעדות, אתם יודעים היטב שגם אתם זקוקים לשקט שלכם מדי פעם. פארק הירקון, ממש כמו הסנטרל פארק שבניו יורק, הוא הריאה הירוקה של העיר, שהמקומיים בורחים אליה בכל פעם שהם רוצים רגע להתנתק, לנשום אוויר צח, ליהנות ממרחבים ירוקים ולהרגיש שהם בכלל בכפר… לא סתם, גם פארק הירקון וגם הסנטרל פארק, שהם כה רחבים, מטופחים ומגוונים, מושכים אליהם מבקרים רבים גם מחוץ לעיר.

פארק הירקון ממוקם בנקודה אסטרטגית אליה יכולים להגיע מכל כיוון, אלו הבאים מחוץ לעיר, בקלות ובנוחות, ללא הצורך להיכנס לעיר ולהתמודד עם פקקים, כבישים צרים וחד סטריים וחיפוש חנייה. נחל הירקון שזורם לאורך לפארק מקנה תחושה פסטורלית, ובנקודות מסוימות יש אווירה אירופית של ממש, ואפילו ברווזים שבאים לבקר ומעצימים את האותנטיות. במילים אחרות, מי שאוהב את העיר, אך לא רוצה לוותר על תחושה של שלוות הכפר – פשוט מגיע לבלות בפארק הירקון ומקבל את שחשקה נפשו.

חתונה אורבנית בלב טבע ירוק? יש דבר כזה

אם אתם זוג "עכברי עיר" שהתארס לאחרונה, ומתלבטים האם להציע לאורחים שלכם את החוויה האורבנית אליה אתם מחוברים, או לערוך את האירוע במקום ירוק וכפרי יותר, אפשר להפסיק להתלבט. חתונה בפארק הירקון היא התשובה המנצחת עבורכם. 

אם אתם חיים בתל אביב, ו/או מבקרים בפארק הירקון מעת לעת, בוודאי הבחנתם במבנה הייחודי השוכן ליד הגדה הצפונית של נחל הירקון בפארק. המבנה הזה, המעוצב כסירה הפוכה שחרטומה נושק למימי הנחל, הוא מתחם האירועים RIVERSIDE, והוא המקום המושלם לערוך בו חתונה קטנה בתל אביב. מדובר במבנה דו מפלסי, כאשר המפלס העליון המכיל חלל מושלם לאירועים של 250 עד 400 איש, והוא צופה אל נוף עוצר נשימה של הנחל והפארק המשתקפים אליו מכל עבר. 

העיר הלבנה מתמזגת עם הטבע הירוק, החוץ והפנים משתלבים בהרמוניה, כאשר אתם יושבים בנינוחות על הדק הנושק לקו המים, ומביטים מבעד לחלונות השקופים הענקיים.
עיצוב הפנים, לרבות הריהוט הטרנדי, תורמים לתחושה של לופט אורבני מלא בשיק, מוקף צמחייה ירוקה מרגיעה.

חתונה בפארק הירקון

מתחם המתאים לאירועים בכל עונות השנה

אם התארסתם במהלך השנה האחרונה, או לפני עידן הקורונה, בוודאי כבר עברתם שיעור בסבלנות ובהתמודדות עם מצבים בלתי צפויים, כאשר נדרשתם לדחות את החתונה שלכם שוב ושוב, ואתם כבר מצויים במצב נתון של חוסר וודאות. אחד העקרונות המובילים בהפקת אירוע מוצלח, הוא היערכות למצבים בלתי צפויים. קיום אירוע בחוץ, תחת כיפת השמיים, עלול להיות כרוך בסיכון לא קטן, מאחר ומזג האוויר בארץ עלול לתפוס אותנו לא מוכנים, כאשר בקיץ יתכן שרב כבד וביתר עונות השנה יכול לרדת גשם. אלו עלולים לחבל  באירוע עליו טרחתם וחלמתם. היתרון הגדול בלקיים אירוע במקום כמו ה-RIVERSIDE הוא שהוא משלב בין הפנים לחוץ, מבלי לקחת את הסיכון הכרוך במזג האוויר. המקום מקורה וערוך היטב לכל מזג אוויר, כאשר הוא מצויד במערכת מיזוג מתקדמת שתוכל לקרר או לחמם לפי הצורך. לצד זאת, אתם לא מוותרים על היופי של הטבע ועל האווירה הפסטורלית שנשקפת מכל עבר. 

יש יותר רומנטי מחופה בשקיעה ליד הנחל?

טקס החופה, רגע השיא של החתונה שלא מותיר אף אחד אדיש, הוא עניין שכדאי לתכנן כך שיהיה הכי רומנטי ומרגש שאפשר. ב-RIVERSIDE תוכלו לערוך את הטקס בשעת השקיעה, וליהנות מנוף משגע של השמיים הנצבעים בכתום-ורוד-אדום, משתקפים על המים, ומתמזגים עם הצמחייה הירוקה המטופחת שלצדו. עם תפאורה כזו בחופה שלכם, צריך רק לבחור שיר מרגש שאתם אוהבים ויש לכם רגע בלתי נשכח, שעוד ידברו עליו לאורך זמן רב…

שימו את תכנון והפקת החתונה בידיים הכי מנוסות – ותהנו מהיום שלכם

חתונה היא בדרך כלל אירוע של פעם בחיים. אירוע שמצד אחד חשוב לכם לתכנן ולהפיק באופן מושלם, שהכל יתקתק, שלאורחים לא יחסר דבר ושיהיה ייחודי ובלתי נשכח, ומהצד השני – זה האירוע שלכם, וגם אתם רוצים להנות ממנו ולהיות משוחררים מדאגות במהלכו. 

צוות ההפקה של ה-RIVERSIDE הוא מיומן ומנוסה בעולם האירועים – אינספור חתונות, בר מצוות ואירועים עסקיים כבר התקיימו בו בהצלחה. אנשי ההפקה של המתחם יתאימו את האירוע בדיוק לסגנון המועדף עליכם, וילוו אתכם בתכנון העיצוב, התפריט הקולינרי, ההעדפות המוסיקליות שלכם על רחבת הריקודים ועוד ועוד. האירוע "יתפר" בדיוק לפי הטעם שלכם ובדיוק כפי שחלמתם. המקום עובד עם מספר ספקים איכותיים שכבר הוכיחו אתם עצמם באירועים שהתקיימו במקום, ואתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאלו יהפכו את האירוע שלכם למוצלח ובלתי נשכח. 

ביום האירוע שלכם, תוכלו גם אתם הזוג הנישא, להתנהג ולהרגיש ממש כמו אורחים בחתונה של עצמכם, כאשר עובדי המקום המנוסים יפעלו בבטחה ובשלווה שרק הניסיון יכול להביא. 

אז אם גם אתם רוצים ליהנות מחתונה אורבנית, מבלי לוותר על הפסטורליה והשלווה של הטבע, ולפנק את האורחים שלכם בחוויה של פעם בחיים, עם גישה נוחה מרחבי העיר ולבאים מחוץ לעיר – חתונה בפארק הירקון היא הבחירה המושלמת עבורכם.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES