חתונה או אירוע עסקי? זה המקום לאירועים קטנים

אירועים – שוב על הפרק. אחרי שכבר התבלבלנו לגמרי מהמצב, בהתחלה התבאסנו נורא כשהבנו שצריך לבטל את האירוע שתכננו, אחר כך פתאום היה נראה שחוזרים, ואז לא, ואז כן, ואז אולי… ובסוף נכנסנו למעין אדישות של חצי-השלמה עם המצב ועם ההבנה שנצטרך לדחות למועד לא ידוע.  אז אפשר להתעורר, ואפילו להצטייד באיזו אופטימיות זהירה – תכנון האירועים חוזר לסדר היום. הקיץ כבר כאן עוד שנייה, המסעדות נפתחו, הרחובות הומי אדם, רובנו התחסנו ואפשר לצאת לדרך, שוב.

התובנה שהגיעה בעקבות המגיפה – אירועים קטנים זה הדבר

אנחנו הישראלים חובבי חגיגות המוניות ואירועים הכרוכים בהתקהלות והרבה רעש. בנוסף, אנחנו חיים במדינה קטנה וחמה, וכל אחד אוסף לו עשרות חברים ומכרים לאורך החיים – מהצבא ועד ה"עבודה של גדולים", וגם המשפחות בארץ מרובות ילדים, כך שלרובנו יש כמות מכובדת של דודים, בני דודים ועוד. כל אלו הביאו לבחירה פופולרית של אירועים גדולים ומרובי משתתפים. ואז הגיעה הקורונה. והכל נפסק. בהתחלה זה היה שוק גדול, וגם סוג של עצב ותסכול על כל שאנחנו לא יכולים לחגוג במסיבות רועשות עם המוני אנשים, אבל לאט לאט, היו כאלה שהבינו שאולי זה לא כזה כיף, כל הטררם הזה…?

השנה האחרונה, והנגיף המדבק כל כך שהגיע עמה, גרמו לנו למעשה לדייק את הבחירות שלנו לגבי – עם אילו אנשים אנחנו מעוניינים לבלות. רבים הבינו שלעתים "פחות אחד – יותר נחמד", ושאירועים מצומצמים, דווקא יש בהם קסם ואותנטיות שמאוד חסרים באירועי ענק. אז מה שהתחיל כגזירה מלמעלה – הפך להיות טרנד, וכעת זוגות רבים המעוניינים להינשא, בוחרים דווקא באופציה של חתונה קטנה, מצומצמת ומדויקת.

למה אירועים קטנים הם ה-דבר? קודם כל בגלל הדיוק. כאשר אתם מתכננים אירוע קטן, עם מספר משתתפים מצומצם, יש לכם הרבה יותר שליטה על כל הפרמטרים המרכיבים אותו: החל מבחירת המוזמנים ועד שליטה רבה יותר על כיצד יעוצב המקום, מהן המנות שיוגשו בו, המוזיקה שתתנגן בו ועוד. כמו כן, במתחם אירועים קטן, תוכלו באמת להנות מחברת כל האורחים שהזמנתם, מאחר והם ירוכזו במקום אחד, מה שכנראה יגרום להם לפקוד את רחבת הריקודים לעתים יותר קרובות, לשוחח זה עם זה ובעיקר – לשמוח בשמחתכם. בנוסף, בחיפושכם אחר מקום לאירועים קטנים, תיווכחו שאלו ייחודיים יותר מאשר המתחמים הגדולים הבנאליים, הן בעיצוב, הן בקייטרינג והן באווירה המיוחדת השוררת בהם. תוכלו לבחור מקום שמתאים לסגנון שלכם באופן מדויק יותר, וגם מביא איתו משהו אחר ומיוחד, שאתם והאורחים שלכם תזכרו לתמיד.

הביקוש לאולמות אירועים בתל אביב גבוה מתמיד – כדאי להזדרז

זוגות רבים שהחליטו להינשא לאחרונה, החלו בחיפוש אחר המקום המושלם לערוך בו את חתונתם. רבים מהם מחפשים אחר אולמות אירועים בתל אביב, שכן, כל הסיבות מובילות לאירוע מושלם בעיר הגדולה. המיקום המרכזי והנגיש של העיר שהיא מלכת הסטייל והאווירה של ישראל, הופכים אותה ליעד האופטימלי לקיום אירוע שיכיל את בני המשפחה והחברים שלכם שיגיעו מכל קצוות הארץ. קשה להתחרות במה שהעיר השוקקת והמסיבתית הזו מציעה.

שני טיפים חשובים במידה והחלטתם לערוך אירוע בתל אביב בחודשים הקרובים:

1.בחרו במתחם אירועים שהוא לא רק ממוקם בתל אביב, אלא ממש מרגישים בו את העיר, רואים ממנו את הנוף האורבני המיוחד, ומרגישים את הווייבים ואת הסטייל העדכני שמאפיינים אותה.

2. הטיפ השני הוא – למהר! כאמור, הביקוש למקומות הללו הולך וגובר, והמועדים הזמינים הולכים ונתפסים. קחו בחשבון שזוגות רבים הקפיאו את תוכנית החתונה שלהם בעקבות הקורונה ועכשיו מתחילים לחזור לעניינים, מה שאומר שהתחרות קשה, ואם חשוב לכם לערוך את האירוע במועד מסוים, תנו גז.

מקום יוצא דופן לקיום אירוע בלתי נשכח בתל אביב

אם החלטתם ללכת על חתונה, או כל אירוע מיוחד וחשוב אחר בתל אביב, כדאי להכיר את מתחם האירועים הכי שונה ומיוחד בעיר. מקום המשלב את הנוף עוצר הנשימה של פארק הירקון והנחל הזורם בו בשלווה, ואת הנוף האורבני שבה, על שלל המגדלים והאורות המנצנצים. מדובר במבנה ארכיטקטוני ייחודי – בצורת סירה הפוכה, ובו שני מפלסים. במפלס הגבוה נמצא אולם רחב ידיים, מעוצב בסגנון מודרני ועדכני, עם ריהוט יוקרתי ובסטייל, ובו חלונות ענקיים המשקיפים על הנוף עוצר הנשימה של הטבע המטופח של הפארק והנחל המרגיע.

מדובר כמובן במתחם האירועים המקורי והנחשב RIVERSIDE, שמתאים לאירועים של 250 איש בישיבה מלאה, ועד 400 מוזמנים באירועי קוקטייל.

במקום גם מרפסת דק רחבה ומרשימה, שמציעה ישיבה נינוחה או מינגלינג עם כוס משקה ביד, כשאתם קרובים מתמיד למימי הנחל ונהנים מהשלווה והפסטורליות שהוא מציע.

כמובן שהמקום מצויד במערכת סאונד ותאורה מהמתקדמות והאיכותיות ביותר, ואנשי המקום שולטים ומקפידים על כל פרט – מהקטן ועד הגדול, עד שיגיעו לרמת גימור מושלמת. כמובן שגם הקייטרינג במקום הוא מהאיכותיים ביותר, שיקלע לטעמם של האורחים האנינים ביותר. 

מעבר לעיצוב הייחודי ולנוף שאין שני שלו, במיקום של RIVERSIDE טמון יתרון משמעותי מאוד עבור המוזמנים שלכם. מאחר שהמתחם ממוקם בקצה הפארק וממש היכן שהוא מתחבר עם הנמל, האורחים שלכם לא יצטרכו להיכנס לעיר ולהתסבך עם פקקים וחנייה, אלא יגיעו באלגנטיות ובקלות למקום שמשלב את כל יתרונות העיר הגדולה, יחד עם הטבע הפסטורלי.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES