הכי אינטימית ומרגשת: כל היתרונות בחתונה קטנה

במהלך השנה האחרונה הנגזר עלינו להפסיק לצאת למסיבות, למסעדות הומות ולברים סוערים, ויש שהתחילו להבין… שאולי זה לא כל כך נורא. הבילוים הצטמצמו והפכו אינטימיים, משפחתיים ומדויקים, וחלק מאיתנו מצאו שהם אולי יותר מתחברים יותר לסוג האינטימיות החמימה הזו מאשר למגה-אירועים עם מאות או אלפי משתתפים.

הימים הם ימי החיסונים והתו הירוק, ומסתמן שבקיץ הקרוב נחזור בזהירות לבילויים המוניים יותר, אם כי, כעת נשאלת השאלה – האם זה מה שאנחנו רוצים? להפקה של חתונה קטנה יש שלל יתרונות מובהקים, ואם התחלתם לחשוב על להינשא באחת כזו, אנחנו באים לחזק אתכם ולשטוח פה את שלל היתרונות הטמונים באירוע מצומצם ואיכותי.

אתם מכירים את כל האורחים – השליטה על המוזמנים אצלכם בידיים

 
מכירים את זה שאתם מקבלים הזמנה לחתונה של קרוב רחוק כלשהו, ביעד מרוחק באיזה חור שאתם לא מכירים (מתחילים להריץ ב"ווייז" ותופסים את הראש מהתסכול), ומסננים בלב: "איזה קנס, איזה תיק.."? אז כשאתם מתכננים חתונה קטנה– זה לא קורה. אף אורח לא חושב שזה קנס, כל המוזמנים קשורים אליכם באופן ישיר, מכירים אתכם, אוהבים אתכם, והכי שמחים ומתרגשים לקבל הזמנה לאירוע במיוחד שלכם. גם באירוע עצמו, כמובן שהדבר יבוא לידי ביטוי בכך שכל אורח שייגש אליכם אתם אכן תזהו ותתרגשו לפגוש, כולם יתנו מעצמם על רחבת הריקודים ולא יספרו את הדקות לתום האירוע, ובאופן כללי – תהיה אווירה של מסיבה אמיתית ושמחה.

אווירה אינטימית – בניגוד לתחושה שאתם באירוע של מישהו אחר

 

בהמשך לסעיף הקודם, לא מעט חתונות הנערכות במתחמי אירועים עצומים, עם אלפי מוזמנים שאתם לא מכירים, מקנות את התחושה הזרה, כאילו אתם במסיבה שרכשתם אליה כרטיסים מראש ולא אירוע של אנשים שאתם מכירים ואוהבים, ושמחים בשמחתם. באירוע מצומצם, הנערך בשטח קטן יותר, האווירה הנוצרת היא של מסיבה חמימה, אינטימית והשמחה בה היא מהלב ולא מהתפאורה.

פחות מזומנים – יותר השקעה באוכל ובפינוקים

 

אם החלטתם להעדיף איכות על פני כמות, אחד הדברים הכי הולך להתבטא בהם הוא כמובן האוכל. כשיש מעט אורחים, אתם לא צריכים להילחץ מהחישוב של תשלום פר מנה, וגם פחות צריכים להתגמש ולהרחיב את סוגי המנות לפי העדפות האורחים (כשרות, טבעונות וכו'), אלא לבחור בקייטרינג קטן ואיכותי בהתאם לטעמכם האישי, ולפנק את האורחים שלכם במנות מיוחדות שהוכנו עבורם בכמות מצומצמת. ההיגיון אומר שככל שחברת הקייטרינג צריכה להכין אוכל בהיקפים גדולים יותר – כך האיכות תיפגע. אז אם אוכל הוא אישיו עבורכם וחשוב לכם שבחתונה שלכם יוגשו מנות ברמה גבוהה, כולל מנות פתיחה מעוררות השראה ותיאבון, קוקטיילים מיוחדים וקינוחים מרהיבים וטרנדיים, ברמה שהאוכל הוא ממש חלק מהתוכניות האומנותית – חתונה קטנה איט איז.

אירוע קטן – אתם על כל הפרטים

 

חולי שליטה התפקדו! סתם, גם אם אתם לא קונטרול פריקס ביומיום שלכם, סביר להניח שבכל מה שקשור באירוע במיוחד שלכם, חשוב לכם להיות בשליטה ובבקרה על כל מה שהולך להתרחש בחתונה. תכנון נכון ושליטה בכל הפרטים הקטנים יעניקו לכם המון רוגע ונחת ביום האירוע, והם לא עניין של מה בכך. כאשר אתם מקיימים אירוע קטן יחסית, קל יותר להיות בעניינים ולדעת בדיוק איך המקום הולך להיראות, באיזו נקודה בחלל הולך להתקיים הטקס, איפה ירקדו, אילו מנות יוגשו ועוד… באירוע גדול לעומת זאת, אין לכם סיכוי של ממש לעקוב אחר כל הפרטים, ושוב אתם עלולים למצוא את עצמכם חשים שאתם מוזמנים לחתונה של מישהו אחר…

יותר גמישות עם לוחות הזמנים ומבחר גדול של מקומות לערוך בהם את האירוע

 

כאשר מחליטים לערוך חתונה גדולה, במתחם אירועים גדול, חשוב לדעת שהאופציות שלכם מצטמצמות. יש מעט יותר מתחמי אירועים גדולים, והם בדרך כלל ממוקמים באזורים שהנדל"ן בהם פחות מבוקש (במילים אחרות – בחור מרוחק). אם תבחרו לערוך אירוע קטן, תוכלו למצוא אולם אירועים במיקום מרכזי יותר, לנוחות האורחים שלכם ולהעצמת החווייה הכייפית. לדוגמא, אם אתם מתכננים חתונה קטנה בתל אביב, יפתח בפניכם מגוון של מקומות מסוגננים וטרנדיים, כשכל מערך ההגשה שם מוקפד ובסטייל גבוה, והאורחים שלכם יאהבו אתכם שלא שלחתם אותם לחור שאפילו הווייז לא מזהה.כמו כן, תהיה לכם יותר גמישות עם בחירת מועד החתונה מאשר במתחם גדול. בנוסף, פחות מוזמנים משמעו פחות אילוצים אישיים של לוחות זמנים וגם פחות ביטולים. זוגות רבים נאלצים להזמין אקסטרה של הרבה מנות מהקייטרינג, מאחר וקשה לצפות מי ברגע האחרון יבטל ומי לא. כאשר יש לכם פחות מוזמנים, והם כאמור קשורים אליכם באופן ישיר, הסבירות שהם יבטלו את השתתפותם ברגע האחרון פוחתת משמעותית. <

חתונה קטנה – הכי אירופאי ובסטייל

 

החתונות הענקיות והצעקניות הנהוגות בישראל הן משהו שלא תמצאו באירופה או בארה"ב. מבני עניין שרוצים לערוך אירוע אלגנטי ובסטייל, יודעים שחתונה קטנה ומשפחתית היא הדבר. בדרך כלל החתונות באירופה ובארה"ב נערכות בחצר בתי המשפחות או על חוף ים מבודד, באווירה אינטימית ומרגשת על אמת. בלי הרעש המיותר, שמלת הכלה המוגזמנת שאי אפשר לזוז בתוכה, והמוסיקה מחרישת האוזניים על רחבת הריקודים. אנחנו היינו צריכים את הקורונה בשביל ללמוד את זה, אבל

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES