חתונה בגן אירועים יוקרתי או במקום קטן ואותנטי? אפשר גם וגם

תחום האירועים, ובמיוחד תחום החתונות, עברו לא מעט שינויים במהלך השנים האחרונות. פעם המסלול היה די ברור, מתארסים ומיד סוגרים אולם אירועים כלשהו, בדגש על כך שיהיה מספיק גדול כדי להכיל את כל המשתתפים, ובשאיפה שגם לא יצריך נסיעה ארוכה מדי עבור רובם.

אולמות האירועים של פעם היו דומים מדי זה לזה – מתחם רחב ידיים עם מבנה מקורה גנרי, ובמקרה הטוב גם מדשאה בחוץ, בה נהגו לערוך את קבלת הפנים ולעתים גם את טקס החופה. 

אבל היום הסיפור הוא שונה. העולם עבר תמורות ושינויים שהשפיעו באופן כזה או אחר על האופן בו אנחנו מקיימים את האירועים והשמחות בחיינו, וכשהגיעה מגפת הקורונה, הקלפים נטרפו לחלוטין בכל מה שקשור לגודל האירועים. 

חתונות קטנות הן מה שהולך עכשיו

 

עד לעידן הקורונה, חתונות בישראל היו כמעט באופן גורף – אירועים גדולים והמוניים. אנחנו עם חם, עם משפחות גדולות, המון אחים, אחיות, דודים, דודות וילדיהם, ואם זה לא מספיק – אנחנו אוספים במהלך החיים חברים שנהיים לנו כמשפחה. אם זה בתיכון, בצבא, בטיול הגדול שלאחר הצבא, באוניברסיטה, בקפה השכונתי, ובחוג התעמלות, ואנחנו לא רוצים לפספס אף אחד ביום הגדול שלנו. באירועים מסוג זה, עד לפרוץ המגיפה, כל מי שהכרנו היה מוזמן, ואחרת – אולי היה נעלב. 

אבל כאמור, הקורונה טרפה את הקלפים, ושינתה את כללי המשחק. בתחילת הסיפור הזה, זוגות רבים שהתארסו עוד קודם, החליטו לדחות את האירוע הגדול שלהם, "עד יעבור זעם", אבל עם הזמן התחלנו להבין שהדבר הזה פה כדי להישאר, וכדאי שנתאים את עצמנו למצב החדש. מה זה אומר? שבמקום לדחות ולדחות שוב את החתונה, פשוט נעבור למתכונת מצומצמת של חתונה קטנה.

מעז יצא מתוק – כולנו התחלנו להבין את הקסם שבאירוע אינטימי ומדויק, בו אנחנו באמת בוחרים בפינצטה רק את האנשים הקרובים אלינו ביותר, אלו שבאמת נשמח לראות באחד האירועים המרגשים ביותר בחיינו. יש שלל יתרונות בקונספט החדש, ואם דיברנו קודם על אלו שנעלבים שלא הזמנתם אותם לחתונה, כאשר אתם עורכים אירוע קטן – יש לכם את התירוץ המושלם.

האם חתונה קטנה לא יכולה להיות מפוארת? ההיפך הוא הנכון

 

דווקא אם החלטתם ללכת על קונספט מצומצם, תוכלו להשקיע ולהפיק את החתונה שחלמתם עליה, תוך שאתם מדייקים כל בחירה ובחירה. תמיד חלמתם על אירוע בגן אירועים יוקרתי? אם רשימת המוזמנים שלכם כוללת פחות מ-200 איש, הסיכוי להגשים את החלום עולה באופן ניכר. הנה כמה טיפים במקרה שהחלטתם ללכת על אירוע קטן, אבל איכותי, יוקרתי ובסטייל.

לס איז מור – סטייל מינימליסטי הוא הכי טרנדי כיום

 

בדומה למגמה שהקטינה את כמות המשתתפים באירועים, אם תסתכלו סביב, תוכלו להיווכח שהטרנד הזה של "פחות זה יותר", או בשמו המקצועי – מינימליזם, בא לידי ביטוי גם בהיבטים אחרים. בעבר, אירוע היה חייב להיות גדול ולשדר שפע, שפע, שפע, כדי להיחשב מוצלח ויוקרתי, אבל כיום, אפשר לומר שההיפך הוא הנכון. חשבו למשל על ביקור במסעדת יוקרה, אם פעם המנות היו גדולות ונדיבות (מדי), הרי שהיום הן קטנטנות אך עשירות ומורכבות מבפנים. גם בתחום עיצוב הפנים, לדוגמא, עולה בהדרגה מגמת המינימליזם, ותוכלו להיווכח בכך למשל בעיצוב של מלונות יוקרה. פחות פרטי ריהוט, פחות דקורציה, פחות דוגמאות עשירות כמו למשל בשטיחים וכו'. דווקא המתינות הזו, האיפוק והסולידיות, הם מה שנחשב היום ל"פיין" ולסטייל של מביני עניין, הרבה יותר מעושר מוגזם וראוותני.

במילים אחרות, אחת הדרכים לגרום לאירוע שלכם להיראות ולהרגיש יוקרתי, דווקא ובמיוחד אם הוא מצומצם, הוא לשמור על איפוק ומינימליזם בעיצוב האולם, במנות שהקייטרינג יספק, ואפילו בבגדים שלכם, החתן והכלה.

אוכל מושקע מכתיב את הטון

 

טוב, הסעיף הזה כמעט מובן מאליו, אבל חשוב לנו להדגיש, בהמשך לסעיף הקודם, שלא מדובר דווקא בכמות, אלא יותר באיכות. המנות המוגשות באירועי חתונה היום נמדדות ונבחנות באופן שונה מבעבר. כולם רוצים להביא משהו חדש, מעניין, מקורי ומתוחכם לזירה הקולינרית, ובצדק. האוכל יכול ממש להיות "התוכנית האומנותית" של האירוע, ואם תשקיעו במשהו שהוא באמת ברמה גבוהה, החתונה שלכם תהיה יוקרתית ובסטייל ללא ספק.

מקום שמצליח להיות "פנסי" ובסטייל בו זמנית

 

כאן אנחנו נכנסים לסעיף טריקי במיוחד. איך מוצאים אולם חתונות שהוא גם מפואר וברמה גבוהה, אבל בעת ובעונה אחת, מצליח שלא להיות קיטשי וראוותני? כולנו מעוניינים ביוקרה ובאיכות עבור אירוע החתונה שלנו. בכל זאת, רוצים גם להרגיש "מלכים ליום אחד". אבל איך עושים את זה ונשארים אותנטיים ובסטייל? ובכן, תשמחו לשמוע שכיום ישנם אולמות אירועים שמצליחים לייצר הכלאה אידיאלית בין שני הפרמטרים האלו. זה תלוי בלוקיישן, בעיצוב, וגם כאמור באוכל ובאופן הגשתו. מקומות כמו הריברסייד בתל אביב למשל, מתאימים לאירוע קטן ואיכותי, שהוא גם "של הביוקר", אבל גם יש בו את החספוס האורבני החמקמק הזה שמי שמבין דבר או שניים בסטייל מחפש. במקרה של הריברסייד, יש כאן הכלאה של אורבניות, מאחר והוא ממוקם בתל אביב, של טבע, כי הוא בלב פארק הירקון עתיר המדשאות, והעיצוב הבוהמי המסוגנן של רהיטי העץ הכהים, הספות והתאורה, שיוצרים את האווירה המדויקת של סטייל נונשלנטי אבל יוקרתי. במילים אחרות, אם קצת מחפשים, אפשר למצוא את המקומות בהם תוכלו "לרקוד על כל החתונות".

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES