אולם אירועים יוקרתי: 4 סיבות טובות להתחתן בריברסייד המחודש

1.    קלאסיקה: ההיסטוריה של תל אביב בכל צבעי הקשת

אולם האירועים היוקרתי ריברסייד (Riverside) לא ממוקם באזור תעשיה או בדרך עפר צדדית מחוץ לעיר, הוא ממוקם בעיר, בין האורבניות התל אביבית לפארק הירקון. במשך עשרות שנים זוגות, משפחות ואוהבי הטבע נהגו לשבת על גדות הירקון ונהנו מאחד הלוקיישנים הקסומים שיש לתל אביב להציע. המיקום של אולם האירועים היוקרתי והקלאסי "ריברסייד "(Riverside)הוא הדבר האמיתי: תל אביב במלוא תפארתה, שלא מוכתבת על ידי טרדנים  עכשוויים או משתנים לפי צו האופנה.

קלאסיקה על פארק הירקון באולם אירועים יוקרתי

2.    אולם אירועים יוקרתי במיקום תל אביבי קלאסי לאירועים

כמו שהזכרנו בסעיף הקודם, הריברסייד (Riverside) ממוקם בפארק הירקון,  בתוך מרכז דניאל לחתירה, משקיף לגדות נהר הירקון וקרוב לים. כל אלו הופכים אותו למקום מושלם לאירועים, עם גישה קלה וחניה נוחה וקרובה. הריברסייד הוא מסוג המקומות שתמיד תרגישו שהוא יודע לארח מבלי לשכוח את כל הסטייל.

חניה נוחה וקרובה בתל אביב

3.    בסטייל: אולם אירועים יוקרתי בעיצוב קלאסי

הריברסייד (Riverside) עבר לאחרונה שיפוץ ועיצוב מחדש תחת השרביט של צמד המעצבים ידו ואילונה, שנחשבים לטובים בענף האירועים. הריברסייד החדש הוא עולם של סטייל, צבעוניות מרעננת וקלאסיקה. הבר החדש מעוצב באריחים צבעוניים, המקום החדש עוצב בצבעים של ירוק ולבן. מצד אחד אולם אירועים יוקרתי מצד שני עדיין מקום לחתונה קלאסי בגובה העיניים. בנוסף נוספו גופי תאורה מיוחדים שמשתלבים מעולה עם התאורה הטבעית של הנהר והריהוט כולו נבחר בקפידה ובדגש על קלאסיקה ייחודית ויוצאת דופן.

הריברסייד המחודש והמעוצב

4.    בא לשכונה בחור חדש: קייטרינג גוסטו המוערך

לצד השינויים החדשים באולם האירועים היוקרתי שלנו, התחדשנו גם בקייטרינג חדש. קייטרינג “גוסטו” מנוהל ביד רמה ומקצועית של צוות עם ניסיון באירועים בארץ ובחו”ל. ריברסייד, כאולם אירועים יוקרתי, שם דגש על כל פרט ופרט באירוע עם הקפדה על פרטים וחומרי גלם טריים ואיכותיים. לא עוד פרגית ואורז וגם לא בופה "כאילו יוקרתי", אלא אוסף של מנות יצירתיות בהגשה מיוחדת ובהשראת מטבח ים תיכוני מקומי ואיטלקי.

הקינוחים של גוסטו

קרדיט צילום: שי ואיתי,

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES