אולמות אירועים בתל אביב – נוף אורבני באווירה רומנטית

בעידן הנוכחי, אנחנו רוצים הכל מהכל בחתונה שלנו. גם סטייל אורבני, גם מיקום מרכזי, גם את הקייטרינג הכי שווה, גם להרגיש את הטבע ושיהיה פסטורלי ורומנטי, אבל גם להנות מהנוחות של העיר. האם יש אפשרות להנות מכל העולמות, או שחייבים לבחור ביניהם, להתפשר ולוותר על החלום המדויק שחלמנו?

היום כבר מבינים שאפשר לשלב את כל הפרמטרים האלה ולחגוג באירוע מושלם, המכיל את כל המאפיינים האלה – של טבע ועיר, של נוף משגע ומרגיע ושל נוחות ונגישות של מיקום אורבני מרכזי.

חתונה בטבע הפתוח – לא מעט חסרונות

אם בעבר זוגות נהגו להטריח את האורחים שלהם לאיזו נקודה מרוחקת בה התקיימה חתונתם, רק כדי להנות מהטבע ומהנוף הפראי, הרי שהיום הגישה קצת מפוכחת יותר, וישנה הבנה שקודם כל – אירוע שמצריך נסיעה ארוכה ומסורבלת, כבר מתחיל באופן בעייתי, והאורחים מגיעים אליו מותשים וקצרי רוח. בנוסף, מקומות לאירועים בטבע, לא פעם כרוכים בתנאים לא נוחים כמו אדמה גבשושית שלא ממש תומכת צעידה בשמלת ערב ונעלי עקב, אבק, צמחיה מגרדת, תנאי מזג אוויר בלתי נשלטים כמו רוח חזקה או חום כבד, והכי גרוע – נחילי יתושים אינסופיים. לא בטוח שכל אלו מצדיקים את זה שהחופה שלכם תהיה על רקע פוטוגני שיצטלם טוב לאינסטגרם. 

לא חייבים לוותר על הטבע – אפשר גם וגם

אנחנו בהחלט לא מקלים ראש בכך שחלמתם להינשא באווירה רומנטית ועם תפאורה מושלמת של נוף פסטורלי, ואף לא מבקשים מכם לוותר על החלום. כדאי לדעת שישנם אולמות אירועים בתל אביב המציעים שילוב של כל מה שטוב בעיר, לרבות הנוחות, הסטייל, האוכל המשובח והעיצוב העדכני, יחד עם נוף משגע שהוא גם ייחודי לעיר, אך בכל זאת מדובר בפיסת טבע מהממת.

ישנו מקום אחד בעיר, שהוא ממש טובע בטבע ירוק, מרגיע ושליו, אך לא מאפשר לכם לשכוח שאתם חוגגים בעיר הכי שווה בארץ, כי מצידו השני נשקף הנוף האורבני האולטימטיבי של צפון תל אביב, על מגדליו הנוצצים, התנועה והאורות המהבהבים. מדובר כמובן במתחם האירועים ריברסייד, הממוקם בקצה פארק הירקון ונושק למימי הנחל. חתונה במקום כזה מעניקה לכם את האפשרות ליהנות מכל הטוב שבעיר – המיקום הנגיש, הקולנריה הכי עדכנית ומשובחת, הדי.ג'יי שחלמתם שינגן אצלכם באירוע, מעצבי האירועים הכי מקצועיים והכי "פיין" ועוד אלמנטים שמרוכזים בעיר שהיא מעוז הסטייל, הקולינריה והאופנה של ישראל. חתונה בפארק הירקון, איך לא חשבו על זה קודם?

חופה מעוצבת

מה גרם לכולם להבין שאירועים קטנים זה ה-דבר?

עד לשנה האחרונה, אירועים קטנים, ובמיוחד חתונות קטנות – היו נחלתם של מביני עניין בלבד. כלומר, אלו שלא היו צריכים את הקורונה ואת ההגבלות על שחלו על אירועים המוניים, כדי להבין את שלל היתרונות בעריכת אירוע קטן ומדויק. קודם כל, כשאתם מתכננים חתונה של עד 300 מוזמנים, אתם יכולים לבחור לוקיישנים ייחודיים ומקוריים כמו לופט אורבני או גלריה מעוצבת באופן מיוחד, גג שווה עם נוף שאי אפשר להישאר אדישים אליו, או מקומות כמו הריברסייד, שממוקמים ממש בתוך פארק הירקון – ספוט יוצא דופן לכל הדעות. עוד יתרון בולט באירוע מצומצם, הוא האווירה האינטימית והמרגשת הנובעת מתוך הרכב האנשים שאת כל אחד מהם אתם מכירים באמת, באופן אישי, וממש שמחים שהם משתתפים ביום המרגש שלכם ולוקחים חלק בחתונתכם. זה למשל משהו שהיינו צריכים את הקורונה שתבוא ותדייק את העניין הזה – לבלות רק במחיצת האנשים שאנחנו באמת בוחרים ורוצים. אחרי שנה במהלכה נאסר עלינו לבלות באירועים המוניים, חלק מאיתנו הבינו שאולי זה לא כזה כיף, להיות במסיבה רועשת מדי, צפופה מדי ובחברת אלפי אנשים שאנחנו לא מכירים ולא בטוח שאנחנו רוצים להכיר…

בארה"ב ובאירופה, אגב, הבינו את זה כבר מזמן, ורוב החתונות שם נערכות בהיקף מצומצם למדי, בחברת בני משפחה וחברים קרובים בלבד. אפשר להניח שאף אחד מהמוזמנים לא מרגיש שהוא חטף קנס כשקיבל את ההזמנה לחתונה.

חתונה קטנה – צמצום עלויות ופחות ביטולים

מעבר לאווירה האינטימית ולמתחם הייחודי שאתם יכולים לבחור להינשא בו, יש לכם עוד המון סיבות טובות לבחור לערוך חתונה מצומצמת. קודם כל – דיוק זה שם המשחק. באירוע קטן, הבחירות שלכם – הקולינריות, העיצוביות, המוסיקליות ועוד, יכולות להיות הרבה יותר מדויקות, ולהתקיים ממש לפי טעמכם וההעדפותיכם האישיות. חולי שליטה, אתם יודעים מי אתם… בנוסף, חתונה קטנה משמעותה בהכרח פחות מוזמנים, מה שאומר שעלויות האירוע הכלליות יהיו פחותות בהרבה, ובנוסף, פחות מוזמנים שווה פחות ביטולים, כך שקל יותר לצפות את היקף ההזמנות של המנות וכו', ותוכלו להזמין פחות ספיירים. זה נשמע כמו עניין זניח, אך כל אלו יכולים להסתכם בחיסכון של אלפי שקלים. ירח דבש מפנק, מישהו?

חתונה שהיא מסיבה של ממש

אז כבר דיברנו על זה שהיום לא צריך לבחור בין טבע לעיר עבור האירוע שלכם, ואפשר לשלב בין שניהם בקלות ולהנות מכל העולמות. עוד מגמה המסתמנת בתחום החתונות, היא להפוך את החתונה למסיבת ריקודים סוערת, שיותר מזכירה בילוי במועדון שיקי שווה מאשר את אולמות האירועים של פעם, שההבחנה ביניהם לבין קלאבים מודרניים היתה מובחנת למדי. גם כאן – חתונה קטנה תאפשר לכם לממש את החלום הזה ולהפוך אותו למציאות. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES