איזה קייטרינג מתאים לאירוע שלכם?

החלטתם להרים אירוע חתונה – דעו שבזה הרגע הטלתם על עצמכם מגוון רחב של משימות כשהראשונה תהייה לתור אחר אולמות אירועים לחתונה שיתאימו לאופי ולסגנון החתונה שלכם. אך מבין כל המשימות שתדרשו לעשות, אחת מהן שהיא חשובה לא פחות תהייה כל נושא הקולינריה, כל מה שנוגע לאוכל ולמזון שיוגש בחתונה.

אין ספק שזה תחום שמעניין את כולנו ושקובע לא פעם את הצלחת האירוע. אם נהיה כנים – איכות הקייטרינג (כלומר האוכל) יהיה אחד הדברים העיקריים שהאורחים שלנו יזכרו מהאירוע של החתונה ועליו ידברו רבות. עם זאת, לא ניתן תמיד יהיה למלא את שלל ציפיותיהם של כל האורחים, אך בעת התכנון יש ואפילו חשוב, לקחת בחשבון את העדפותיהם של המוזמנים. במאמר לפניכם נפרוס את האלטרנטיבות הקיימות בשוק הקייטרינג ונדגיש על מה באמת חשוב לשים לב בכל בחירה שלכם.

קייטרינג צריך לתת מענה לטעמם של כל האורחים

אחד החששות הגדולים שנלווים להזמנה של חברת קייטרינג לאירועים יהיה, האם כל אורח יקבל מענה לטעמו האישי ויענה על כל הציפיות של האורחים. מבחינה זו, ככל שהתפריט יהיה הרבה יותר מגוון ויעקוב אחר הטרנדים והעדכונים בתחום, כך הוא גם יצליח להיות ורסטילי על מנת לספק את כולם.

בקייטרינג לאירוע שלכם האורחים יקבלו את התפריט המושלם שלהם במנות קטנות כגדולות. ניתן לבחור בתפריט שהוא אחיד ואפשר בתפריט שיהיה מורכב ממבחר של מנות, מה שיבטיח שהקייטרינג שתבחרו לאירוע שלכם יהיה בהחלט מרשים ויעניק מענה קולינרי לכולם.

סוגי קייטרינג

יש היום סגנונות קייטרינג רבים שתוכלו לבחור מתוכם את הסגנון שיתאים בדיוק לאירוע שלכם. יחד עם זאת לכל אדם יש העדפות בסוג האוכל שהוא מעדיף, אך יש רבים שאוכלים רק אוכל צמחוני או טבעוני ויש כאלה שרגישים ללקטוז ולא מעזים לגעת במוצרי חלב, ויש אנשים רבים שאוכלים רק מזון שהוא כשר. לקראת האירוע תחשבו טוב על כל המוזמנים שלכם, וודאי על אלה שאתם מכירים היטב ותנסו לגבש עמדת מזון ניטרלית שתצליח להשביע את רצונותיהם של כולם.

קייטרינג בשרי

בחירה של קייטרינג בשרי יאפשר לכם מגוון של צורות הגשה. מלבד ההגשה המסורתית שהיא הגשה על השולחן, אפשר "לפנק" את האורחים בדוכני גריל מרשימים שמפוזרים בכניסה למתחם קבלת הפנים. לא חייבים להסתפק רק בקבבונים ובשיפודי פרגיות שמוכרים היטב לכל מי שמגיע לאירועים. פתיחת האירוע זאת בדיוק ההזדמנות להציע לאורחים שלכם, ליהנות ממבחר של מנות קטנות אך מתוחכמות שיעוררו את התיאבון וישאירו רושם ראשוני משובח ואיכותי.

גם במהלך האירוע עצמו אפשר לשלב הגשה רגילה לשולחן בבופה של אסדו למשל. ישנן חברות קייטרינג רבות שמספקות שירותי אסדו וצליית בשר מקצועית ומרהיבה שמפריחה ריחות לכל עבר, אך יש לשים לב שלא כולן מציעות בשר שהוא כשר. גם כאן כאמור, יש מקום לחשוב על אופי האורחים שלנו ולהתחשב ברצונם.

ומי שלא אוכל בשר?

קייטרינג הכולל בשר איכותי יהיה בדרך הרבה יותר יקר, ועל כן יש אורחים שיהיו אולי מרוצים יותר מ"השקעה" זו. אך יש לשים לב – אם בוחרים בקייטרינג שמתמחה בבשר, מומלץ להקפיד להציע מספר אלטרנטיבות מספקות לכל אלה שנמנעים מאכילת בשר. הבחירה בקייטרינג בשרי כשר תעלה גם את שאלת סוג הקינוח שהוא יאלץ להיות קינוח מסוג פרווה. לכאורה נראה שקיימת כאן הגבלה לא פשוטה – קינוח שאינו חלבי, אך בכל זאת נבקש שיהיה טעים. יש אנשים מסוימים שאולי יתקשו לקבל זאת, אך כיום, בעידן הטבעונות, קיים מנעד רחב של קינוחים שהם בהיעדר חלב וניתן למצוא קינוחים נהדרים טבעוניים.

קייטרינג חלבי

אם הקינוחים הם חלק משמעותי באירוע, אין ספק שקייטרינג חלבי הוא יתרון גדול. קייטרינג חלבי מאפשר גם להציע לאורחים שלכם את כל מה שכמעט כולנו אוהבים ומעריכים וזה – פחמימות. קייטרינג חלבי יכול לכלול מאפים, פשטידות קישים, עוגות ומאפים מתוקים לרבות מאפי גבינה ושוקולד מכל סוג שיעוררו את תיאבון האורחים כבר בזמן קבלת הפנים. ניתן להציע גם מגוון של סלטים מצוינים לכל מי שאינו אוכל חלב, וגם לדאוג להגשה של כריכי קוקטייל ייחודיים שיש בהם מכלול של ירקות וממרחים.

יותר ויותר אירועים מציעים הגשה של מנות סושי קטנות שמעניקות הרבה "סטייל" ואלגנטיות לאירוע והן מתאימות לקייטרינג חלבי. למנות עיקריות ניתן כמובן להציע מבחר של פסטות, דגים וקישים, וכשמגיעים לקינוחים, אין כל הגבלה כשמדובר בקייטרינג חלבי. קייטרינג חלבי נחשב כמובן להרבה יותר ידידותי כלפי מי שנמנע מבשר, ואם האירוע כולל מוזמנים רבים מסוג זה, כדאי לשקול אפשרות זאת ברצינות.

פתרון אולטימטיבי

אז כפי שניתן לראות, אין מענה אחד ויש מכלול של אפשרויות שיתאימו לכל סוג של קהל, וקשת האפשרויות תוכל תמיד להתחשב בטעמים ובצרכים כמעט של כולם

על אף שקייטרינג חלבי יכול להיות מענה אידיאלי, בפרט שכל נושא הכשרות מהותי לכל מי שעורך את האירוע, עם זאת, לעתים הוא נתפס כקייטרינג פחות יוקרתי ומרשים, ולכן, אם בכל זאת בוחרים באופציה זו, כדאי לבחור את המנות בקפידה כדי שיעוררו את האיכות והרושם שאתם מעוניינים. להבדיל מזאת, קייטרינג בשרי נחשב לקייטרינג יוקרתי, שכן מדובר במוצרים שהם יקרים יותר ויש שפע של אלטרנטיבות בשריות. בסופו של דבר, כשחושבים על קייטרינג, רצוי לחשוב בראש ובראשונה על המוזמנים ועל החוויה שלהם ופחות על החוויה של כל מי שעורך את האירוע. ממילא, הזוג המאושר יהיה עסוק כל כך שכמעט ולא יהיה לו פנאי לאכול, וגם אם כן, תמיד ימצא במכלול התפריט משהו שיהיה בכל זאת לטעמו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES