Magazine

חזרה

כיצד להפיק אירוע ברית שמח, מרגש ומהנה?

כהורים לתינוק או תינוקת בני ימים ספורים בלבד, אירוע הברית או הבריתה, יכול להפוך לאתנחתא נעימה, מהנה ומרגשת, מכל טירוף ההחתלות, הבדיקות, ההנקות והסטריליזציות שאתם בוודאי נמצאים בו. כמה כללי אצבע יסייעו לכם להפיק את החגיגה הזו באופן מסודר, יעיל ופשוט. הכי חשוב - שיהיה במזל!
19 בOct 2021

מקום לאירועים קטנים בתל אביב

האם יש אירוע מרגש יותר בחיים מאשר לידה? כל הורה יעיד שמדובר בנקודת שיא הרגש בחייו, ואגב, לא משנה מה מין היילוד – בן או בת, כך או כך זו החוויה הגדולה והמעצימה ביותר, והעוצמה לא פוחתת ממש גם בילד השני, השלישי והרביעי…

אין ספק שמדובר בשמחה גדולה, שבהחלט מצדיקה אירוע בו תצוין הגעתו של אדם חדש אל חייכם, ובשנים האחרונות משפחות רבות בוחרות לערוך מסיבה מושקעת, גם בלי קשר להליך הכירוגי המדובר (כלומר, זה לא חייב להיות בסמוך לפרוצדורה), וגם אם זו בכלל בת שנולדה, ואז האירוע יכונה “בריתה”. 

נקודת הפתיחה שלכם מורכבת לכשעצמה – הרי שהרגע נולד לכם תינוק, האם עוד מתאוששת מהלידה מבחינה פיזית, ושניכם ההורים, עוד מנסים להתארגן על הפורמט החדש בבית. במקרים רבים, כניסתו של תינוק חדש מלווה בהרבה מתחים הנובעים מאתגרים טכניים שאתם נאלצים להתמודד איתם, במיוחד במהלך השבועות הראשונים שלאחר הלידה.

אם משקללים יחד את הנסיבות המיוחדות יחד עם הפקת מסיבה, ארגון של אירוע ברית יכול להפוך לפרויקט לא פשוט, במידה ולא עוקבים אחר כמה שלבים חשובים וקריטיים להצלחת החגיגה.

הנה מדריך מקוצר שיסייע לכם לפעול באופן יעיל, ולהבטיח שהאירוע יהיה משמח ומוצלח:

הגדרת המאפיינים העיקריים של האירוע

 

כל אירוע מוצלח, מתחיל מתכנון נכון ומהתמקדות בפרמטרים שהגדרתם מבעוד מועד. בשלב הראשון, במקרה שאכן מדובר בבן זכר, עליכם להחליט אם אתם מעוניינים שהאירוע יכלול את הפרוצדורה של ברית המילה, או לחילופין, יהיה בסמוך אליה. כך כבר תוכלו לדעת מהו המועד בו תרצו לקיים את האירוע. כך או כך, זו חייבת להיות ההחלטה הראשונה בסיפור.

בשלב הבא, עליכם להבין מהו גודל האירוע שאתם מעוניינים בו, ושאתם יכולים לעמוד בו מבחינת התקציב שלכם. ברוב המקרים, אירועי בריתות מתקיימים באווירה אינטימית ובהיקף מצומצם ביחס לחתונה, למשל. עם זאת, יש שמעוניינים להזמין את כל החברים ובני המשפחה המורחבת לאירוע שכזה, הרי שמדובר ב”סיבה למסיבה”, ולכן עשויים לסיים עם  רשימה של למעלה מ-200 מוזמנים. כל אחד וסגנונו, העדפותיו האישיות והמשאבים הכלכליים שלו.

בחירת המקום המתאים לאירוע

 

כעת, כששתי ההחלטות הקריטיות ביותר מאחוריכם – מתי תקיימו את האירוע וכמה אנשים יוזמנו אליו, מומלץ להתחיל ולחפש מקום בו תחגגו את האירוע.

כאמור, מרבית האירועים מסוג זה, בדרך כלל מתקיימים באווירה משפחתית ואינטימית, ולכן רוב הסיכויים מצביעים על כך שכדאי להתחיל ולחפש מקום לאירועים קטנים

לצד זאת, בחירת המקום לא רק מושפעת מכמות המוזמנים לאירוע, אם כי ישנם פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון. הראשון הוא הנגישות של המקום. אירועי ברית לרוב כוללים גם בני משפחה מבוגרים יותר, סבים, סבתות, דודים ודודות, ולכן כדאי לעשות מאמץ מיוחד ולמצוא מקום שלא יצריך למעלה מחצי שעה נסיעה. בכל מקרה, גם את האורחים הצעירים שהזמנתם, אתם לא רוצים לטרטר בנסיעה ארוכה עד שיגיעו לאירוע הנכסף. במילים אחרות, מצאו מקום קרוב ונגיש, וודאו שהוא נוח ומסודר בצורה פרקטית ונכונה עבור האורחים שלכם, בדגש על מבנה מקורה עם כל הפסיליטיס הדרושים וחנייה מסודרת .

הפרמטר הנוסף שיסייע לכם לבחור נכון הוא כמובן הסגנון של המקום. עניין זה מושפע בעיקר מהסגנון האדריכלי שבפנים ובחוץ ומהסטייל העיצובי שנבחר לאולם האירועים. כל אלו יוצרים יחד את הסגנון והאווירה במקום, וכדאי שאלו יתאימו עד כמה שניתן, הן לסגנון שלכם, הורי הרך הנולד, והן לסגנון של רוב היקרים לכם, שבחרתם להזמין לאירוע המרגש הזה. 

דרך אגב, אירוע ברית לא חייב להתקיים באולם אירועים גנרי ומסורתי, עם קצת חזון ויצירתיות, אפשר לקיימו בכל מקום בו ניתן לערוך אירוע מסודר ולהגיש אוכל, למשל יקב, וילה שהוסבה לאולם אירועים, חצר גדולה ויפה, גלריה או אפילו בית קפה או מסעדה. מומלץ לחשוב מחוץ לקופסא במקרה זה.

איך אפשר בלי לדבר על האוכל?

 

אז נסגרתם על עצמכם בגדול, הכנתם רשימת מוזמנים (אולי כבר הספקתם לשלוח הזמנות), שריינתם מקום שאתם מתחברים אליו ואולי אפילו התחלתם לחשוב על מה תלבשו… אבל רגע אחד, עצרו כי אתם עומדים בפני החלטה נוספת וחשובה – מי תהיה חברת הקייטרינג באירוע ואילו מנות יוגשו בו? המלצה גורפת לפני הכל – אם המקום בו בחרתם לערוך את האירוע מציע גם שירות קייטרינג כחלק מהסיפור – העדיפו ללכת על אופציה זו. הסיבה לכך טמונה קודם כל בכך שתחסכו המון כאב ראש וכיתות רגליים, וגם – אם המקום שבחרתם הוא ברמה גבוהה ובסטייל, ככל הנראה תוכלו לסמוך על זה שהאוכל עולה בקנה אחד עם אלו. כמו כן, חברת קייטרינג הפועלת במתחם מסוים לאורך תקופה, כבר יודעת להתנהל ביעילות ברחבי המקום, וזהו עניין חשוב כשמדובר בתהליך עובדה של בישול והגשת מזון. קחו בחשבון שלא די בכך שתבחרו במנות טעימות וברמה גבוהה עבור האורחים שלכם. אם יהיו תקלות חמורות במערך התפעול וההגשה שלהן, הכל יירד לטמיון.

לסיכום, אירוע ברית או בריתה יכול להפוך לחגיגה של ממש, ואפילו להפוך לאתנחתא כייפית ומרגשת מכל בליל החיתולים, הבקבוקים וההנקות שאתם מצויים בו, אבל חשוב להיערך אליו באופן מסודר ומראש, על מנת לוודא שבמהלך האירוע עצמו הכל “יתקתק” ואתם תוכלו להתפנות לאורחים שלכם, וליהנות מקצת זמן איכות משפחתי.

200 אישאולםאולם אירועיםאולם אירועים בתל אביבאולם בתל אביבאולם לבת מצווהאולם לחתונהאולם קטןאיך בוחריםאיך לבחור אולםאיך להפיקאיכותיאיפה כדאיאירועאירוע בריתאירוע בשבתאירוע חתונהאירוע לעסקאירוע נהדראירוע עסקיאירועי חברהאירועיםאירועים קטניםארגון אירוע לעסקארגון חתונהבוטיקבחירת אולםבת מצווהבת מצוושבתל אביבגןגן אירועיםגן אירועים יוקרתיד.ג'יי מריםהמלצותהפקההפקת אירועהפקת אירועים עסקייםחברהחברותחתונהחתונה אורבניתחתונה בטבעחתונה בתל אביבחתונה הפוכהחתונה קטנהחתונה קלאסיתחתונות חורףחתונות מיוחדותחתונת זהבחתונת חורףטיפיםיוקרתילבחור אולם לבת מצווהלחברהלחברותלחתונהלעסקיםמדריך לחוגגיםמושלמתמקום לאירועים עסקייםמקום לאירועים קטניםמקומות לבריתמקומות לבת מצווהמרכזמתנות לאורחים בחתונהסטיילספקיםספקים לחתונהעיצוב חופהעסקיצנועהקטנהקייטרינגקייטרינג טבעוניקייטרינג לאירועים עסקייםקייטרינג לחתונהרייבסיידרעיונות לחתונהשבתשיר כניסה לחופהשירי חופהשישי צהרייםשלביםשלמותתכנוןתכנון אירועתכנון אירוע עסקיתכנון חתונהתל אביבתקציב