אנשים רבים בוחרים במתחם האירועים ריברסייד על מנת לקיים שם אירועים מוקפדים; אלו יכולים להיות אירועים עסקיים ואירועים פרטיים כמו חתונות. ברוב המקרים האנשים מזמינים את המקום חודשים רבים מראש ומנצלים את הזמן לבירור כל הפרטים ולצורך מחשבה על כל פרט קטן. אך האמת שלא תמיד זה הכרחי, הרבה פעמים הזמן הרב רק גורם לאנשים ללכת לאיבוד ולשנות את דעתם שוב ושוב ולקבל את ההחלטות רק ברגע האחרון. לעומת זאת ישנם אנשים, אשר בעקבות נסיבותיהם האישיות מעוניינים לקיים חתונה תוך זמן קצר מאוד מבלי לחכות ולעשות חודשים רבים של הכנות. אנו קוראים לזה חתונה בדקה ה 90 כי זה ממש כך.

מדוע לערוך חתונה בדקה התשעים בריברסייד?

הצוות המקצועי – לחתונה בדקה ה 90 יש יתרונות ויש חסרונות, אך אם זה הכיוון שלכם מוטב להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהפיק את האירוע המושלם. בסופו של דבר החתונה שלכם תהיה מושלמת, רק תצטרכו לזרז קצת את הצד הארגוני. אבל אל דאגה, בריברסייד ישנו צוות נפלא אשר מלווה אתכם לכל אורך הדרך. צוות מקצועי ותומך הוא דבר חשוב מאוד בארגון האירוע; עבורכם זוהי אולי החתונה הראשונה שארגנתם אבל עבור הצוות של ריברסייד זהו עיסוק יום יומי ואנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות.

gal_img_4

הגמישות – הריברסייד מגלה גמישות רבה בשעות האירועים וזה מרחיב את מעגל האפשרויות שלכם. למשל אצלנו ניתן לקיים חתונה ביום שישי בצהריים ולהמשיך אותה גם אל תוך השבת, דבר שאינו מקובל במקומות אחרים. הגמישות הרבה שלנו מעלה את הסבירות שנוכל למצוא חלון פנוי גם בשביל החתונה שלכם, אפילו אם זו חתונה בדקה ה 90.

_DSC6742

הכול במקום אחד – כאשר אתם מארגנים חתונה בדקה התשעים אין לכם הרבה זמן להסתובב ולהסתבך. אנו מבינים זאת ולכן אנו מציעים לכם חבילה של אולם אירועים עם שירותי קייטרינג הבית שאיתו אנו עובדים בהצלחה ושביעות רצון. אם סגרתם את הפינה הזו אז 70% מהאירוע שלכם כבר מסודר.

_DSC2659

מי שיבחר לקיים חתונה בדקה ה 90 בריברסייד יוכל ליהנות מכל הנפלאות שיש למקום להציע. ניתן לקיים את החופה אצלנו או אם תעדיפו ישנו בית כנסת בקרבת מקום; ניתן ליהנות משירותי קייטרינג מפוארים וניתן ליהנות מהנוף המשגע והמפתיע של המקום. אל תחכו, התקשרו עכשיו 03-699-6404 ובוא לפגישת ייעוץ.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES