חתונה קטנה במרכז

אנשים רבים אוהבים את האווירה של גני האירועים; אין כמו בריזה טבעית על מנת לתת עומק ונועם לאירוע החתונה שלכם. הבעייתיות בגני האירועים היא כפולה; ברוב המקרים על מנת ליהנות מאותה אווירת טבע יש לצאת רחוק מהעיר אל אזורי הספר. הבעיה השנייה היא שהם בדרך כלל מיועדים לקיום אירועי ענק אשר אינם נדחסים אל תוך אולמות האירועים. אך אם אתם מחפשים מקום לחתונה קטנה במרכז ורוצים ליהנות מאותה אווירת טבע, בהחלט יש פתרון.

איפה אפשר לעשות חתונה קטנה במרכז?

חתונות קטנות ואינטימיות הן הבחירה המועדפת על רוב המתחתנים היום. יש להן הרבה יתרונות ובעיקר הן מאפשרות לכולם לחוש את הקרבה והשמחה האמתית שבלב. אם אתם רוצים לערוך חתונה קטנה במרכז וליהנות מהאווירה המיוחדת של גני האירועים, אז כדאי שתשימו לב לריברסייד. הריברסייד מוכיח שבשביל ליהנות מאווירת טבע ייחודית לא חייבים לצאת מהעיר הגדולה; ניתן להישאר כאן קרוב לבית, קרוב למרכזי העסקים וליהנות מהריאות הירוקות של תל אביב עם נוף מיוחד המשלב מגדלים לצד מים ומדשאות ירוקות. למרות שריברסייד הוא אינו גן אירועים במובן הקלאסי של המילה, הוא עדייו מאפשר לאורחים ליהנות מחוויה דומה מכיוון שבסופו של דבר הם שוטפים את העיניים בירוק וסופגים אווירה של טבע. הריברסייד יכול לקיים אירועים נפלאים עם כמות קטנה של משתתפים, החל ממאה ועד למאתיים חמישים משתתפים בישיבה.

מהם היתרונות הנוספים של הריברסייד?

כל מי שמגיע לחתונה בריברסייד יוכל ליהנות מייחודיות האירוח של המקום. הצוות המקצועי שלנו יודע לתת לאורחים שלכם חווית אירוח שאין לה תחרות. נסו לדמיין את סידור השולחנות על מרפסת הדק המשקיפה אל מימי הירקון; השמיים הכחולים או שטופי הכוכבים הניבטים מעל והאווירה המחשמלת של המקום.

אל תיבהלו ממשמע השם תל אביב ובעיות החנייה המפורסמות שלה; באזור יש שפע חנייה והוא קרוב לדרכי הגישה הראשיות כך שאין מה לדאוג אם האורחים שלכם אינם תל אביבים.

אנו בריברסייד יודעים להתאים את האירוע לצרכים האישיים של חתני השמחה. לצורך כך אנו יכולים לשנות את עיצוב האולם; סידור השולחנות; קונספט האירוע וכל הסטיילינג של המקום, כולל התאורה ופס הקול. אנו צובעים את האירוע בצבעים שלכם. צרו קשר, בואו לביקור התרשמות ונראה איך ניתן להפיק אירוע במיוחד עבורכם.

OhadAttia-Event-ItaiAviran-(Small)-003-(3)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES