מקום לחתונה קטנה

הריברסייד, אשר הוקם על חורבותיו של מועדון המנדיס המיתולוגי, קיים כבר למעלה מארבע שנים וערך אירועים רבים מכל הסוגים, ביניהם אירועים פרטיים לצד אירועים עסקיים. במקום שנספר לכם מדוע הריברסייד הוא המקום לחתונה קטנה, החלטנו לשאול את אלו אשר בחרו בנו. שאלנו אותם מה הייתה הסיבה או הסיבות שבגינן הם בחרו לקיים חתונה דווקא בריבר סייד. להלן חלק שלושת התשובות הנפוצות ביותר שקיבלנו.

התרשמנו מהמקום והסביבה

כאשר שאלנו את לקוחותינו אשר חיפשו מקום לחתונה קטנה, מדוע הם בחרו בריברסייד, רובם נתנו לנו תשובות דומות אשר הצביעו על עיצוב ומראה המקום וגם הסביבה באופן כללי. כל מי שמגיע לאזור מידי מתרשם מהמבנה המיוחד המשקיף על המים והמדשאות הירוקות אשר לאורך הירקון. זהו מראה פסטורלי נדיר בנוף התל אביבי ונראה שכל מי שמגיע לאזור מייד נשבע בקסמו.

גם המקום עצמו שומר על קו עיצובי יוקרתי המושך את העין ואת הלב. יש לנו מרפסת דק פתוחה המאפשרת לראות ולהרגיש את הטבע ללא מחיצות; גם היושבים בפנים יכולים ליהנות מחלונות זכוכית גדולים המשקיפים לנוף המרהיב גם ביום וגם בלילה.

חתונות חורף בריברסייד

אהבנו את השילוב של מקום סגור עם מקום פתוח

רבים מהאורחים שלנו מתרשמים מהעיצוב של המקום הכולל חלק סגור וחלק פתוח. צורה עיצובית מעניינת זו נותנת פתרון טוב לאירועים מכיוון שהיא מאפשרת לערוך אירועים בכל מזג אוויר. מי שמחפש מקום לחתונה קטנה בחורף בדרך כלל חושש מגשמים ורוחות ואפילו קור; מהבחינה הזו אנו יכולים להכניס את האורחים אל תוך חלל סגור בעת הצורך. באותה המידה, גם בקיץ, כאשר חם מידי בחוץ ניתן להיכנס לחלל הממוזג.

OhadAttia-Event-ItaiAviran-(Small)-003-(3)

אהבנו את האוכל

כל מי שהזמין אצלנו אירוע וכל מי שהתארח אצלנו מרבה לשבח את האוכל המיוחד. אמנם המנות המוגשות משתנות, לפי הטעם והצרכים של בעלי האירוע. אך הסטנדרטים הגבוהים שמכתיב המקום לעולם אינם משתנים ותמיד אנו מגיעים אוכל מעולה בצורת הגשה שהיא חוויה טעימה לחך וגם מוגשת בצורה מוקפדת. על הקייטרינג מופקד השף חיים סבג (קייטרינג מעשייה) שתמיד מפתיע אותנו מחדש.

ומה אתם חושבים? באו לביקור ותראו איך המקום מתאים לחתונה שלכם.

חתונה עד 250 איש בתל אביב

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES