המלצות לחתונה בשישי בצהריים

 

פעם, רוב החתונות היו מתקיימות ביום חמישי בערב. האורחים היו יכולים להגיע בנחת לאירוע אחרי ששבוע העבודה שלהם הסתיים, היו יכולים ליהנות בלי לחשוב על הבוקר שלמחרת ושהם צריכים לקום בו מוקדם, וכמובן, הם היו מקבלים גם מספיק זמן להתאושש מההנגאובר.

יש כמובן גם את החתונות שמתקיימות באמצע השבוע, חתונות לא פחות יפות ומיוחדות שהעלות שלהן בדרך כלל זולה מעט יותר מאלו שבמוצ"ש, אבל בשנים האחרונות יש טרנד שהולך וצובר תאוצה והוא – חתונות ביום שישי בצהריים. כן, רגע לפני שבת ובאור יום, לא מעט זוגות מתחתנים. זו יכולה להיות חתונה גדולה והמונית אבל בדרך כלל, אלו חתונות קטנות ואינטימיות יותר. אז הנה כמה סיבות למה לקיים חתונה דווקא בשישי בצהריים ולא להיות שגרתיים.

קלילה ואינטימית יותר

יש משהו בחתונות של הערב שהופך אותן לחתונות רועשות וגדולות. הן לא נחשבות לחתונות אינטימיות ובדרך כלל גם האולמות דורשים איזה שהוא מינימום של אורחים. חתונה כזו גם נחשבת לכבדה יותר ופחות קלילה, מה ששונה לגמרי בחתונות שמתקיימות ביום שישי בצהריים. חתונות שמתקיימות ביום שיש בצהריים הן הרבה יותר קלילות וזורמות. אלו חתונות קטנות ואינטימיות כפי שציינו והמוזמנים מרגישים בהן הרבה יותר כיפיים ומשוחררים. אם גם ככה אתם מתכוונים להזמין מעגל קרוב של חברים ובני משפחה, למה שלא תעשו את זה בשישי בצהריים?

חתונה קצרה יחסית

חתונות שמתקיימות בשעות הערב, יכולות להתחיל בשש – שבע בערב ולהסתיים בחצות וברוב המקרים גם הרבה יותר מאוחר מזה. לא תמיד הזוג רוצה חתונה ארוכה ומייגעת אלא משהו קצר ונחמד, וחתונות בשישי בצהריים יכולות להיות פתרון מצוין. ההיגיון אומר שזה הפוך נכון? שדווקא חתונה כזו יכולה להימשך ולהימשך… אבל ההיפך הוא הנכון. למה? מהסיבה הפשוטה. כמעט כל אולמות וגני האירועים בישראל הם עם תעודת כשרות. הם לא יוכלו לשמור עליה אם האירוע שלהם ייכנס לתוך השבת ולכן הם חייבים לסיים אותו לפני. זה אומר מקסימום אירוע עד השעה שש ובחורף עוד הרבה לפני, הכי מאוחר בשעה ארבע.

מתאימה למשפחות עם ילדים

בחתונות בשעות הערב, לא רואים בדרך כלל יותר מידי ילדים. אלו לא שעות שמתאימות למשפחות עם ילדים וגם אם כל המשפחה מוזמנת, ההורים מעדיפים להשאיר את הילדים בבית עם בייביסיטר. יש חתונות שהזוג רוצה דווקא להזמין חברים שיש להם ילדים או שהילדים במשפחה יהיו חלק מהאירוע, וחתונה בשישי בצהריים היא המתכון המתאים לכך. אין כמו חתונה ביום שישי בצהריים כדי שכולם ייהנו, הילדים יכולים להיעדר ממוסדות החינוך יום אחד וכולם נהנים, לא עייפים וחוזרים הביתה בשעה סבירה. תודו שלא חשבתם על היתרון הזה…

עלות

בסופו של דבר הכול הרי מגיע לכיס וגם זה שיקול מרכזי כשמתלבטים איזו חתונה לעשות, באיזה יום ובאיזה אולם. חתונה ביום שישי בצהריים היא בדרך כלל זולה יותר מחתונה בערב, מכמה סיבות. הראשונה, יש פחות ביקוש לחתונות ביום שישי בצהריים ולמרות שזה כבר טרנד, זה עדיין נחשב ללא שגרתי יחסית. בעלי האולמות מעדיפים להוריד קצת מחירים ולנצל את היום הזה לעוד אירוע. בנוסף, אירוע כזה הוא כפי שציינו יותר אינטימי בדרך כלל, עם פחות מוזמנים מה שיוצר פחות עלויות.

סיבה נוספת שאירוע כזה יהיה זול יותר, היא כי הכול עולה פחות. באירוע כזה לא חייבים ארוחה מלאה בת כמה מנות אלא אפשר לבחור במשהו קליל יותר, אירוע כזה יכול להיות חלבי ועם פחות הוצאות על האוכל. לא צריך תאורה מיוחדת ולא צריך נרות על השולחנות, ובאופן כללי יש פחות פסיליטיז שעולה כסף.

אפשר לערוך חתונה בחוץ

נכון, גם חתונה בשעות הערב יכולה להיות בחוץ כמו שמציעים לא מעט גני אירועים. אבל ביום, חתונה בחוץ תהיה נעימה, תהיה נוחה יותר ואם החתונה בתקופה בה מזג האויר נוח, זה יכול להיות מושלם. חתונה בחוץ יכולה להיות חתונה כפרית, חתונה שנערכת תחת כיפת השמים עם אור טבעי. לא צריך שהיא תהיה באולם והיא לא צריכה לערב אביזרי עזר שונים.

דברים חשובים בבחירת אולם

בבואכם לבחור אולם לחתונה ביום שיש בצהריים, יש כמה דברים שאתם צריכים לתת עליהם את הדעת.

  • חנייה – שישי בצהריים ידוע כיום בו אנשים יוצאים לבלות, ואם האולם הוא באזור הומה אדם ובעיר כמו תל אביב, אתם חייבים לוודא שיש פתרונות חנייה. פתרונות כאלו יכולים לבוא בדמות חנייה של האולם, ויכולים לבוא בדמות חניון שיש לו הסדר עם האולם.
  • אוכל – נכון שחתונה ביום שישי בצהריים היא חתונה קלילה יותר ולא חייבים בה ארוחה מלאה, אך עדיין, האוכל הוא מרכיב חשוב בהצלחת האירוע ואם אתם שהוא יצליח, תוודאו שהאוכל מכובד מספיק ומתאים לכולם גם מבחינת כשרות.
  • תשקלו חתונה הפוכה – מהי חתונה הפוכה? בדיוק כמו שזה נשמע. קודם כל המוזמנים יאכלו ארוחת צהריים טובה ולאחר שהם יהיו רגועים, יהיה טקס החתונה. למה זה טוב? גם כי זה יותר נוח בעיקר אם יש הרבה ילדים באירוע שרוצים להרגיע אותם, וגם כי ככה גם שומרי השבת יוכלו ליהנות מהאוכל ולא יצטרכו להזדרז ולצאת מיד לאחר החופה בלי שהספיקו לאכול. תוודאו שהאולם מאפשר את האופציה הזו.
  • אדיבות הצוות – כדאי מאוד להגיע לאירוע שמתקיים בקונספט הזה ולהתרשם מהצוות, מההגשה ומכל מה שמסביב. חלק חשוב באווירה הטובה הוא האדיבות של הצוות המקום

חתונה ביום שישי יכולה אם כן להיות אירוע מוצלח, רק חשוב לזכור שמדובר על קונספט אחר וצריך לחשוב על כל פרט.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES