שירי כניסה לחופה

נסו לדמיין את הרגע הזה שבו אתם צועדים לעבר החופה; זהו רגע שבו אהבה גדולה הופכת לקשר נישואין מחייב וזהו בהחלט מעמד מרגש. אתם צועדים לעבר החופה, מלווים במוזיקה מרגשת (שיר החופה) וכל בני המשפחה נושאים את עיניהם אל עבר הזוג המתחתן. אבל איזה שיר תנגנו לאורחים ברגע המרגש הזה? שאלו זו מטרידה זווגת רבים; ישנים אנשים הבאים להתחתן ויודעים בדיוק איזה שיר כניסה לחופה הם רוצים; אפילו ישנם כאלו שראו את זה בראש עוד שנים רבות לפני ועכשיו רוצים להגשים זאת. לעומתם ישנם גם זוגות המגיעים עם התלבטויות רבות ומחפשים שיר כניסה לחופה.

אז מה עושים כאשר לא יודעים לבחור שיר לחופה?

ההמלצה שלנו בריברסייד היא לנסות לחפש אחר שיר בעל משמעות עבור שני בני הזוג, כמובן השאיפה הוא ששניכם אוהבים את השיר. משמעות השיר יכולה לנבוע מתוך המילים, כלומר שיר המתאר אהבה המתממשת בין שני בני זוג ומתאים למתרחש בחתונה. כך גם יהיה קל יותר לכל אחד מהאורחים להזדהות מהשיר. אך באותה המידה זהו יכול להיות שיר בעל משמעות אישית עמוקה לבני הזוג, לאו דווקא בגלל מילותיו, אלא בגלל הרגשות הקשורים לשיר; למשל אולי זה השיר של הנשיקה הראשונה בין בני הזוג.

שיר הכניסה לחופה הוא בחירה אישית של בני הזוג והוא בשבילם. אך מנקודת המבט שלנו בריברסייד מומלץ גם לקחת את האורחים בחשבון. כאשר אתם צועדים לחופה אתם רוצים לסחוף אתכם את האורחים בהתרגשות על מנת שיחוו את החוויה שאתם מרגישים. לכן במידה ואתם בוחרים שיר שהוא מאוד אישי, שימו לב שזה משהו שגם האורחים יכולים להתחבר אליו. תקליטנים רבים ממליצים להיצמד לשירים מוכרים על מנת להשיג מטרה זו.

רבים שואלים אותנו האם כדאי שיר ישן או משהו מהלהיטים החדשים. תמיד קשה לענות על השאלה הזו מכיוון שבסופו של דבר מדובר בהחלטה אישית ביותר. אבל בהחלט על פי הניסיון שלנו בריברסייד, לאחר שראינו זוגות רבים צועדים לעבר החופה, אנו יכולים להגיד שגם שירים חדשים וגם ישנים באים בחשבון. בהחלט ניתן לראות זוגות אשר בוחרים בקלאסיקות ישנות, ישראליות או לועזיות, לצד זוגות הבוחרים בלהיטים חדשים. ההמלצה שלנו היא לבחור בשיר אשר מבטא את האישיות שלכם, הזוגיות שלכם אך גם כזה שהאורחים יכולים להתחבר אליו.

 

מספר שירי כניסה לחופה מומלצים:

 

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES