להנות מהנוף המרהיב של נחל הירקון עם חתונת שישי בצהריים

הבחירה במקום אירועים מיוחד היא בחירה חכמה. מקום אירועים עם מאפיינים מקוריים וייחודיים, הופך את האירוע שלכם לפנינה נדירה ומרתקת עבור האורחים שלכם. הרי אם נודה על האמת, מרגע שנפתחת עונת החתונות, אנשים רבים מתחילים לקבל הזמנות לשלל חתונות ואירועים והקונספט מוכר ודומה כמעט בכל מקום, כך שהאורחים שלכם יודעים בדיוק מה מצפה להם.

כאשר אתם בוחרים מקום אירועים מיוחד, האורחים שלכם יופתעו כבר בהגיעם למקום והאירוע כולו יהיה שמח ומלהיב יותר עבורם ועבורכם.

מה הקאצ'? גם אם תבחרו מקום אירועים ייחודי עם נוף מרהיב, כאשר החתונה שלכם נערכת בשעות הערב ובחושך, לא ניתן לראות וליהנות מהיופי הזה. מה עושים? חוגגים באור יום! 

היתרונות הגדולים של חתונת שישי בצהריים 

מכיוון שחתונה בשעות היום לרוב אינה אפשרית במהלך מרבית ימות השבוע, נותר יום שישי והוא מוקדש כולו לחגיגת חתונה מוארת ושמחה. בחתונה בשישי בצהריים, תוכלו להפתיע ולשמח את האורחים שלכם עם מקום אירועים מיוחד איכותי ועם נוף מהמם שתוכלו ליהנות ממנו. 

חתונות הנערכות בשעות היום מאופיינות באווירה קלילה ומשוחררת יותר וישנה תחושה של חופש באוויר. ומה מעניק תחושת חופש יותר מנוף פתוח לטבע יפייפה? 

מתחם האירועים "ריברסייד" מעניק לכם בדיוק את זה – מתחם אירועים מיוחד, איכותי ומלא בסטייל במיקום מושלם המשקיף על נוף פתוח לנחל הירקון. 

כפי שבטח כבר הבנתם, מתחם האירועים שלנו ממוקם בלב תל אביב ומאפשר לחגוג אירועים קטנים במרכז. אצלנו גם אירוע קטן או בינוני הופך לחגיגה גדולה ובלתי נשכחת. המיקום המרכזי והנגיש בשילוב אווירה של טבע ונוף מרהיב, הופכים את מתחם האירועים "ריברסייד" לפנינה נדירה בתחום אולמות האירועים. 

מדוע לחגוג חתונת שישי בצהריים ב"ריברסייד"?

 

נוף טבעי ויפייפה

כאמור, מתחם האירועים שלנו ממוקם ממש על נחל הירקון, מה שמבטיח לכם ולאורחים שלכם נוף מרהיב, פתוח ויפייפה לטבע שנמצא בלב המרכז. כאשר אתם בוחרים לחגוג בחתונת שישי בצהריים, אתם ואורחים שלכם יכולים ליהנות מהנוף הזה בשעות היום, בזמן שהכל מואר ובאווירה שמחה, קלילה ומלאה בחופש.

אוכל מעולה ושמח

אחד הדברים הטובים ביותר במתחם האירועים "ריברסייד" הוא ללא ספק האוכל. על השפע הקולינרי אחראי קייטרינג "מעשייה". אם טרם שמעתם עליו, מדובר באחר הקייטרינגים המובילים,האיכותיים והטעימים ביותר בארץ. כל מנה שמוגשת אצלנו נעשית באופן מוקפד ובטוב טעם. המנות מגוונות, מקוריות, יפיפיות ובעיקר טעימות להפליא. ניתן לבחור את המנות והמאכלים שילוו את האירוע מתוך תפריטים עשירים ומגוונים.

בנוסף, אנו מציעים תפריטים מגוונים הכוללים מנות חלביות ובשריות, דגים טריים, קינוחים מדהימים וכמובן מנות טבעוניות, צמחוניות או ללא גלוטן. האוכל ב"ריברסייד" הוא חגיגה של ממש. כאשר הצלחות חוזרות ריקות למטבח, אנחנו יודעים שהאורחים שמגיעים אלינו נהנים במיוחד בזכות שפע קולינרי מהמעלה הראשונה. 

לרוב המנות המוצעות לאורך חתונת שישי בצהריים, הן לא המנות שמוגשות בחתונת ערב. כאשר החתונה נערכת בחוץ, באוויר הפתוח ובאור יום, האווירה הקלילה מחייבת תפריט אשר משקף את האווירה.

איך זה נראה בפועל? המון מנות סלטים, מאפים, דגים טריים ומנות פרשיות, צבעוניות, קלילות ומלאות בטעמים. לאחר שלב קבלת הפנים מוגשות לשולחנות מנות "כבדות" יותר הכוללות מגוון בשרים משובחים, תבשילים, דגים טריים ואיכותיים, תוספות מיוחדות וסלטים טעימים במיוחד. בקיצור- ב"ריברסייד" האוכל הוא חגיגה לעיניים ולבלוטות הטעם.

משקאות שקולעים בול לאווירה 

בר האלכוהול שלנו משובח, מגוון ואיכותי. צוות הברמנים והמיקסולוגים שלנו מקצועי ומציע לאורחים משקאות וקוקטיילים איכותיים, מעניינים ובעיקר טעימים.

בחתונת צהריים, המשקאות לרוב יהיו קלילים, צוננים, צבעוניים ומרעננים יותר.צוות הבר שלנו יודע להתאים את המשקאות המוצעים לאורחים בדיוק לאווירה של האירוע. תוכלו למצוא שלל קוקטיילים מרהיבים ומיוחדים, בירות צוננות, המון יינות לבנים וכמובן משקאות קלים שתמיד משתלבים נפלא בחתונות צהריים. 

מיקום מרכזי ונגיש

אחד היתרונות של חתונת שישי בצהריים הוא שהתנועה בכבישים הופכת לדלילה יותר, מה שאומר – פחות פקקים. עם זאת, כאשר מקום האירועים ממוקם באזור מרוחק או לא נגיש, החווייה בדרכים הופכת ללא נעימה והאורחים שלכם עשויים להגיע לאירוע כשהם עייפים וחסרי סבלנות.

מתחם האירועים "ריברסייד" ממוקם בלוקיישן מושלם בלב המרכז! מתחם האירועים נמצא בשדרות רוקח בתל אביב, ממש על נחל הירוק ומאפשר לכם ולאורחים שלכם להגיע בקלות ובמהירות לחתונה שלכם. 

גם עבור אורחים אשר גרים בצפון או בדרום, הבחירה ב"ריברסייד" מעניקה לכם גישה קלה ונוחה. המיקום של מתחם האירועים קרוב לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש החוף, כביש 4, כביש 5 וכביש 6. הקרבה לצירים הראשיים מאפשרת לאורחים שלכם להגיע במהירות יחסית מכל מקום וללא הסתבכות בדרכים. 

למיקום מרכזי ונגיש ישנה חשיבות עצומה כשמדובר באירוע החגיגי והמיוחד שלכם. אתם רוצים שהאורחים שלכם יהיו רעננים ושמחים וכדי שזה יקרה, מומלץ לאפשר להם להגיע למקום האירוע באופן מהיר ונגיש. 

האירוע המאושר שלכם יכול המשיך לתוך הלילה 

כשהחתונה שלכם מוצלחת ומהנה כל כך, למה לסיים אותה בשעות הצהריים? כמעט כל החתונות שנערכות בשישי בצהריים מסתיימות בשעות הצהריים. ב"ריברסייד" אפשר גם אחרת. אנו מאפשרים ערוך חתונות שמחות ומיוחדות אשר מתחילות בשישי בצהריים ונמשכות לתוך שעות הערב והלילה. 

מרבית מקומות האירועים אינם מאפשרים לחגוג בשישי בערב ומשום כך, מתחם האירועים "ריברסייד" מהווה פתרון מושלם, נוח ומלא בשמחה גדולה. אצלנו תוכלו להתחיל לחגוג מוקדם ולסיים את האירוע רק כשתרצו. 

ואם זה לא מספיק, המיקום המצויין של מתחם האירועים בלב תל אביב, מאפשר לכם לסגור את הלילה ולהמשיך את סוף השבוע החגיגי שלכם באחד המלונות הסמוכים למתחם האירוע. 

לסיכום – מתחם האירועים "ריברסייד" הוא הבחירה הטובה ביותר לחתונות שישי בצהריים ומספק שלל יתרונות שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. רוצים לשמוע יותר? בואו נדבר. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES