חתונה בבית כנסת

רבות דובר על יופיו של הריברסייד ועל החתונות הנהדרות שאנו יודעים להפיק במקום. אבל בדרך כלל אנו שמים את כל תשומת הלב על נושא המקום, הקייטרינג, המוזיקה וכל האווירה ולא מדברים הרבה על הדבר הכי חשוב שלשמו אנו חוגגים. הכוונה היא לטקס החופה והקידושין בו הרב מחתן את הזוג. זוהי הסיבה בגלל אנו חוגגים ולכן לא ניתן להתייחס לנושא החופה כאל פרט שולי.

החופה היא אחד החלקים הכי מרגשים בטקס החתונה ואנו מאמינים שיש להעצים ולהדגיש חלק זה בצורה אשר נותנת לו כבוד ומשמעות. מסיבה זו אנו ממליצים לאורחים שלנו לשקול את קיום טקס החופה בבית הכנסת הקרוב (בית דניאל) ורק אחר כך לקיים את מסיבת החתונה במתחם האירועים של ריברסייד.

חתונה בבית הכנסת בית דניאל

בבית דניאל מקיימים טקסי חתונה יהודיים רפורמיים. חתונה בבית כנסת זה נותנת לזוג המתחתן, וכמובן לאורחים, חוויה מיוחדת של טקס חתונה יהודי מסורתי אך גמישות בהתאם לזמנים המודרניים והרבה מאוד התאמה לרצונות האישיים של הזוג. התוצאה המתקבלת היא טקס חופה וקידושין יוצא דופן המשקף בצורה מלאה את האמונה החופשית של בני הזוג המתחתנים. חופה בבית דניאל היא באמת מיוחדת ומאפשרת לזוג לקחת חלק פעיל ביצירת הטקס כך שהם יוכלו להרגיש שייכות מלאה.
לאחר החופה האורחים שלכם מוזמנים לצעוד לעבר מתחם האירועים המדליק ביותר שניתן למצוא בתל אביב. האורחים המלאים באנרגיה רוחנית ברמות הגבוהות ביותר ימשיכו לעבר הריברסייד, בין המדשאות הירוקות ונופי הירקון שם תחכה להם מסיבת החתונה המושלמת כפי שרק אנחנו יודעים לעשות. אנו ערוכים לקיים מסיבות חתונה קטנות ובינוניות לפי כל קונספט שתבחרו. אצלנו האורחים שלכם יוכלו ליהנות מחוויית אירוח מפנקת במיוחד המורכבת ומותאמת באופן אישי לפי הבקשות והרצונות שלכם.

מסיבות החתונה שלנו כוללות מוזיקה טובה לפי בחירתכם ורחבת ריקודים נעימה, לצד שולחנות ופינות לאונג׳. כמיטב המסורות של החתונות אנו יודעים לפנק את האורחים גם בארוחות טובות ומשוקעות פרי עבודתו של צוות קייטרינג מעשייה. אצלנו האורחים שלכם יוכלו לחוות חוויה אינטימית ביותר; לאחר שהשתתפו אתכם בטקס חופה המבטא את עולמכם האישי.

אם גם אתם רוצים לשלב חופה מודרנית עם אירוע במקום טרנדי ואפנתי, אתם מוזמנים אלינו לריברסייד. צרו קשר ונתאים במיוחד עבורכם אירוע מושלם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES