טרנדים בארגון אירועים עסקיים שכדאי לכם להכיר השנה

יצירת שיתופי פעולה בין ארגונים וחברות – אפשרות לחסוך בהוצאות

אירועים עסקיים הם פוטנציאל חשיפה עצום בעצם היותם מארחים מאות משתתפים וכל אחד מהאורחים הוא לקוח או צרכן פוטנציאלי של מוצר כזה או אחר, לכן זה לא מפתיע יותר ויותר מארגני אירועים עסקיים מבינים את החשיבות שבשיתופי הפעולה. בין אם מדובר בניהול משא ומתן על משקה אלכוהולי או על מתנה בסוף האירוע לעובדים, יש למארגני האירועים כוח בלתי מבוטל והם יודעים להשתמש בו בין אם מדובר בהנחות על מתנות אבל גם ברתימת ארגונים או חברות דומות או שונות לקחת חלק באירוע.

ארגון אירוע עסקי

מקום האירוע חייב לספק חוויה כוללת  – קוקטיילים בסגנון DIY

יותר ויותר לקוחות שמארגנים אירועים עסקיים מצפים מהאולם או המקום להיות יותר מרק 4 קירות ובופה חם. מקומות לאירועים עסקיים צריכים לתת מענה כולל של ערך מוסף ויצירת חוויה ייחודית ומותאמת אישית לכל אירוע. מה זה אומר? הצעות ייחודיות של קייטרינג, קוקטיילים שנעשים במקום ומייצרים סוג של "בידור" כדי לייצר חיבור בין האורח לאירוע או אפילו אפשרות של המשתתפים ליצור את הקוקטיילים בעצמם בסגנון  DIY ועוד.

דוכן נקנקיות באירוע עסקי בריברסייד

דוכן אוכל באירוע עסקי בריברסייד

פורמטים של תוכן חדשים יחליפו את הישנים – עמדת מציאות מדומה

אחד מהטרנדים הכי חשובים שיש היום בעולם השיווק, הפרסום, הקהילה ובכלל בכל תחום כמעט הוא התוכן. גם בארגון אירועים עסקיים הפורמט של התוכן תופס יותר ויותר תאוצה. אפשר לראות את זה בעמדות של מציאות מדומה (VR) או AR, עמדות צילום מיוחדות עם רקע של גרין סקרין שמאפשרות לבחור איזה רקע שרוצים, התאמה למדיות החברתיות באמצעות בחירת האשטגים ייחודים לאירוע עצמו באינטסגרם, טוויטר ופייסבוק, שימוש באפליקציה ייעודית לאירוע ועוד. כל אלו כמובן יגיעו לצד בחירת קונספט שמאפיין את האירוע עצמו ותפירה של כל הפרמטרים הרלוונטיים לאירוע (מאוכל ועד עיצוב) סביבו.

בחוץ ובפנים – אירועים עסקיים יוצאים החוצה לשטח

יותר ויותר מארגני אירועים עסקיים מחפשים אחרי מיקום שיאפשר לאירוע להתקיים גם במקום סגור וגם פתוח. הריברסייד ממוקם למרגלות פארק הירקון והטבע הקסום שיש בו ועדיין נהנה מהאורבניות התל אביבית. המקום עצמו הוא קומפלקס של מרפסת ענקית ורחבה ואולם פנימי שופע באור טבעי. כל זה מתחבר למשל לטרנד הבריאותי (שילוב של סדנאות יוגה או ספורט לצד האירוע העסקי בפארק), מאפשר לייצר חוויה של קייטרינג בטבע ועוד.

אירועים עסקיים יוצאים לשטח

בחוץ ובפנים – אירועים עסקיים

קרדיט צילום: צילום והפקה רינת שוורץ, הפקה הלית , צילום בן יוסטר, הפקה: עופר וגלזר ונעמה פריינטה

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES