למה הריבר-סייד הוא מקום מושלם לאירועים עד 200 איש?

מיקום בין הטבע לעיר, וכן יש חניה

יותר ויותר מפיקים ולקוחות העסקיים מבינים שאירועים וכנסים בבתי מלון הם פאסה, ומחפשים אחר אולמות אירועים במיקומים מיוחדים שייצרו אווירה אחרת. בין אם מדובר בחברת הייטק במרכז תל אביב, חברת תוכנה ברמת החיל או חברת רכב שמשרדיה בהרצליה, הריברסייד הוא פתרון נהדר לאירועים עד 200 איש. למה? כי מבחינה גאוגרפית הוא ממוקם בתל אביב, קרוב לכביש איילון ולכניסות השונות לעיר, יש לו חניה בשפע והוא שוכן למרגלות נחל הירקון, מה שהופך אותו לשילוב נהדר בין טבע לעיר. באירוע עסקי בקיץ הריבר סייד הופך להיות פנינה ירוקה בחלל פתוח שניתן להיכנס ולצאת מהחללים הפנימיים שלו בחופשיות ועם הרבה תאורה טבעית של אור השמש.

מסיבת פתיחת הקיץ בריברסייד

קונספטים ייחודים לאירועים עסקים בקיץ ובחורף

בגלל המיקום הייחודי שלו, לריבר סייד יש שלל אפשרויות יצירתיות לתכנים לאירועים עסקיים ואירועי גיבוש וחברה. מה למשל? קונספט בסגנון "בוקר של אלופים" שמתחילה בארוחת בוקר בריאה עם מגוון שייקים של פירות וירקות, לחמי כוסמין ומחמצת, food raw, וממשיכה עם פעילות ספורטיבית מגניבה. הריבר סייד נמצא בתוך מרכז חתירה דניאל וניתן לשלב תחרות בין עובדי החברה של חתירה בנחל (אל דאגה, כל אחד יכול ולא חייבים להיות שייט אולימפי) או שיעורי יוגה בפארק. קונספט נוסף וטרנד חדש שצומח לאחרונה הוא קונספט הפיקניק. כל אחד מאורחי המקום יכולים לקבל סלסלה חגיגית מלאה בכל טוב שכוללת שמיכת פיקניק מפנקת ולרדת לירקון לארוחת בוקר או בראנץ' ולאחר מכן לשוב אל אולם האירועים לתכנים נוספים כמו הרצאה, סדנה ועוד. לחלופין, בגלל המבנה של הריבר סייד, ניתן לעשות גם מעין "ארוחת טבע" במרפסת שמשקיפה אל הנחל ולאחר מכן לערוך את התכנים בתוך האולם עצמו.

קונספט ייחודי ותכנים לגיבושי חברה - תחרות חתירה במרכז דניאל

שירות מקצועי ושקט נפשי לפני האירוע ובמהלכו

מלבד קונספטים מרעננים ומגניבים ולוקשיין שמדבר בעד עצמו, חשוב לא פחות גם הצוות המקצועי. בריבר סייד תפגשו אנשים צוות שיידע להוביל את האירוע העסקי למקומות הנכונים ולהמליץ על הספקים הכי טובים שיש בשוק במחירים הכי משתלמם. צוות שכזה מאפשר למארגני האירוע והלקוחות שקט, ושקט, תכלס, הוא כל מה שכולם מחפשים.

מושלם לאירוע של עד 200 אנשים

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES