אירוע ברית – מדריך לחוגגים

לידה היא ללא ספק מאורע מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידת בן, ההורים הנרגשים נדרשים לארגן את אירוע ברית המילה כמיטב המסורת, תוך 8 ימים מיום הלידה. מדובר ללא ספק במשימה מורכבת מאוד. ההורמונים עדיין בשיאם, ההתרגשות מחוויית הלידה עדיין לא שכחה, ההורים מותשים מהמציאות החדשה שהם נדרשים להתרגל אליה ולא פעם האישה סובלת מכאבים גופניים לאחר הלידה. כאשר מוסיפים לכך את העובדה שיש אירוע העומד על הפרק, אשר יש צורך לארגן אותו תוך שבוע, הרי שלא פעם ההורים הטריים חשים לחץ, מתח ואף דאגה. חשוב מאוד להיעזר בכל בן משפחה המציע עזרה וכן, לארגן את אירוע הברית בצורה נכונה, שלב אחר שלב.

כיצד מארגנים אירוע ברית בצורה הנכונה?

כאשר מתכננים אירוע ברית, מכיוון שישנו פרק זמן קצר העומד לרשותכם, חשוב מאוד לשים דגש על כל הפרטים החשובים הנוגעים לאירוע זה ולבחור כל אחד מהם בצורה הטובה ביותר:

  1. הדבר הראשון שיש לדאוג לו הוא כמובן מקום לברית. כיום ניתן למצוא בכל אזורי הארץ לא מעט מקומות לברית ולכן, חשוב מאוד להתמקד באזור בארץ אשר רלוונטי מבחינתכם לערוך בו את אירוע הברית. כיום, כאשר מדובר על מקומות לברית. על מנת לבחור את המקום המתאים לכם, כדאי להסגר על אזור הרלוונטי מבחינתכם לערוך בו את אירוע הברית. האזור חייב להיות נגיש ונוח להגעה עם תינוק קטן, על מנת להקל עליכם. לאחר שתתמקדו באזור שבו רלוונטי מבחינתכם לערוך את אירוע הברית, תוכלו לבחור באולם אירועים לאירוע קטן, גן אירועים או אפילו במסעדה קטנה ואינטימית אשר ניתן לערוך בה אירועים.
  2. על מנת לבחור את המקום הטוב ביותר לערוך בו אירוע ברית, יש לבחון כמה דברים באולמות השונים או גני האירועים אותם את בודקים: חשוב מאוד לבדוק כמה אורחים אולם האירועים או גן האירועים יכול לאכלס ומנגד, כמה מוזמנים יש לכם. יש לבחור אולם אירועים או גן אירועים אשר יכולים לאכלס את כמות המוזמנים שלכם. מלבד זאת, כדאי לבחון את עיצוב חלל האולם או גן האירועים ואת התאמתו לציפיות שלכם וכן, חשוב מאוד לבחון את הקייטרינג המוצע במסגרת גן האירועים או אולם האירועים, על מנת לוודא שמדובר באוכל איכותי, טרי, עשיר ומשובח, המוגש בצורה מעוצבת ואסתטית. כמו כן, כדאי להתחשב בחניה אשר מציע המקום למוזמנים שלכם ןלרמת הכשרות על האוכל אשר מציע האולם.
  3. דבר חשוב נוסף שיש להכין לקראת אירוע הברית הוא כמובן המוהל אשר יערוך את טקס הברית. כיום ניתן למצוא מוהלים מומחים, מוהלים מוסמכים ומוהלים רפואיים אשר מבצעים את תהליך המילה תחת הרדמה מקומית. כמובן שאין לבחור מוהל מבלי לקבל עליו המלצות. בכדי לנטרל את כל הסיכונים הטמונים בביצוע ברית מילה, יש לבחור במוהל מקצועי, מוסמך, מנוסה ובעל ותק בתחום. חשוב שההורים ירגיעו שהם יכולים לסמוך על המוהל וכי התינוק שלהם מצוי בידיים טובות.
  4. יש להיערך מבחינת כל הציוד הנדרש לטקס ברית המילה. המוהל לרוב נותן מראש רשימה של ציוד שיש לדאוג לה לקראת הטקס ועליכם לדאוג שבמקום שבו יערך אירוע הברית, יהיו כל הדברים הרלוונטיים עבור הטקס עוד בטרם המוהל מגיע. לרוב המוהל ידרוש שיהיה במקום: כיסא אליהו הרלוונטי עבור טקס הברית, טיטולים, חיתולי טטרא, סירופ אקמולי, משחה מיוחדת ועוד. חשוב להקפיד על הנחיות המוהל בכל הנוגע להאכלת התינוק לפני הברית.
  5. דבר חשוב נוסף שיש לדאוג לו הוא כמובן ההזמנות לאירוע ברית. מכיוון שיש פרק זמן קצר לארגון אירוע הברית, לא פעם שוכחים להזמין אנשים יקרים וחשובים. על כן, חשוב לערוך מבעוד מועד רשימה של אנשים אשר יש להזמין לאירוע הברית ובהתאם לכך, לשלוח הזמנות מודפסות, הזמנות במייל או בכל דרך אחרת שנוחה לכם.
  6. עיצוב המקום- אם מתחשק לכם שהמקום שבו אתם עורכים את אירוע הברית יהיה מעוצב בהתאם לאופי האירוע, תמיד תוכלו לשכור שירותי עיצוב חיצוניים שיעצבו את המקום בהתאם לקונספט. ניתן לבחור בסידורי בלונים מיוחדים הרלוונטיים לאירוע ברית ועוד.
  7. מוזיקה לאירוע- אם החלטתם ללכת על מוזיקה באירוע, כדאי שתבחרו בתקליטן מקצועי אשר מציע את שירותיו עבור אירועים קטנים.
  8. דבר חשוב נוסף שבהחלט אסור לשכוח הוא כמובן הצלם. מדובר באירוע הראשון של הילד שלכם ובאירוע שבוודאי חשוב מאוד עבורכם. חשוב לבחור בצלם שיתעד את האירוע בצורה הטובה והאותנטית ביותר ויעניק שירות מקצועי ומנוסה בתחום.

אירוע ברית בדיוק כמו שחלמתם

אירוע ברית הנערך במקום הטוב ביותר עבורו, ישפיע על האופן שבו האירוע כולו יתנהל, על החוויה שלכם ועל החוויה שתעניקו לכלל המוזמנים. לכן, חשוב מאוד לבחור במקום הנכון והטוב ביותר מכל הבחינות, עבור אירוע ברית. אם בא לכם לפנק את האורחים שלכם, תמיד תוכלו לחלק מזכרות מהאירוע, בסוף האירוע או שפשוט תוכלו להניח אותם על הצלחות של האורחים.

על אף שלא קל לתכנן אירוע ברית בשל הזמן הקצר העומד על הפרק לצורך ארגון אירוע זה, חשוב שתנשמו עמוק ותבקשו עזרה מבני משפחה, חברים טובים וקרובים, שבוודאי ישמחו לסייע לכם בארגון האירוע בצורה הכי טובה שאפשר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES