איך תבחרי מקום לחתונה בתל אביב?

עניין פעוט אך חשוב

אם כבר מצאת את האחד שמולו את מוכנה להתעורר בכול בוקר, אז בחירה של אולם חתונה הינה משימה בהחלט פשוטה, אך עדיין כזו שמעוררת לא מעט לבטים, וזאת כי אולם החתונה הנו המקום שיישאר לנצח מתועד באלבום החתונה, הנו המקום שאליו יגיעו כל האנשים שאת אוהבת, הנו המקום שבו תשני סטטוס לאישה נשואה, הנו המקום שבו תענדי לראשונה את טבעת הנישואים, והנו המקום שפורש שמיכה רומנטית על היום הכה מיוחד בחייך, ועל כן גם אם התלבטות מעין זו נשמעת כמו בעיה פעוטה, עדיין חשוב להשקיע בכך לא מעט מחשבה.

האם להקשיב לכולם?

איך תבחרי מקום לחתונה בתל אביב? אם תשאלי חמישה אנשים כיצד לסדר את השיער לקראת החתונה, כנראה שתקבלי חמש דעות שונות, וכך נכון הדבר כאשר תבקשי המלצה לאולם אירועים בת"א. לאור הדברים ראוי להבהיר שאכן רצוי להיעזר בדעתם של אחרים, אך לא בכל מחיר ופה נסביר כיצד עושים זאת נכון: ראשית לא שואלים כל אחד, אלא רק אנשים שבאמת סומכים על הסטנדרטים שלהם. בנוסף, תשאלו לגבי האולם עצמו ולא לגבי האירוע, כי ייתכן שאירוע ספציפי נעזר בקייטרינג חיצוני והשקיע במעצבת אירועים פרטית, משמע ההמלצה צריכה להיצמד אך ורק לנתונים שנוגעים למקום עצמו. מה עוד? יש אנשים שאוהבים להמליץ על מקומות יקרים, ולו בשל היכולת להתרברב, עובדה ששוב מחזירה אותנו למסקנה הראשונית: מוטב לשקול היטב ממי מבקשים המלצה.

שלב הבדיקה

לאחר שמקבלים כמה המלצות שנשמעות מבטיחות, פשוט צריך לקבוע פגישה ולהגיע לראות במה מדובר, אך לפני הפגישה הכינו לעצמכם רשימה של דגשים ושאלות שאותן אתם מבקשים לברר. כך למשל חשוב להבין כמה אנשים המקום יודע לארח, האם יש מתחם ייעודי עבור קבלת הפנים, היכן עומדת החופה, האם האולם יודע להציע שירותים נוספים (קרי תאורה, הגברה וקייטרינג), מהו המחיר פר מנה, אלו תאריכים פנויים, האם ניתן לשלב דגשים עיצוביים אישיים, האם אפשר להגיע לראות אירוע בפעולה, עד איזו שעה מותר להשמיע מוזיקה, האם האולם מחזיק בכל האישורים הנדרשים ומיהו צוות המלצרים.

תחושת בטן

לצד שלל השאלות שראוי לשאול, גם חשוב להיות קשובים לתחושת הבטן, כי מספיק שמגיעים לאולם ומרגישים שהוא עונה במדויק על מה שחיפשתם (ולו כי הסביבה המידית מרגשת והעיצוב הפנימי משמח) בכדי שתעצרו את החיפוש, ופה נציין שהרבה פעמים מגיעים לאולם האידאלי על ההתחלה ועדיין מבקשים לבחון חלופות, אך רק בשביל להרגיע את חוסר הוודאות, וזאת כי הניסיון מלמד שברגע שחשים שנמצא האולם הרצוי מומלץ להתקדם אל עבר שלבי הסגירה, אחרת נוטים להתבלבל ואף לפספס את התאריך הרצוי.


ששת האלמנטים עבור סינון ראשוני:

החלטת שאת רוצה להתחתן בעיר ת"א? ובכן זוהי החלטה שבקלות ניתן להבין אותה ועל כן כלל לא נעצור להתעסק בה, אך כן נעצור לציין עובדה פשוטה: העיר ת"א יודעת להציע הכול מהכול וכמובן שגם אינספור אולמות אירועים שמציעים מגוון קונספטים וסגנונות עיצוביים, משמע בהחלט מדובר במשימה קשה ופה אתן מוזמנות להיעזר בששת הסעיפים הבאים בכדי לערוך סינון ראשוני:

  1. מיקום שנוח להגיע אליו – יש להתחשב באורחים ועל כן חשוב שיהיה להם קל למצוא את המקום, שיהיה להם מספיק מקומות חנייה וכמובן שראוי לוודא שהתנועה באזור זורמת ואינה מצריכה עמידה ממושכת בפקקים.
  2. סוג הנוף המידי – ת"א יודעת להציע נוף אורבני לצד נוף פסטורלי, נוף יוקרתי לצד נוף כפרי וכדומה. עצרו להבין מה אתן מחפשות.
  3. גודל – לא כל אולם מתאים לכמות המוזמנים, בין אם מתוכנן אירוע קוקטייל ובין אם מתוכנן אירוע הושבה.
  4. סגנון עיצובי – יש מי שאוהבת סגנון מודרני יוקרתי, יש מי שאוהבת סגנון כפרי מודרני, יש מי שמחפשת סגנון וינטג' מתחכם וכדומה. מכאן שחשוב להבין שהעיצוב מאוד מהותי ועל כן תעצרו לבחון מה גורם לכן לחוש שלמים.
  5. רף מחירים – העובדה שאת מתחתנת אינה אומרת שאת צריכה להתחיל את החיים הזוגיים עם מינוס בבנק, ועל כן כל זוג צריך לקבל החלטה מהו התקציב שהוא מתכוון להוציא.
  6. רזומה – רזומה לא נידבק לאולם מסוים ללא סיבה, ועל כן מומלץ לבחון מה אנשים חושבים על האולם הרצוי, ולו באמצעות גלישה ברשת האינטרנטית.

זוג או פרד

מה עושים אם את כבר שנים יודעת היכן תתחתני, אך בן הזוג אינו אוהב את הרעיון? פשוט לומדים שיעור חשוב בזוגיות, לומדים שביחד זה להבין כיצד ניתן לשמור על הלבד בתוך המערכת הזוגית, מבלי לפגוע בצד השני ולצד העצמה של הצד השני – לומדים שכאשר מגיעים לפיצול דעות יש למצוא את עמק השווה, והוא תמיד נמצא שם ורק מחכה להתייחסות. מכאן שאם בן הזוג אינו אוהב את האולם שבו את קיווית להתחתן, רצוי להבין ממה הוא נרתע, איזה אולם הוא מעדיף ופשוט לערוך תיאום ציפיות לצד רשימה של דגשים מהותיים עבור שניכם. בנוסף, אסור שהבחירה באולם האירועים תהפוך לכלי משחק במערכת משחקי הכוחות, אלא זוגיות טובה צריכה להניע את שני הצדדים למרכז – אל עבר הצד השני.

עם יד על הדופק

לבסוף נציין שכיוון שאת מחפשת אולם אירועים בת"א, מומלץ להישאר מעודכנים, וזאת כי בעיר כה דינאמית ומבוקשת כגון ת"א כל הזמן צצים מתחמי אירועים חדשים. שיהיה במזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES