דוקטור גוגל הוא לא באמת דוקטור, ולמרות החיבה העזה לקניות אונליין, איביי ועלי אקספרס הם עדיין לא חברה שמתמחה בעיצוב אירועים. בחרתם אולם שמבין באירועים, די ג’יי שמבין במוזיקה וקייטרינג שמבין באוכל? אין סיבה שלא תבחרו גם באנשי מקצוע שמבינים בעיצוב ומיתוג אירועים.
עציצי תבלין למרכזי שולחן שלוקחים הביתה, קונספט שוק, צנצנות ובקבוקים, אלמנטים מתחרה למיניהם ודברים שנראים כאילו נעשו לבד בבית.
צבעוניות אחידה וטבעית, שימוש בחומרים טבעיים אבל במראה יוקרתי, שימוש בכלים גיאומטריים וירק טרופי בנגיעות או נגיעות מוזהבות.
לדעתי, העולם של DIY (do it yourself) כבר פחות משתלב היום בעולם עיצוב החתונות, וניתן לראות שהכל נעשה דרך בעלי מקצוע שהם מפיקים, מעצבים וממתגים שמבינים ומתמקצעים כל אחד בתחומם. מראה החתונה “בחצר האחורית” ו- “עשיתי לבד” כבר פחות מלהיב ונראה פחות מתאים למעמד של אירוע חשוב כמו חתונה.
חשוב לחפש מעצב שהשפה העיצובית שלו מתאימה לחוויית האירוח אותה הם רוצים לייצר ולוודא שיש כימיה ושפה משותפת. מניסיוני הכי מעניין את הזוגות שיהיה להם אירוע מיוחד ומקורי. מעצב טוב יודע להתעמק, להבין ולפצח את הסיפור שהזוג רוצה לספר, להתאים לו קונספט עיצובי נכון ולבנות יחד איתם אירוע שיהיה מקורי, מיוחד ומרשים.
זה החלק המרכזי באירוע מאד חשוב לשים עליו דגש עיצובי על מנת שיהיה מרגש ומרשים. זה יוצר אחידות ומשלים את השפה העיצובית של כל הקונספט.
שיש כימיה, שהמעצב מבין ויודע לתרגם את הצרכים של הלקוח, שיש יצירתיות, מקוריות, שיש שירות ומענה זמין לכל אורך הדרך. הכימיה תאפשר לתת למעצב את מירב האימון ולאפשר לו לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב במרחב העבודה המקצועי שלו על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.
המיתוגיה עובדת בשיתוף מותג עיצוב האירועים Mint Design