סידורי פרחים לחתונה: איך להתאים את הסידור הנכון למקום ולקונספט?

היי ספיר, מה אנחנו צריכים לדעת עלייך?

אני אוהבת ליצור לכל זוג שלי את החבילה שלו, לפי הצרכים שלהם הסגנון והאופי, אני לא עובדת לפי קטלוג ולא משחזרת אירועים שעשיתי. כל זוג הוא שונה ומיוחד ולכל זוג אני מתאימה באופן אישי את קונספט העיצוב והסגנון שהם אוהבים. זאת האהבה שלי. פרחים, עיצוב וכל הזדמנות שתאפשר לי לבטא את האומנות שלי. אם אני יכולה לעשות את כל זה ובנוסף לגרום לאנשים לחייך? זה באמת מספיק לי.

מה זה בעצם סידורי פרחים לחתונה?

סידורי פרחים לחתונה נותנים את הטאץ' האחרון ולמעשה משלימים את האווירה הכוללת של האירוע. בעזרת הפרחים אפשר להשרות באולם תחושה רומנטית, כפרית, קלאסית או אורבנית – בהתאם לאופי של הזוג ולייחודיות שלו.

פרחים בחתונה זו קלאסיקה פשוטה שאף פעם לא מתיישנת או יוצאת מהאופנה. צילום: denis butnaru

למה לבחור בפרחים כעיצוב לאירוע?

יש המון דרכים לעצב את האירוע שלכם, ובאיזו דרך שלא תבחרו – פרחים ישתלבו ויחמיאו. פרחים בחתונה זו קלאסיקה פשוטה שאף פעם לא מתיישנת או יוצאת מהאופנה.

סידור פרחים במרכז השולחן

מה הטרנדים שמיצו את עצמם בעולם סידורי הפרחים?

בעיניי, הטרנד העיקרי שמיצה את עצמו בעולם הפרחים בחתונות – הוא סידורי פרחים גרנדיוזיים, גבוהים וסימטריים מאוד.היום, לא מחייב ללכת על סידורים גבוהים ועגולים, הם מאוד מיושנים ואפשר ליצור סידורים מרשימים לא פחות נמוכים, ואי סימטריים.מה שפעם נחשב קלאסי או חובה הפך היום ל מיושן ולא מודרני.

מה הטרנד הכי חזק של השנה בעולם סידורי הפרחים לחתונה?

הטרנד הכי חזק בעולם הפרחים לשנת 2017 הוא לצאת מהקופסא. השנה, סידורי הפרחים כבר לא לבנים, בהירים, קונבנציונליים, אלא יותר פראיים, אי סימטריים, עם נגיעות של צבעים עמוקים ובסגנון הבוהו-שיק – סגנון טרנדי בפני עצמו בכל תחומי האירועים והאופנה. בשנת 2017, הפרחים יפגשו אותנו לאו דווקא במקומות הברורים מאליו כמו השולחנות או החופה, אלא ישתלבו במקומות יוצאי דופן, כמו נדנדת עץ עם פרחים, קיר פרחים כעמדת צילום, כמתנות הביתה, או כמובן – כאקססוריז פרחוניים על האורחים.

איך משתלב עולם DIY עם עולם סידורי הפרחים?

עולם הDIY ועולם הפרחים הולכים יד ביד בתחום החתונות בישראל כבר כמה שנים טובות. היום, כשכבר לא צריך לבחור את הסידור הכי גבוה ומתוקתק, הזוגות מוצאים בעצמם את הדרך לשלב את היצירות שלהם בעיצוב החתונה.

שילוב DIY בחתונה שלכם, מכניס פן אישי ומיוחד לאירוע וכמובן, גם חוסך כסף. למשל, שימוש בצנצנות שכל המשפחה לוקחת חלק באיסוף שלהם, הכנת מדבקות או פתקי take me home"" לכל סידור פרחים או מתנה, שמירת בקבוקי בירה ויין אחרי מפגשים כייפים עם חברים וצביעתם בספריי צבע. בקיצור, השמיים הם הגבול.

הטיפ הכי חשוב שלך לזוגות שמחפשים סידור פרחים?

תישארו נאמנים לעצמכם, תהיו אותנטיים. תבחרו את הדרך והסגנון שהכי מתאימים לאופי שלכם ולאווירה שאתם רוצים שתהיה, בדיוק כפי שבחרתם את המקום המושלם לחתונה שלכם. אם יש לכם קונספט לחתונה – לכו איתו עד הסוף. תשתגעו ותתנו נגיעות שיחברו את הקונספט לכל היבט בעיצוב האירוע. כך שמרגע שהאורחים יכנסו לאולם הם מיד יבינו מה ניסיתם לעשות ויתחברו לראש שלכם. אם החתונה תהיה אינטימית, משפחתית וקרובה, תמשיכו את אותה האווירה גם בסידורי הפרחים, ותבחרו למקם במרכזי שולחן פרחים פרחוניים וכפריים שישמשו גם כמתנה לקרובים שלכם, תוסיפו פתק תודה קטן, ואין יותר אותנטי מזה.

"כל זוג הוא שונה ומיוחד ולכל זוג אני מתאימה באופן אישי את קונספט העיצוב והסגנון שהם אוהבים". צילום: נדב רותם

האם צריך גם סידור פרחים בחופה?

החופה היא החלק הקסום והחשוב ביותר בערב שלכם, בשביל הטקס הזה כולנו מתכננים את כל האירוע.
בין אם זה יהיה חופה דתית או רפורמית, חשוב לשמור על האותנטיות שלכם. אפשר לבחור בחופה מסורתית, ולהשאיר אותה טהורה, נקייה ומשפחתית כמו שהיא או לבחור למלא את החופה בפרחים רומנטיים וליצור פינה מהאגדות.

אז איך את ממליצה לשלב פרחים בחופה?

ניתן לקשט בליפוף טבעי כמו צמח מטפס על העמודים, לשזור סידורים סימטריים בצידי החופה או לפזר פרחים בצורה פראית על כל חלקה הקדמית, אין סוף לאפשרויות ואפשר לתת לדמיון להחליט.בין אם תבחרו לקשט בפרחים ובין אם תשאירו את החופה עירומה ויפה – זה הרגע הכי מיוחד באירוע שלכם, אז תשקיעו בו.

איך בעצם מתאימים את הסידור הנכון למקום ולקונספט?

יש סיבה שבחרתם להתחתן במקום ספציפי, היו בו אלמנטים ואווירה, משפחתיות וקסם שהתחברתם אליהם. תישארו באותה אווירה, ותשלימו אותה עם הסידורים שנכונים לכם, למקום ולאופי שלכם. למשל, אם אתם מחפשים סגנון כפרי – תשמשו בסידורים נמוכים, בפרחי שדה, תשלבו אלמנטים מעץ. אם המקום בסגנון אורבני, תשלבו בקבוקים, צנצנות, אם יש שם ספריה גדולה, תשלבו ספרים על השולחנות, אם הסגנון של המקום קצת יותר תעשייתי, תשלבו כלי פח ונרות, אם למקום יש אווירה של ווינטג' תשלבו חפצים עתיקים, כמו כלובי ציפורים, עששיות, ופמוטים מיוחדים. תבינו את המקום, תבינו מה אתם מחפשים לשדר – ותעזרו במעצבת אירועים שתוכל להבין את הראש שלכם ולכוון אתכם בדיוק למקום הנכון.

עם טבע כמו בריברסייד לא צריך לצאת מהעיר

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES