לא על הטחינה לבדה: בחירת תפריט וקייטרינג טבעוני לאירועים וחתונות

כחלק מטרנד התזונה שסחף את העולם בתחילת שנות ה-2000 גברה המודעות לסוגים שונים של תזונה כדרך חיים. יש את אילו שבחרו בתזונה מבוסס על מזון מהחי, מה שנקרא "דיאטת פליאו" יש את אילו שבחרו בתזונה נטול גלוטן ויש את אילו שבחרו בטבעונות. לכן זה לא מפתיע, שיותר ויותר זוגות בוחרים לתת ביטוי לאני שלהם גם ביום חתונתם וכן, זה כולל גם תפריט טבעוני.

ירקות, ירקות ועוד קצת ירקות

איל שני עשה קריירה מעגבניה ופיתה עם תפוחי אדמה וכרובית ואין סיבה שתרגישו שירקות הן החלק הצידי בתפריט החתונה שלכם. אנחנו חיים על הצד הטוב של כדור הארץ, ואזורי הים התיכון משופעים בירקות מדהימים, מגוונים וצבעוניים. אפשר לעשות עם ירקות כל כך הרבה וברמה גבוהה, שהאורחים בחתונה לא ירגישו את ההבדל, ופה בדיוק טמון סוד הקסם. מחצילים, עשבי תיבול וסוגי עגבניות ועד בטטות, דלורית, ארטישוקים ושלל ירקות ופירות שמאפשרים לייצר תפריט טבעוני שופע, עשיר, מורכב וטעים. קייטרינג מקצועי יידע לתפור לכם מנות ייחודיות, מורכבות שלא חשבתם שאפשר לעשות באמצעות ירקות ופירות.

 

שלל קטניות צבעוניות שיככבו במרכז

עדשים שחורות, ירוקות וכתומות, חומוס,אורז, בורגול, קוסקוס, חיטה, קינואה ועוד ועוד. יש מגוון רחב מאוד של קטניות שמאפשרים לייצר תפריט מגוון מאוד, וזה הזמן להוכיח לאורחים שחלבון מהחי לא חייב להיות המרכיב המרכזי בתפריט וגם למי שעד היום היה נלווה יש יכולת להפוך למרכז. עם דגש על חומרי גלם איכותיים, ירקות צלויים, קטניות ופחמימות יכולים להיות לא פחות ממדהימים. מה שצריך הוא כמובן קייטרינג טבעוני לאירועים וחתונות שיידע לתת מענה מקצועי אמיתי לכל חומרי הגלם הללו.

 

מנות טבעוניות מכל קצוות עולם בתפריט החתונה שלכם

יש כל כך הרבה מטבחים מגוונים שבקלות יכולים לתת אחלה של מענה לתפריט החתונה הטבעוני שלכם. ממבטח אסייתי שכולל תבשילי קארי מבוססים חלב קוקוס וירקות ועד מטבח איטלקי מבוסס פסטות נטולות ביצים  או פאייה ירקות ספרדית ועוד. מה שחשוב פה בעיקר הוא לא להתפזר וכן להתמקד סביב קונספט אחד וסביבו לבנות את מרכיבי התפריט. תפריט טבעוני טוב יהיה מורכב ממגוון רחב שמתחיל מהמנה הראשונה ונמשך עד למנות העיקריות והקינוחים

 

מתוקים הם סוג של נחמה, בעיקר בטבעונות

טוב במקרה הזה כל הבחירה של תפריט טבעוני פתאום נראת כל כך נוחה, כי גם ככה בלא מעט אולמות של אירועים וחתונות החלק של הקינוחים הוא נקודת החולשה בשל היותו מחוייב לפרמטרים של כשרות. אפשר להכין שלל של קינוחים מעולים על טהרת הטבעונות, מפרפה חלווה ועד טראפלס, מטארט שזיפים ועד מוס שוקולד מיוחד. המגוון של קינוחים טבעוניים מדהים, רק שווה לבחור קייטרינג טבעוני לאירועים וחתונות  שמבין עניין. בתאבון.

 

קרדיט צילום: תומר לשר, אפרת ציון, מורן מעין

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES