מחפשים מקום למסיבות חברה? הנה 5 סיבות למה כדאי לבחור בריברסייד

1. בגלל המיקום בתל אביב והחנייה הצמודה

רוב העסקים והחברות העסקיות מעוניינות לארגן מסיבות חברה במרכז הארץ עם דגש על תל אביב, ומחפשים מקום למסיבות חברה בהתאם. אחת הסיבות המרכזיות היא הצורך לתת הרגשה של "מסיבה אמיתית" בלב של מרכז העניינים. הריברסייד ממוקם בצפון תל אביב בכניסה לרחוב הירקון ואבן גבירול, יש לו חנייה בחינם לאורחי המקום והוא מייצג את כל מה שטוב במסיבות בתל אביב – אוכל טוב, מיקום מעולה בעיר מול נחל הירקון, אלכוהול איכותי וחיבורלכל הספקים האיכותיים בשוק (אולם האירועים של ריברסייד שייך לקבוצת דינמו שכוללת את הלורנס, גלריה דובנוב והייאנד)

חלל שצופה על הירקון ונמצא בכניסה לתל אביב

2. עיצוב מחודש שמתאים לתפקד כמקום למסיבות חברה

החלל של הריברסייד (riverside) עבר לאחרונה עיצוב ושיפוץ מחדש וקיבל טוויסט מדליק של צבעוניות עם גופי תאורה מיוחדים שמתאימים למסיבות חברה. המקום עצמו מורכב מחלל פנימי שבו תתקיים המסיבה עצמה ומחלל חיצוני שמאפשר לכל העובדים לצאת להתאוורר למרגלות נחל הירקון, לשוחח, ולקחת מנוחה מהריקודים. בנוסף, בריברסייד קיימת רחבת ריקודים עם ציוד הגברה מקצועי ואיכותי שמתאים במיוחד לכל חברה או עסק שמחפשים אחר מקום למסיבות חברה.

3. בגלל הצוות המקצועי והשירות

לקוחות עסקיים שמחפשים אחר מקום למסיבות חברה מצפים מהאולם אירועים להיות יותר מארבעה קירות ובופה. מקום למסיבות חברה צריך לתת ערך מוסף, שירות מקצועי עם צוות איכותי ויצירת חוויה ייחודית ומותאמת אישית לכל אירוע. הצוות של ריברסייד ניהל כבר לא מעט מסיבות חברה בחייו. מהפגישה הראשונה, ועד החלטה על הקונספט, מחיבור לספקים ונותני שירות ועד סגירת הפינות הקטנות והקצוות הפתוחים – הצוות של ריברסייד יודע שאם יש משהו שחשוב ללקוחות שמחפשים מקום למסיבות חברה זה שקט. שיהיה על מי לסמוך ברמה המקצועית והחברית.

קוקטיילים מושלמים למסיבות חברה

4. בגלל הקייטרינג של גוסטו

כמי שממוקמים בתל אביב, אנחנו תמיד מושפעים ומשפיעים על הקולינריה והמסעדות בעיר ושואבים השראה ממגוון עולמות.
אמנם מדובר במסיבת חברה, אבל אתם רוצים שהעובדים ימשיכו לדבר על האוכל המעולה כל השבוע שאחרי. כדי שזה יקרה, חשוב שיהיה לאירוע שלכם חברת קייטרינג איכותי שתוכל לתת את המענה המקצועי לקונספט, להתאים תפריט מגוון ולא עמוס מדי שמתאים למסיבה חברה.
הריברסייד עובד עם הצוות של קייטרינג "גוסטו" שיודע להכין סושי מעולה כמו שהוא יודע להכין סביצ'ה דגים היסטרית או אוכל איטלקי איכותי. הכל כמובן תלוי בקונספט ובמסר שתרצו להעביר

אוכל שהעובדים ירצו לצלם לאינסטגרם

5. בזכות האלכוהול האיכותי

בסוף אנחנו לא שוכחים את המקום והתקופה בה אנחנו פועלים.
אנחנו מבינים שקודם כל העובדים של החברה אוכלים ושותים עם העיניים ושחשוב שאת האוכל והאלכוהול הם ירצו לצלם ולעלות לאינסטגרם שלהם, ועל הדרך לתייג כמה כיף וטעים להם במסיבת חברה שארגנו לכבודם, ואיזה קוקטייל מושלם הם מחזיקים ביד.

אגב, הריברסייד מתאים ל 50-300 אורחים בישיבה, 270 אורחים בישיבת תאטרון ועד 700 אורחים לאירועי קוקטייל.

אוכלים ושותים עם העיניים, מקום למסיבות חברה

קרדיט צילום: מורן מעיין, אפרת ציון

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES