הפקת חתונה בטבע בקלות ובלי טרחה מיותרת

מציאת לוקיישן יפה הוא החלק הכי פשוט בסיפור הפקת החתונה. משם צריך לדאוג לכל פרט ופרט כדי ליצור אירוע מגובש ושלם. 

מה שברור מאליו בהפקת חתונה באולם או במקום אירועים מסודר, מצריך חשיבה ותכנון מעמיקים וקפדניים כשמדובר בהפקת חתונה באתר בתולי. יש לדאוג לחיבור לתשתיות מתאימות שהן הבסיס לכל האירוע, להזמין ספקי תאורה והגברה, לדאוג לגנרטורים, להשכרת שולחנות וכסאות ובעצם – להכל. 

אבל לא באנו לייאש אתכם אלא לספר לכם שאפשר גם אחרת. אפשר להפיק חתונה בטבע באופן קל ופשוט ובלי טרחה מיותרת. הדבר החשוב ביותר לשם כך הוא למצוא מקום אירועים מסודר עם כל השירותים הדרושים אשר מקיים אירועים בלוקיישן טבעי ויפה.

מה בעצם תצריך מכם הפקת חתונה מאפס?

הפקת חתונה בטבע באופן עצמאי תחייב אתכם קודם כל לשאול את כל השאלות החשובות וגם לענות עליהן כמובן.

אלה 5 השאלות שכדאי שתשאלו את עצמכם לפני שתבחרו בהפקת חתונה מאפס:

1. כיצד עלינו למצוא את הספקים המתאימים להפקת אירוע חוץ?

חשוב לבחון את ניסיונם של הספקים הרלוונטיים עבורכם בביצוע אירועים בטבע והאם יש להם את כל הציוד הדרוש לשם כך ומה הם יצטרכו מכם. 

למשל עליכם לדאוג לגנרטורים חזקים שיוכלו לשמש את הדיג'יי ואת מערכות התאורה וההגברה. תצטרכו קייטרינג שערוך לבשל ולהגיש מזון בתנאי שטח ולוודא כי הוא מספק מקררים, תנורים וכלי בישול והגשה הדרושים לאירוע. בדקו את חוות הדעת שיש על כל אחד מהספקים ונסו לקבל עליהם מידע מזוגות אחרים שהפיקו חתונה בטבע ונעזרו בשירותיהם.

חשוב למצוא חברה אמינה להשכרת ציוד שתסייע לכם בהערכת גודל השטח והתאמת הציוד המתאים לו. חברה להשכרת ציוד תוכל לספק לכם שולחנות, כיסאות, אוהלים ולעיתים אף את האישורים הדרושים להפעלת האירוע. 

קחו בחשבון שלאוהלים ולריהוט הדרושים לכם יש תו מחיר לא קטן בכלל בכלל והם יהוו הוצאה גדולה במיוחד מהתקציב שלכם, לכן עליכם להיערך לכך מראש.

2. כיצד עלינו להתנהל מול הקייטרינג?

מציאת צוות קייטרינג שמכיר את העבודה הדרושה לחתונות בשטח היא החשובה ביותר. חשוב לוודא שלקייטרינג יש ניסיון עשיר בחתונות בטבע וכי הוא ערוך לעבוד בתנאי חוץ. כמו כן מומלץ לוודא שלקייטרינג יש רישיון להגשת אלכוהול ושהוא מספק גם שירותי בר או שתצטרכו להוסיף השכרת בר משקאות לרשימת המשימות שלכם.

3. כיצד כדאי לקשט את מתחם האירוע?

לכל סביבה חיצונית, בין אם זה חוף ים, חורשה או שדה מלא פרחים, יש יופי ואסתטיקה טבעיים משלה, כך שהיא כשלעצמה מהווה תפאורה צבעונית, חיה ויפה. עם זאת, יש צורך בתפאורה וקישוטים נוספים שיעשירו את מתחם האירוע כמו עיצוב שולחנות, סידורי פרחים ואלמנטים עיצוביים נוספים. לשם כך חשוב למצוא מעצב אירועים בעל ניסיון בעיצוב אירועים בשטח או שתצטרכו לספק בעצמכם את הקישוטי הדרושים למקום. אסור לשכוח שום פרט ולכן לעיתים קרובות מדובר בעבודת נמלים של ממש.

4. האם המקום נגיש לאורחים שלנו?

חתונה בטבע לרוב מצריכה נסיעה בדרכים לא מסודרות או למקומות מרוחקים כדי להגיע למקום המתאים לקיום האירוע. גם אם התאהבתם במקום כזה בזכות הנוף והתפאורה הטבעית שלו, האורחים שלכם עשויים להתלהב פחות אם הם יצטרכו לנסוע במשך שעות ובדרכים מסובכות כדי להגיע לאירוע שלכם.

משום כך חשוב למצוא מקום שנמצא באזור מרכזי ונגיש המאפשר הגעה קלה ונוחה, מה שהופך את המשימה ללא פשוטה כלל.

5. האם יש לנו תוכנית גיבוי למקרה של מזג אוויר לא צפוי?

מזג אוויר לא נעים הוא תמיד דאגה מרכזית עבור זוגות שמתכננים אירועים בחוץ. אם אתם הולכים על אוהל, במקרה זה כדאי שתוודאו שיש לו גם קירות צדדיים למקרה הצורך. עם זאת, אוהל, חזק ככל שיהיה, לא מספק מענה מתאים למזג אוויר סוער, לרוחות עזות או לחום קיצוני. משום כך הפקת אירוע בטבע מאפס וללא מבנה מקורה, טומנת בחובה לא מעט סיכונים ודאגות שלא בהכרח שווים את זה במבחן התוצאה.

מה עושים? חוגגים בטבע אבל במקום מסודר!

הפקת חתונה בטבע לא חייבת להיות מורכבת וקשה כל כך. אם אתם חולמים על חתונה באווירה טבעית ועם נוף ירוק ויפייפה, כל שעליכם לעשות הוא למצוא מתחם אירועים מסודר אשר עורך אירועים מדהימים באווירה טבעית ומספק חלל אירועים פנימי במקרה הצורך. 

איפה תמצאו מקום כזה? אנחנו מכירים מקום שעונה על כל הקריטריונים האלה ועוד.

הכירו את מתחם האירועים ריברסייד

מתחם האירועים ריברסייד ממוקם בתל אביב ממש על גדול נחל הירקון ומאפשר לכם לערוך חתונה במרכז הארץ עם נגישות נוחה ומהירה עבורכם ועבור האורחים שלכם. המתחם משקיף על מי הירקון, על עצים ועל שטח פתוח, טבעי ויפייפה.

בשונה מהפקת אירוע בטבע שמוטלת כולה על כתפיכם, בריברסייד עומד לרשותכם צוות מקצועי ומיומן בקיום אירועים, עם תשתיות קבועות, אולם מעוצב, קייטרינג מדהים ומערכות הגברה ותאורה.

בריברסייד תמצאו את כל הדרוש לכם להפקת חתונה בטבע ללא שום טרחה מצדכם ומבלי שתצטרכו לדאוג לאינספור משימות להפקת האירוע המאושר שלכם. 

אם אתם חולמים על אירוע אינטימי עם נוף טבעי ומרהיב, אווירה רומנטית ונעימה ושירות ברמה הגבוהה ביותר, יש לנו הרגשה שאירוע בריברסייד הוא הבחירה המושלמת עבורכם. בואו נדבר ונשמח לספר לכם יותר על הפקת חתונה חלומית במתחם האירועים שלנו. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES