גני אירועים במרכז לכל מזג אויר ועם נוף וטבע

החלל בריברסייד הוא המתאים ביותר לאירועים קטנים או בינוניים, כאלה שיכולים להתקיים ביום או בלילה, בקיץ או בחורף, ושום דבר לא ימנע מהאירוע שלכם להפוך לחוויה. לנו יש את הידע וניסיון באירוח כבר שנים רבות ואנחנו שמחים להעמיד אותו לרשותכם כדי לערוך אירוע נפלא.

שינויי מזג האוויר הביאו אתכם לפה

מי שרוצה לערוך חתונה תחת כיפת השמיים יודע שזה אפשרי רק בחודשים מסוימים בגלל הקרירות הנעימה וללא לחות וחום מעיקים. אבל אפשר לעשות את זה בהנאה גם במזג אוויר חורפי וליהנות מכל היתרונות. אלא ששינויי האקלים בישראל ובכלל גורמים לנו לשקול שנית את האופציה הזאת וחבל. כשאתם עורכים חתונה במקום שיש בו גם מרפסת ענקית וגם חלל פנימי שמתאים לכך.

בריברסייד יש לכם אפשרות להיכנס פנימה או להמשיך לחגוג בחוץ, וזה יהיה נעים וחמים באותה מידה. כל היתרונות של הנוף הטבעי והפתוח דרך החלונות הגדולים ממשיכים להתקיים גם כאשר החתונה שלכם תהיה בפנים. בקיץ, על אחת כמה וכמה שתוכלו לערוך אירוע כזה בתוך הבניין וגם מחוצה לו, כך שגם המיזוג יאפשר לכם ליהנות וגם האוויר הפתוח ימשוך אתכם לשבת על הדק מעץ בפינות הישיבה הנוחות.

אוכל ושתייה באיכות מעולה

זוהי לא רק מליצה. הבר והקייטרינג מצליחים לעמוד בכל סטנדרט איכותי שהצבנו לו במשך השנים הרבות שאנחנו מפעילים מקומות אירוח מעולים וידועים בתל אביב. אנחנו מכירים את החיפוש אחר איכות בברים מעודכנים כאלה ולכן זה כל מה שתמצאו אצלנו, שתייה מעולה לאורחים שלכם באיכות גבוהה. הקונספט הוא בדיוק כמו בכל בר תל אביבי אינו מתפשר על המותגים המשובחים ביותר ובכך אנחנו מעניקים לכם את החוויה של ישיבה על הבר באולם אירועים מעוצב בסטייל, במקום הכי חם ונכון בתל אביב. כשהקמנו אותו חשבנו על המקום שאליו תרצו להביא את האורחים שלכם גם מחו"ל, ולכן כל התפיסה העיצובית היא אלגנטית ונראית באמת בינלאומית. זה בדיוק מה שחשבנו עליו כשלקחנו בניין מיוחד במינו במיקום יוצא דופן, והבאנו אליו את מיטב הכישרונות כדי להקים לכם אולם שיש בו הכל.

חוויה הרמונית ייחודית

זה לא קל למצוא נוף טבעי ומעניין בתל אביב ולכן המיקום של ריברסייד הוא מיקום מנצח. ליד הים ועל הנחל, מוקף פארק ירוק, זה בדיוק האתר שבו תרצו לערוך אירועים לקהל שלכם בכל היקף. אנחנו ערוכים לספק לכם חלל לאירוע קטן או בינוני, עד 250 איש באירועים בישיבה או עד 400 באירוע קוקטייל, בשילוב החללים שלנו והמרפסת החיצונית. ביחד, תוכלו לקבל את המקום הנבחר הבא שלכם. מה שקובע הוא מבחן התוצאה ולנו יש מאות אירועים שאפשר להתגאות בהם על השילוב המוצלח שבין הרצון שלכם לבין היכולת שלנו.

הנוף מהריברסייד
קייטרינג עכשווי ומעודכן, כולל טבעונות

כשאתם מזמינים אורחים לאירוע ואתם מכירים את כולם, אתם יודעים היטב שלכל אחד מהם יש העדפות קולינריות משלו ותרצו לכבד אותו ולתת לו ליהנות מתפריט עשיר ומגוון. אנחנו מתמודדים בהצלחה עם כל הטרנדים הקולינריים ומציעים לכם אפילו תפריט טבעוני גורמה מבלי להתפשר על האיכות ועל הטעם. בטבעונות צרי לדעת לעבוד עם החומרים האלה בצורה נכונה ולהפיק מהם את אותם מטעמים שמצפים למצוא באירוע. לכן, גייסנו את כל הידע שלנו ואת הניסיון והרכבנו תפריטים עשירים ואסתטיים מאוד, מהסוג שמאפיין רק מי שמבין במצוינות ובמטבח ברמה בינלאומית. אין העדפה שלא נוכל להתמודד אתה ולכם אלה חדשות טובות, כי תוכלו לספק את רצונם של כל האורחים שלכם ולא לתסכל אותם במנות לא טעימות.

שפע אפשרויות לאירועים

במקום כזה אתם יכולים לערוך לא רק אירועים משפחתיים. ריברסייד מושלם גם לעריכת אירועים רשמיים בסגנון מסיבות הגן היוקרתיות של החוגים הגבוהים בחו"ל. לכן, תוכלו להזמין לשם גם אורחים בינלאומיים להתרשם מהמקום היפהפה ומרמת האירוח של האירועים בו. אנחנו מארחים אירועי חברה ואירועים עסקיים רשמיים רבים, ויש לנו את כל הציוד שנדרש והתשתית המתאימה לכל ציוד שתביאו אתכם. אתם מוזמנים לנסות אותנו באירועים עסקיים שבהם האורחים שלכם ייהנו מאווירה נעימה וחופשית, ישראלית מאוד אבל גם אלגנטית בצורה לא אופיינית אנחנו משלבים את הטוב שבכל העולמות ולכן ריברסייד מצליח למזג מיזוגים מעניינים ולהפיק אירועים שהם חוויה מרתקת של הרמוניה ועניין, במיוחד למגזר העסקי.

יתרונות העיצוב והאווירה

בריברסייד העיצוב מוקפד ואיכותי מאוד משום שאנחנו חושבים שיש מקומות שאסור להתפשר עליהם ואסור לעגל פינות. את כל הרצינות והסטייל הזה אנחנו מעמידים לרשותכם כרקע לכל אירוע שיכול להתפתח לכל כיוון. אין מניעה לערוך חתונות קופצניות ותוססות או חתונה מאופקת יותר והכל עניין של טעם ובחירה. זהו הרקע האולטימטיבי לכל סגנון ואנחנו חושבים שבגלל זה כל כך הרבה אנשים מצליחים להתחבר לעיצוב ולאווירה במקום, בשילוב של הנוף ושל הסביבה. זהו באמת מקום מוצלח שמדבר בעד עצמו ולכן כל מה שנותר הוא לעצב לכם אירוע בטעם שלכם ובסגנון שמתאים לאורחים שלכם. הכל ייעשה באהבה ובניסיון לעצב לכם את האווירה שאתם מחפשים כאן. מקום כזה בתוך העיר הגדולה באמת לא רואים בכל יום, לשמחתנו הצלחנו להפוך אותו למוקד של שמחה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES