הדרך לליבם של העובדים שלכם עוברת בבטן: כך תבחרו נכון קייטרינג לאירועי חברה

אוכל מעולה יגרום למשתתפים באירוע לזכור את אירוע החברה הבא שלכם במשך שנים. אוכל טוב יוצר חוויה טובה, גורם לחיבור בין העובדים השונים בארגון, בין לקוחותיכם ובין אנשים אשר מתעניינים במוצר או בשירות שאתם מציעים. לקולינריה שתבחרו לאירוע שלכם ישנה השפעה גדולה הן על המשתתפים באירוע והן על תדמית האירוע והארגון כולו. אם כך, חשוב לבחור היטב קייטרינג לאירוע חברה.

איך עושים את זה נכון? אספנו כמה טיפים מצויינים שיעזרו לכם לבחור את הקייטרינג האידיאלי לאירוע החברה הבא שלכם.

העריכו את מספר המשתתפים שיהיו באירוע 

ככל אירוע, גם באירוע חברה חשוב להעריך היטב את מספר המשתתפים שצפויים להיות באירוע. נתון זה יסייע לכם למקד את החיפוש אחר מקום מתאים לקיום האירוע ומציאת קייטרינג שערוך לתת שירות למספר האורחים שלכם. ישנם מקומות אשר מספקים שירות לאירועים גדולים במיוחד וישנם כאלו שמתמחים דווקא באירועים קטנים יחסית. כל מקום אירועים וכל קייטרינג הינו בעל איכויות שונות ובדרך כלל כאשר מדובר באירוע אינטימי, ישנו מבחר גדול ומוקפד יותר של מנות וניתן לבצע התאמות טובות יותר לסגנון הקולינרי שאתם רוצים. 

אין זה אומר שאתם צריכים לדעת את מספר המשתתפים המדויק, אלא רק להעריך סדר גודל מסוים של משתתפים. בכל זאת, יש הבדל לא קטן בין אירוע של אלף משתתפים לבין אירוע עם 300 משתתפים.

תכננו תפריט מגוון אך איכותי 

בחירת קייטרינג לאירועי חברה יכולה להיות עניין לא פשוט, במיוחד בהתחשב בכך שהרבה אפשרויות קייטרינג מציעות תפריטים דומים ושגרתיים. אך כדי להפוך את אירוע החברה שלכם למיוחד ומרגש באמת, עליכם לתכנן מגוון אפשרויות קולינריות מעוררות תיאבון.

שירות קייטרינג מעולה יוכל ליצור תפריט שיתאים לאירוע שלכם ויספק מגוון אפשרויות טעימות ומעניינות לאורחים שלכם. בין אם מדובר באירוע קוקטייל, בארוחה מלאה, במסיבה או בכנס – קייטרינג איכותי יוכל לספק לכם תפריט מדויק ומעולה לכל סוג אירוע. לכן מומלץ לבחור בקייטרינג המעניק גמישות והתאמה מיטביים לסוג האירוע שאתם מפיקים ולהעדפותיכם הקולינריות תוך שמירה על תפריטים מגוונים ויוצאי דופן. 

אל תשכחו שירותי בר

במרבית האירועים העסקיים פועל בר משקאות אשר מציע משקאות אלכוהולים לצד שתיה קלה וחמה. בר באירוע שלכם הינו דבר חיוני במיוחד. סביבו אנשים נפגשים, מרימים כוסית יחד ונכנסים לאווירה טובה וקלילה יותר. כאשר אתם מחפשים קייטרינג מתאים לאירוע חברה, אל תשכחו לבדוק האם הוא מספק שירותי בר טובים ומקצועיים הכוללים משקאות איכותיים ומגוונים בהתאם לסוג האירוע שלכם. 

אל תתפשרו על שירות מצוין

הקייטרינג באירוע שלכם הוא אחד הפרמטרים הבולטים והמשמעותיים באירוע. לכן אתם, מארגני האירוע, תצטרכו להתנהל לא מעט מול שירותי הקייטרינג ובנוסף למשתתפים באירוע תהיה תקשורת שוטפת עם צוות הקייטרינג במהלך האירוע כולו. משום כך חשוב לבחור בקייטרינג עם תודעת שירות מצויינת, כזה המחזיק בצוות מקצועי ואדיב שיעניק שירות טוב טרם האירוע ובמהלכו. 

אחד הדברים שחשוב לשים לב אליהם הוא אופן התקשורת עם מנהלי הקייטרינג. תקשורת טובה יוצרת חיבור טוב, הבנה הדדית ואמון – כל אלה דברים חיוניים ביותר כאשר מדובר בחלק כה משמעותי באירוע העסקי שלכם. 

שימו לב האם מנהלי הקייטרינג מגלים פתיחות וגמישות בכל הנוגע לבקשות ולהעדפות שלכם וכן לאופן בו הם משיבים לשאלותיכם ובקשותיכם. כאשר הקייטרינג פועל במתחם אירועים בו תקיימו את האירוע, חשוב שתבחרו במקום אשר יעניק לכם שירות מצוין ואדיב שיעניק לכם תחושה שאתם בידיים טובות. 

אל תתפשרו על ניסיון ומוניטין 

שירותי קייטרינג רבים נוצרים מידי שנה, חלקם כאן כדי להישאר וחלקם נסגרים בתוך זמן קצר ומפנים את מקומם לאחרים. קייטרינג איכותי הוא קייטרינג בעל ניסיון עשיר אשר מעיד על יציבות, על הצלחה ועל שביעות רצון של הלקוחות. אל תתפשרו על הניסיון של הקייטרינג שלכם. בחרו בקייטרינג ותיק עם ניסיון עשיר בסוג האירוע שאתם מפיקים ועם הבנה טובה בתחום. 

ישנם דברים שלומדים ורוכשים רק במהלך השנים ולכן קייטרינג בעל ניסיון עשיר ידע להתאים בקלות את כמות האוכל למספר משתתפים כך שלא יהיו חוסרים ויהיה מגוון ושפע של אוכל במהלך האירוע כולו.

העדיפו מקום אירועים הכולל קייטרינג 

עבור מרבית האירועים העסקיים תצטרכו למצוא מתחם אירועים מתאים. ישנם מקומות אירועים אשר מציעים רק חלל לאירוע ישנם מקומות אשר מציעים גם שירותי קייטרינג. בחירה במקום אירוע הכולל גם קייטרינג לרוב תהיה משתלמת יותר עבורכם ותחסוך לכם זמן רב בחיפושים אחר קייטרינג חיצוני והתאמות לאירוע. העדיפו לבחור מקום אירועים המותאם לאירועים עסקיים המספק שירותי קייטרינג איכותיים ומגוונים וכן בר משקאות מצויין. 

במתחם האירועים ריברסייד תוכלו ליהנות משירותי קייטרינג איכותיים וטעימים להפליא של קייטרינג מעשייה, קייטרינג משובח אשר מעניק שירות מעולה ואוכל מצוין כבר יותר מ-15 שנים. 

מתחם האירועים ממוקם בריאה הירוקה של תל אביב, ממש על נחל הירקון ובעל קרבה לחברות וארגונים רבים וכן לעובדים ואורחים מכל חלקי הארץ באמצעות גישה נוחה לצירי תנועה ראשיים ולתחבורה ציבורית. הנוף הפתוח והירוק וציוץ הציפורים מעניקים אווירה של טבע וחופש. 

זהו מקום לאירועים עסקיים ואירועי חברה אשר יוצר חוויה שלמה ומותאמת אישית לכל סוג של אירוע ולכל קהל.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES