אם חשבתם לקיים שני אירועים שונים במסיבת בר המצווה, אחד עבור החברים וילדי הכיתה והשני עבור המשפחה, כדאי שתשקלו זאת שוב. בהחלט ניתן לאחד את שני האירועים ולחסוך לעצמכם זמן והוצאות. זה הרבה יותר נחמד לקיים את שני האירועים יחדיו ובהחלט ניתן לעשות זאת בצורה מוצלחת; כל מה שצריך זה למצוא מקום לבר מצווה אשר יודע לספק את הסחורה. הרשו לנו להזמין אתכם לריברסייד, אחד מאולמות האירועים המובילים של תל אביב. הריברסייד הוא מקום המתאים לחתונות, אירועים עסקיים ואירועים משפחתיים וכמובן שהוא מתאים מאוד בתור מקום לבר מצווה.

מדוע הריברסייד הוא המקום המושלם לבר המצווה?

העיצוב המיוחד של הריברסייד משלב חלק סגור עם מרפסת דק פתוחה, אך גם החלק הסגור כולל זכוכיות ענק המאפשרות לסביבה החיצונית להקרין פנימה. עיצוב מיוחד זה נותן תחושה של מרחב והנוף הירוק הוא פשוט מחזה מרענן אשר גורם לנו לשכוח שאנו בפאתי תל אביב. תחושה מרעננת זו עושה טוב בלב לכל האורחים. גם הסבתא וגם החברה מהכיתה, תמיד ירגישו רגועים ושמחים באווירה טבעית שכזו. זוהי בהחלט התחלה טובה ברגל ימין לאירוע בר מצווה מושלם.

למעשה כאשר מחפשים מקום לבר מצווה וההחלטה היא לקיים אירוע מעורב, כלומר אירוע המשלב את המשפחה עם החברים של הילדים, חשוב לבחור במקום אשר מתאים לסוג זה של אירועים. ישנם אולמות אירועים אשר פשוט סוגרים את כולם בתוך חלל אחד ונראה שבהם אף אחד לא באמת נהנה. לעומת זאת הריברסייד עם האטמוספרה המיוחדת שלו פשוט נותן מרחב ומקום לכולם והוא מתאים לאירוע שכזה.

גם את נושא המיקום של האולם יש לקחת בחשבון כאשר מחפשים מקום לאירוע בר מצווה. זוהי נקודה חשובה לאירוע בר מצווה כמו לכל אירוע אחר; יש להתחשב באורחים ולקחת בחשבון את נושא המיקום ודרכי ההגעה. הריברסייד נמצא במקום מרכזי אשר ניתן להגיע אליו בקלות מתוך תל אביב ומיושבי האזור. כמו כן יש שפע חנייה וכל נושא ההגעה והחנייה אינו מכביד על האורחים.

עוד נקודה חשובה שיש לקחת בחשבון כאשר מתכננים אירוע בר מצווה היא מספר המשתתפים באירוע. הריברסייד מתאים לאירועים קטנים ובינוניים, כפי שבדרך כלל מצפים ממסיבות בר מצווה. הריברסייד יכול לארח עד 250 איש במקומות ישיבה ולתת להם את היחס האישי המגיע להם. יחס אישי הוא המפתח לאירוע מוצלח.

אם אתם רוצים להתרשם מהריברסייד ולראות למה אנו מתכוונים כאשר אנו אומרים יחס אישי, הרימו טלפון 03-699-6404 ונקבע פגישה.

 

למידע נוסף – מקום לבת מצווה

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES