אולם אירועים או גן אירועים – מה כדאי לבחור?

אין ספק שאירוע הוא דבר משמח ומיוחד. ההיצע הרב בתחום גני אירועים ואולמות אירועים המפוזרים ברחבי הארץ, גורם ללא מעט אנשים אשר מחפשים את המקום האידאלי לחגוג בו את האירוע שלהם, לתהות: כיצד עליהם לבחור את אולם האירועים המתאים לאירוע שלהם. אותם אנשים גם מוצאים את עצמם לא פעם מתלבטים לגבי אולם אירועים או גן אירועים. גם לגן אירועים וגם לאולם אירועים, יש יתרונות ויש חסרונות. חשוב מאוד לבחון את היתרונות והחסרונות של גן אירועים ואולם אירועים, בטרם מתחילים לחפש את המקום האופטימלי לערוך בו אירוע.

מדוע כדאי לחגוג אירוע באולם אירועים

אין ספק שלא מעט אנשים היו יכולים להכריע בסוגייה אודות גן אירועים או אולם אירועים, רק על סמך טעם והעדפה אישית. אולם, חשוב מאוד לזכור שישנם עוד לא מעט פרמטרים אשר קשורים לאירוע שלכם, אשר חשוב לשים עליהם דגש, בטרם מכריעים בין גן אירועים לבין אולם אירועים:

  • לא מעט אולמות אירועים בארץ, מהווים מתחמים אטרקטיביים מאוד עבור אירועים. לא פעם, אולמות האירועים הללו, מציעים מתחם חיצוני סגור המהווה את האולם העצמו ומרחב חיצוני פתוח, שניתן לשלב בו חלק מהאירוע. כך לדוגמא: ניתן לערוך את הבופה, את קבלת הפנים ואפילו את החופה, במידה ומדובר באירוע חתונה, במרחב החיצוני של אולם האירועים ואילו את שאר האירוע, ניתן לערוך במתחם הפנימי של אולם האירועים. כמובן שכאשר האירוע נערך בעונת החורף, לערוך חלק מהאירוע מחוץ לאולם האירועים, זוהי בחירה פחות טובה שכן, מזג האוויר יכול להיות גשום וסוער, דבר אשר יגרום אי נעימות רבה בלשון המעטה, לכם ולכלל האורחים שיגיעו לחגוג יחד עמכם.
  • אולמות אירועים יציעו לכם חלל מעוצב, רחבת ריקודים גדולה ואטרקטיבית, תאורה והגברה בתוך האולם ועוד. יתרון חשוב נוסף של אולמות האירועים, כרוך בכך שמרבית אולמות האירועים אינם מגבילים את השעה שבה יסתיים האירוע. כלומר, האירוע יכול להיערך באולם עד השעות המאוחרות של הלילה.
  • מרבית אולמות האירועים בישראל, הם נגישים, נוחים וקלים להגעה, בעוד שגני אירועים במרכז או בכל מקום אחר בארץ, לא תמיד מספיק נגישים מבחינת דרך ההגעה אליהם ולא פעם, האורחים תוהים האם הם בדרך הנכונה וכן, לא מעט מגני האירועים מצויים בסיום דרכי עפר עקלקלות, דבר אשר מקשה את דרך ההגעה אליהם.
  • יתרון נוסף ומשמעותי מאוד לאולם אירועים כרוך כמובן במחיר. מחיר אולם אירועים יהיה מחיר זול באופן משמעותי, ממחיר גן אירועים.

מדוע כדאי לחגוג אירוע בגן אירועים

מנגד, אם אתם חוגגים את האירוע שלכם בעונה מתאימה כגון: עונת האביב או החורף, הטרנד הרווח בשנים האחרונות הוא לבחור דווקא בגן אירועים, על מנת לערוך בו את האירוע שלכם. ניתן למצוא כיום גני אירועים רבים, בכל אזור בארץ: גני אירועים במרכז, גני אירועים בצפון, גני אירועים בדרום ועוד. כלומר, לא משנה היכן אתם מעוניינים לערוך את האירוע שלכם, הרי שתוכלו למצוא באזור זה גן אירועים. אם אתם שואלים את עצמכם מדוע כדאי לכם לערוך אירוע דווקא בגן אירועים, הנה מספר סיבות:

  • גני האירועים מציעים משטחי דשא מרהיבים ורחבי ידיים, עיצוב הכולל בו מפלים או אלמנטים שונים מעולם הטבע, בריכות נוי, פינות זולה, חדרים מיוחדים עבור חתן וכלה ועוד. אין ספק שאירוע בגן אירועים יהיה אירוע מיוחד ומהנה מאוד.
  • בסופו של דבר, אין דבר מהנה יותר מאירוע תחת כיפת השמיים. כאשר העונה מתאימה לאירוע שכזה, הרי שניתן להנות הרבה יותר מאירוע באוויר הפתוח, מאשר באירוע בתוך חלל סגור. כאשר גן האירועים ממוקם סמוך לנוף מרהיב וטבע עוצמתי, הרי שהדבר מעצים את ההנאה אפילו יותר.
  • לא מעט גני אירועים מציעים בסמוך להם גם אולם ממוזג. בעונת הקיץ החמה, אין ספק ששילוב בין גן אירועים פורח, רענן, מעוצב ומרהיב, יחד עם אולם ממוזג זהו הדבר האידאלי. על מנת שהאורחים שלכם לא יסבלו במהלך השהייה בחוץ יתר על המידה בשל לחות מוגברת וחום, הרי שמתחם ממוזג עבור החלק של הריקודים והאוכל באירוע, יכול להפוך את האירוע לאירוע מושלם.

אז מה כדאי – גן אירועים או אולם אירועים?

אם אתם עדיין תוהים האם כדאי לכם לערוך את האירוע שלכם בגן אירועים או באולם אירועים, חשוב מאוד שתשאלו את עצמכם מספר שאלות:

  1. האם האירוע שלכם עתיד להיערך בעונה שנוח להיות בה מחוץ למתחם סגור או שמא מדובר בעונה שמתחם סגור הוא חובה?
  2. האם אתם והאורחים שלכם מתחברים יותר לסגנון של גן אירועים או שמא אתם מעדיפים דווקא אירועים באולמות אירועים סגורים?
  3. האם התקציב העומד על הפרק רלוונטי עבור אולם אירועים או שהוא מספיק לכם גם עבור אירוע בגן אירועים?
  4. האם אופי האירוע שלכם רשמי יותר ודורש אולם סגור ומכובד, או שמא הוא בעל אופי קליל יותר ויכול לבוא לידי ביטוי בצורה טובה יותר דווקא בגן אירועים פתוח?
  5. האם בחנתם גם גני אירועים וגם אולמות אירועים ויש לכם באופן אישי העדפה?

השאלות הללו יסייעו לכוון אתכם לקראת החלטה לגבי גן אירועים או אולם אירועים עבור האירוע שלכם. מכל מקום, אם ממש קשה לכם להחליט, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט למצוא אולם אירועים המשלב בו גם מרחב חיצוני עבור אירועים או להפך, גן אירועים המשלב בו גם מתחם פנימי עבור אירועים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES