קייטרינג לחתונה: כך תבחרו אותו כמו שצריך

1.  תפריט מגוון, אבל לא עמוס מדי

חוק ראשון בחתונה, כל חתונה, הוא שמדובר באירוע שהוא שלכם ואמור לייצג אתכם. עם החוק הזה תצאו לטעימות, לפגישות עם הספקים ולהפקת האירוע. חשוב שהתפריט אותו תבנו יהיה מגוון כדי לתת מענה לכולם, אבל לא עמוס מדי, ובעיקר חשוב שתהיו שלמים עם הבחירה. החלבון החי בתפריט הוא חשוב, אבל הוא לא העיקר, ומומלץ לייצר תפריט מגוון שמכיל גם ירקות, פחמימות, קטניות ומנות צמחוניות לצד כאלה שלא.  קייטרינג לחתונה הוא כמו לבחור בגד, לא הכל מתאים לכם, לפעמים הבגד קטן מדי או גדול מדי, לכן אם תבחרו כמנות פתיחה עמדה של סושי, עמדה איטלקית עמדה של סביצ'ה לצד קדירת בשר שחוממה כל הלילה, קחו בחשבון שזה לא מראה על מגוון, אלא לפעמים סתם לא קשור לחיים. בקיצור, שורה תחתונה, תנסו להרכיב תפריט מגוון, אבל שיש לו קונספט אחיד ושעומס לא מראה על מידת ההשקעה הכספית

קייטרינג לחתונה - תפריט מגוון, אבל לא עמוס מדי

2. התאימו את הקייטרינג לחתונה לזמן וליום

לבחירת התאריך של החתונה, העונה והשעה יש חשיבות רבה בכל הנושא הקולינרי. אם בחרתם להתחתן בשישי צהריים בקיץ הקייטרינג הנכון לאירוע יהיה מורכב מתפריט קליל ומרענן יותר. אם בחרתם להזמין את האורחים בשעה מוקדמת של שישי אפשר להגיש מנות כמו שקשוקה, מאפים ייחודים מהבלקן או סביצ'ה או כל קונספט אחר של ארוחת ברנץ' קלילה על פני סטייק אנטריקוט לשעה 11:00 בבוקר. אם בחרתם להתחתן באמצע השבוע בחורף, תוכלו לייצר תפריט מתאים עם מרקים מיוחדים, תבשילים חמים ולצידם קוקטיילים חורפיים מתובלים בעשבים, קינמון, תפוז ועוד. בקיצור, התפריט שלכם בקייטרינג חתונה צריך להתאים ליום, לשעה ולעונה בה אתם מתחתנים.

תאמו את טעימות הקייטרינג לפני או אחרי פגישה עם ספק אחר

3. אוכל מותאם לעידן האינסטגרם

אל תשכחו שאנחנו קודם כל אוכלים עם העיניים, לכן חשוב שהקייטרינג שתבחרו לחתונה ידע משהו על העולם הזה, ויבין שעידן הפרגית והסטייק פס מן העולם. יותר מזה, שהוא לא רק יודע להכין אוכל טעים, אלא גם להתאים את עצמו לעידן האינסטגרם בו כולנו רוצים לצלם את המנות כל הזמן. בקיצור, כמו שאומרים במאסטר שף, האוכל קודם כל צריך להיות טעים, אבל הצילחות חשוב לא פחות. שימו לב לנושא האסתטיקה הקולינרית בחתונה כיוון שמדובר באלמנט סופר חשוב.

ארגון חתונה- בחירת אולם אירועים

4. מקצועיות מקצועיות מקצועיות

אם תפתחו אתר של המלצות לחתונה כמו wedreviews או מתחתנים (mit4mit) תחת קטגורית "קייטרינג לחתונה" תגלו את המילה "מקצועיות" כמעט בכל ההמלצות. מדובר בפרמטר הכי חשוב בערך שהזוגות המתחתנים בחרו לציין, לצד כימיה טובה, אנרגיות חיוביות, קייטרינג שזורם עם הרעיונות, רגישות ואכפתיות. בקיצור קייטרינג לאירועים הוא קצת כמו בן זוג. חשוב שתרגישו בנוח עם הבחירה, שתאמינו שאתם בוחרים נכון לא מתוך ברירת מחדל ויותר חשוב הוא הניסיון המקצועי של הקייטרינג כי זאת הדרך היחידה לייצר באמת תפריט שמתאים ומייצג אתכם. מה זה אומר? שהקייטרינג באמת יודע לעבוד עם בשר או דגים, שיש לו פתרונות יצירתיים ומגוונים למנות צמחוניות, טבעוניות ואפילו נטולות גלוטן.

ארגון חתונה - לריברסייד יש רשימת ספקים במחירים מעולים

תמונות בפעולה של קייטרינג מעשייה
קרדיט תמונות: NitzA- Photography, ,Victor Levi Photographer,  אפרת ציון, מורן מעין

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
ריברסייד אולם אירועים על הנחל בתל אביב מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES